De Dude
Petrolhead
Haha niet bang ! Als ik een rampen motor moet noemen van BMW… rijdt wel echt geweldig inderdaad.Heb kortstondig een E63 645 gehad (coupé dus) en die reed ook geweldig
Zou wel een V8 in zo’n ding willen inderdaad. Hoort er wel bij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha niet bang ! Als ik een rampen motor moet noemen van BMW… rijdt wel echt geweldig inderdaad.Heb kortstondig een E63 645 gehad (coupé dus) en die reed ook geweldig
Ik vind het wat al te kamper en fout zo eigenlijk.
Uit eigen ervaring in de 4 cabrio: heerlijk, als het kan. In mijn dagelijkse, zakelijke kilometers is het super om lekker met open dak te rijden. Met de familie doen we dat toch minder snel, dan heb je gewoon ruimte nodig en een praktische auto.Ach zo lekker.. ik ben totaal geen cabrio man, maar zo’n lekkere GT achtige cabrio a la de E klasse cabrio, 6 serie cabrio of R230 SL lijkt me wel wat.
Zoiets zocht ik ook nog om te gaan doen met de A45, bedankt voor de tip.Uit eigen ervaring in de 4 cabrio: heerlijk, als het kan. In mijn dagelijkse, zakelijke kilometers is het super om lekker met open dak te rijden. Met de familie doen we dat toch minder snel, dan heb je gewoon ruimte nodig en een praktische auto.
Volgende week ga ik de 4 uitlaten. Met mijn zoon ga ik dan naar dat automuseum in Mulhouse, waar de collectie Schlumpf staat. Had ik al lang op de verlanglijst en nu vindt mijn zoon het ook leuk. Beetje binnendoor er naartoe, zin in!
Geweldig Michel!
Riquewihr, heel sfeervol en ook erg fijn: heerlijk gegeten. Wij hadden een mooi onderkomen net buiten Colmar op de terugweg van de roadtrip met de cabrio. Aan te raden route die hier besproken wordt.Altijd prachtig daar (zie mijn plaatjes met de Z4 een paar pagina’s terug), en die hoek in Frankrijk is ook mooi met plaatsen als Colmar, Eguisheim en Riquewihr.
Meer figuurlijk bedoeld in de huidige tijd waarin alles elektrisch (ondersteund), zuinig en efficiënt moet zijn.Waarom kun je daar niet meer mee aankomen?
Dank heren, heb de plaatsen even genoteerd. Vanavond de route maar eens goed uitstippelen.Riquewihr, heel sfeervol en ook erg fijn: heerlijk gegeten. Wij hadden een mooi onderkomen net buiten Colmar op de terugweg van de roadtrip met de cabrio. Aan te raden route die hier besproken wordt.
Snap ik. De vrije keuze daarin wordt ook steeds meer beperkt. Genieten dus, nu het nog kan.Meer figuurlijk bedoeld in de huidige tijd waarin alles elektrisch (ondersteund), zuinig en efficiënt moet zijn.
Meer figuurlijk bedoeld in de huidige tijd waarin alles elektrisch (ondersteund), zuinig en efficiënt moet zijn.
En de juiste opties. Rijdt echt als een zonnetje zonder het exorbitante verbruik van een verouderde v8
Nee, gaat ook niet om het commentaar die je er al dan niet op krijgt. Bij de C55 en M2 waren de reacties eigenlijk ook alleen maar positief. Meer dat in een periode waarin alles wordt geëlektrificeerd en gedownsized en dikke wagens worden ontmoedigd en flink worden belast, dat dit een "uitstervend ras" is.Tsja, zou er echt iemand wat van vinden en je daadwerkelijk direct commentaar geven? Meest mensen zien gewoon een keurige grijze Benz denk ik. Hoogstens wil men horen hoe duur het wel niet is zo een bolide in de vaart te houden als een soort leedvermaak. Maar dat zal je ongetwijfeld wel weten van je periode met de C55 en M2. Ik krijg de laatste tijd juist weer meer positief commentaar maar dat komt wellicht omdat het W211 model nu ruim 20 jaar oud is, dan vallen de nette exemplaren op.
Verder wel echt een tof ding met de juiste opties. Dat motorblok heeft ook veel tuningpotentieel. Pre-facelift is wat mij betreft wat beter in balans dan de latere (interieur & exterieur).
Ik had een reservering voor een id.5. Toen de dealer na lange tijd belde met de mededeling dat ik hem op kon halen, had ik het beste excuus. Ik heb de beste man toen verteld dat ik het elektrisch rijden uitgesteld heb en een Bronco had gekocht. Nooit meer wat van de man vernomen.Gelukkig is dat ev gepush voor nu alleen in NL. En heb ik daar geen last van![]()
Ik straks wel. Ik krijg een id 4 onder mijn kont. Gelukkig heb ik nog de luxe om de Z4 er naast te houden. Die zal dus wat minder gebruikt gaan worden, daardoor worden de kilometers weer wat specialer.Gelukkig is dat ev gepush voor nu alleen in NL. En heb ik daar geen last van![]()
Je hebt mazzel hij in de ramsj. Nog maar 70 ;-)Een 15 jaar oude Audi Q7 met dieselmotor, voor EUR 75.000.
Ik houd niet zo van moderne diesels, ruik liever de dieseldampen van een oude diesel uit de jaren 80, maar voor de Q7 V12 TDI zou ik van mijn principes wijken, die zou ik zo kunnen kopen. Helaas heb ik geen 75K liggen.
Nee, de prijs incl. BPM op Nederlands kenteken: €74.950,-Je hebt mazzel hij in de ramsj. Nog maar 70 ;-)
EV doordeweeks en leuke reihensechszylinder in het weekend is dikke prima. I5 zonder bijtelling en dan privé leuke Z4.Ik straks wel. Ik krijg een id 4 onder mijn kont. Gelukkig heb ik nog de luxe om de Z4 er naast te houden. Die zal dus wat minder gebruikt gaan worden, daardoor worden de kilometers weer wat specialer.
Als het een auto van de zaak is (en zelf geen ondernemer, detail) dan lekker een een ooenbare paal.EV doordeweeks en leuke reihensechszylinder in het weekend is dikke prima. I5 zonder bijtelling en dan privé leuke Z4.
Dat scenario spookt ook wel eens door m’n hoofd, alleen geen eigen oprit en m’n wederhelft heeft ook haar auto echt nodig.
Geen laadpaal vind ik niet erg hoor, ik had er een maar gebruikte die niet zo heel veel. Ook omdat het formeel een openbare plek is en als daar iemand anders stond, had ik pechAls het een auto van de zaak is (en zelf geen ondernemer, detail) dan lekker een een ooenbare paal
Geen laadpaal vind ik niet erg hoor, ik had er een maar gebruikte die niet zo heel veel. Ook omdat het formeel een openbare plek is en als daar iemand anders stond, had ik pech.
Het is mij meer om te doen dat 3 auto’s wel beetje teveel is als je geen eigen oprit hebt en de parkeernorm 1.5 is in de wijk
Ik ben ook wel benieuwd heb zelf te weinig kennis van de r107 om hier een oordeel over te geven. Maar die prijs is wel een rode vlag.Benieuwd naar het echte verhaal achter deze auto: Mercedes-Benz “280SL”. In de advertentie staat dat de 280SL uit 1981 uiterlijk is uitgevoerd als een 300SL (het MOPF model vanaf 1986), maar zo te zien aan de foto’s IS dit gewoon een 300SL, ook het dashboard, de stoelen en zelfs de motor. Maar de auto is wel van 1981… Ik krijg de indruk dat hier van twee auto’s één is gemaakt. Het lijkt een hele nette R107 die als alles zou kloppen zomaar 40k waard zou kunnen zijn, maar hier zou ik met een grote boog omheen lopen.
Heb ik nu dus ook.. de infiniti (waar de buurt al met een schuin oog naar kijkt), de egolf (de enige auto waar ik nooit iets over heb gehoord) en dan nu de w124. Er is plek zat in de wijk maar toch snap ik wel wat je bedoelt.
Wat een geld zeg. Dat is niet veel minder dan wij er ruim 4 jaar geleden voor hebben betaald.BMW X5 xDrive40e 245pk iPerformance High Executive Automaat
€ 45.450,00
Mooie kleurstelling..! Wel afgeschrikt voor dit model gezien twix z'n ervaringen..![]()
≥ BMW X5 xDrive40e 245pk iPerformance High Executive Automaat — BMW — Marktplaats
Achteruitrijcamera, Elektrisch glazen panorama-dak, Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen, extra getint glas achter, Grootlichtassistent,link.marktplaats.nl
Haha inderdaad, same here. Is wel echt m’n droom.Ente, volgende woning zorg ik ook voor genoeg ruimte op eigen terrein en garage. Kost alleen minimaal 7 cijfers, daar zijn we nog niet..
Op zich valt dat in de praktijk wel mee hoor. Ik zou liever een 6-cylinder hebben, maar dit heeft meer dan voldoende vermogen. In de advertentie staat 245pk, maar volgens mij is het 300pk.Vind de hybride aandrijflijn van BMW uit die tijd wel zwak hoor. Ook 4 cilinder voor de X5 met hybride systeem echt pittig..
Klopt, 245pk is van de benzine motor en dan zit er nog een 113pk elektrische motor bij wat samen 313pk geeft.Op zich valt dat in de praktijk wel mee hoor. Ik zou liever een 6-cylinder hebben, maar dit heeft meer dan voldoende vermogen. In de advertentie staat 245pk, maar volgens mij is het 300pk.