Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In de BMW zit qua cm2 minstens zoveel scherm als in de 3008, waar de lay-out en vormgeving bovendien harmonischer is.Dat is persoonlijk, ik vind het interieur van de 3008 nogal goedkoop ogen met dat jaren 70 stofje op het dashboard.
Ook vind ik het dashboard van de 5 serie rustiger, niet overal schermen en in dit geval het mooie m stuur
Via Flickr kun je vrij simpel foto's uploaden en delen, maar wat een fantastische collectie zeg!Zo de eerste meters met de 968 zitten erop. Je hoeft echt geen 911 te kopen voor het Porsche gevoel. Laatste jaren vooral modern gereden maar sinds de Niva weer helemaal om. Heb voor de zomer een Triumph TR6 gekocht. Wilde echt een rijders auto. Deze is nu onderweg vanuit Scandinavië samen met een 230.6 en een mauritius blauwe 850. Maar tot die tijd ff lekker gummen met de Porsche.
Moderator
Ik kan je vertellen het rijdt echt briljant. 800kg en ruim 100pk. Die Porsche is leuk, meer dan leukRenault 5 GT Turbo, de mooie kwaliteit dashboards van een Peugeot; nog even en we kunnen het Fransrijders topic laten fuseren met Teutonia
![]()
![]()
Ga het vandeweek ff testen en zal foto’s plaatsen.Via Flickr kun je vrij simpel foto's uploaden en delen, maar wat een fantastische collectie zeg!
Had ik even gemist.
MB300SL ook mijn ervaring, Peugeot/Renault heeft tegenwoordig prachtige interieurs, laatst even bij een gele 208 GT gekeken van een collega, gaaf ding!
Deze snap ik 100%Ik kan je vertellen het rijdt echt briljant. 800kg en ruim 100pk. Die Porsche is leuk, meer dan leuk
Maar die gt5. Of ik weer 20 was
Het ziet er wel tegenwoordig goed uit en net ‘echt’. Echter, het nadeel vind ik dat het snel klam aanvoelt.Vega leer, dat noemden we vroeger toch gewoon skai of kunstleer? Zat altijd alleen op de allergoedkoopste uitvoering. Kan me nog een Kadett E Caravan (ex Remu) herinneren met dat spul. Vreselijk!
Hangt beetje vd auto af. Lederen bekleding in een >E segment auto is voor mij een nobrainer. Zonder dat , geeft het mij niet dat premium gevoel. Das persoonlijk uiteraard.Nepleer vind ik net zo erg als nep motor geluid uit de speakers. Ik zou een auto daar dus echt om laten staan.
Dit is inderdaad ook echt schitterend
Dat zou ik ook niet willen hebben.Echt leer wordt hier ook niet bekritiseerd, het ging over vegan leer oftewel nep-leer wat momenteel steeds meer wordt toegepast.
Moderator
en bedankt, nu ga ik weer uren lang zoeken naar een mooie 190![]()
ik heb naar een alfa giulia Quadrifoglio gekeken, voor de facelift had je nog keuze uit rood, bruin of zwart interier, nu alleen nog zwart en 5 matige lakkleuren, maar ze vragen wel 90k, 5k meer dan een bmw M3 CompetitionTegenwoordig is ook de kleurkeus erg teruggebracht.
yup, goede vriend zn moeder had vroeger een 2,3 sportline, en die namen wij als 16 jarigen vaak ongevraagd mee190 is een topauto, maar voor mij net te krap. Ik zit veel beter in een 124, en dan kunnen er ook nog mensen meerijden.
Voor mij is de Golf II nog altijd de mooiste Golf met de meeste kwaliteitsuitstraling, en de III en de IV waren ook nog wel onderscheidend. Daarna is het VAG eenheidsworst geworden en heb ik er niets meer mee.Ook de Golf had in die tijd als Highline de keus uit meerdere kleuren stof: zwart, lichtgrijs of beige. En dan had je ook nog zwart/blauw en zwart/rood.
Helaas zie je dat nooit meer.
Leer is mooi, en ruikt idd heerlijk, maar die oude benz met een goede stoffen bekleding was gewoon veel comfortabeler. Als ze dat nou weer eens gingen aanbieden
Waar heb je het laten vervangen ? Ik heb wat last van kreukels links bij de bestuurders stoel. Deze zaten er al in en krijg ik er beperkt uit met heat gun.In de F11 heb ik het leer van de achterbankzitting al na 3 jaar laten vervangen, dat zag er (ook door kinderzitjes) toen al lelijk uit
Lukt nog niet helemaal kennelijk
pijnlijk voor een net nieuw model toch? Een mooie auto is het niet. Meer van 'ach, na een paar dagen zie je het niet meer.' (al is de station een stuk fraaier dan de sedan)Ik kreeg toevallig aanbieding in m’n inbox van Dusseldorp. Nieuwe 5 serie touring €20,000 korting, extra pakketten en als je wilt financieren 2% rente.
Krijgen ze die dingen niet kwijt..?
Moet je de berekening ff maken als je hem als zelfstandige moet leasen. Naast je bijtelling heb je ook nog even de leasekosten. De Kodiaq kostte mij destijds iets van €950 aan leasekosten Ex brandstof (moest ik toch zelf schokken) en daar bovenop nog eens €889 aan bijtelling.Ja bijtelling en de ‘opportunity cost’ van geen mobiliteitsvergoeding. Die vergeet men vaak.
Grofweg kost m’n 535i nu ~900 per maand ex afschrijving wat bijna volledig kostendekkend is met m’n netto mobiliteitsvergoeding.
Bijtelling is rustig €800 per maand voor een i5 €90k met wat opties.
Een nieuwe leasen kost me dus bijna €900 per maand extra…
Moest ff zoeken naar de foto’s van de SEC. Maar stof stond echt 10 keer beter dan leer. Was nog als nieuw waar de meeste leren stoelen je tegemoet glimmen.