Twix
Asfaltkampioen
Dat wil ik met geen een auto meer....ik zou hem niet willen hebben zonder garantie![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat wil ik met geen een auto meer....ik zou hem niet willen hebben zonder garantie![]()
Ah ja, ik heb niet op locatie gelet, want ik wist niet waar je woonde. Maar het moest vooral een grove indicatie geven van het aanbod en wat er te krijgen is voor het geld en de verdere eisen.Mooie keuzes en bedankt voor het meedenken. Californië is echter iets te ver rijden voor me, vanuit Houston. De Mercedes is voor mij de keuze uit dit rijtje.
Een nieuwe? Die zijn toch wel netjes? De oude en idd de xt6 hebben nog die oude look & feelWe hadden pas een XT4 te leen, maar dan heb je toch een heel erg GM gevoel binnenin. Wel jammer, wat ziet er goed uit van buiten.
Ja het is nog steeds een drama.Als een volgende auto iets minder problemen heeft zou dat wel fijn zijn.
Is zo'n Laro nog steeds drama?
Ik had pas een nieuwe Traverse mee, en vond dat ook nog best aardig. Maar wellicht is mijn verwachting bij GM standaard al laag, zodat het al snel redelijk ok is.Ja, een nieuwe. Ik vond het niet echt wat.
Ga jij je mond even spoelen. Ik vroeg om premiumbest aardig
Ik heb ook nog even naar de Alfa Stelvio gekeken. Op zich een goede tip, had ik nog niet aan gedacht. Ik stond er pas op een autoshow even naar te kijken maar het deed me gek genoeg niet zo veel. Ik werd er niet hebberig van.Ah ja, ik heb niet op locatie gelet, want ik wist niet waar je woonde. Maar het moest vooral een grove indicatie geven van het aanbod en wat er te krijgen is voor het geld en de verdere eisen.![]()
Dit interieur valt hier goed in de smaak. Misschien dat er eentje dichterbij opduiktinterieur kleur moet je wel van houden
![]()
Used 2021 Mercedes-Benz GLC 300
55,811 miles
2.0L 4-Cylinder Turbo Gas Engine
22 City / 29 Highway
Designo Cardinal Red Exterior
Saddle Brown Leather Seats
9-Speed Automatic Transmission
2 wheel drive - rear- $24,400
Voor die moet je ook nog ‘wat’ aan kosten reserveren.Morgen gaan we eens op bezoek bij de Mercedes dealer. Twixin had al een afspraak gemaakt, zei ze toen ik thuis kwam.
We gaan eens kijken wat eventueel bevalt. Naast de GLC en GLE is zelfs een CLA in de juiste kleur een optie. Als het goed is staat er eentje in MANUFAKTUR Hyper Blue. Ik ben benieuwd.
![]()
Mijn gevoel zegt dat er binnenkort best wel eens een Mercedes op de oprit zou kunnen staan.
De "voorlopige droomauto" is ook al gespot. Maar daarvoor moet het budget echt teveel omhoog.
![]()
Bij de Land Rover gaan we waarschijnlijk wel even kijken, maar ik denk dat we verstandig moeten zijn en die te laten voor wat het is.
Ze had ook een GLC gezien, dus ww gaan niet alleen voor de CLA.Haha, dus de dame komt zelf met de CLA aan als optie en heeft ook al een afspraak gemaakt?
Ik weet genoeg![]()
Dit zijn onze favoriete kleuren. Echt fraai.Zo, die knallen van het scherm af zeg!
Welke motorisering hebben ze?
Welkom in de wondere wereld van irrationele keuzesBeiden fraaie auto’s en lekkere kleurtjes. Maar ik dacht dat het een SUV moest zijn?
En kunnen jullie al die ruimte missen? Van een x5 naar een cla, dat is nogal een verschil..
Wel grappig, die switch van BMW naar Mercedes.
Dat is toch net zo iets als Ajax en Feyenoord?
![]()
En de huidige X5 40i ?Ja, zoiets ja. Alleen bij Feyenoord en Ajax blijf je in principe ook trouw in slechte tijden.
20 jaar geleden kocht ik mijn eerste BMW en eigenlijk nooit echt overwegen Mercedes te gaan rijden. Maar we hebben zoveel pech gehad met onze huidige X5, plus dat ik de huidige modellen gewoon niet mooi vind.
Als je trouw bent aan Stellantis of VAG is het wel makkelijk. 38 merken per concern en alles komt bekend voor.Merkentrouw is zooo 1997….
Heel eerlijk heeft de autoindustrie het daar natuurlijk zelf naar gemaakt. Stellantis en VAG voorop!
Klopt hoor. Ik zat maar te geinen hierboven. Wel pastte BMW lange tijd bij onze wensen, dat is wel zo. Toen we bijvoorbeeld een cabrio zochten, hebben we echt vanalles gereden, maar de 3-serie gaf ons het beste gevoel.Ach, ik vind het echt onzin. Al ruim twintig jaar rijd ik met veel plezier afwisselend BMW en Mercedes. Beide merken hebben hun eigen karakter, stijl en rijbeleving, en ik kan oprecht zeggen dat ik beiden enorm waardeer. Waarom zou je het één afwijzen, puur omdat je het ander bewondert? Dat voelt voor mij als een onnodige beperking.
Voor mij zit er juist ook charme in de afwisseling, het proeven van verschillende smaken, het ervaren van wat elk merk uniek maakt. Merktrouw is prima, maar het openstaan voor meerdere topmerken verrijkt je ervaring als autoliefhebber alleen maar. Ik zie het juist als een luxe dat ik beide kanten heb mogen ontdekken en waarderen.![]()
De voorkant vind ik niet mooi. De grille is te groot en wat ze met die bumper hebben gedaan... is een beetje afhankelijk van de versie, maar ik vind het niet mooi.En de huidige X5 40i ?
Volgens mij wel... maar zeker weten doe ik het niet.Had ik ooit al eens gezegd dat ik sowieso geen fan ben van SUV’s?![]()
Dat lompe is echt in de mode nu. Past bij de tijdgeest, zullen we maar denken.Heb best vaak in een X5 gereden. Is op zich natuurlijk weinig mis mee. Inderdaad prima in en uitstappen, opa Rembrandt
Het is het lompe waar ik moeite mee heb. Geen mooie verfijnde lijnen. En die belachelijke nieren wennen niet.
Ha, je was in Brabant! Dat is inderdaad een bijzonder exemplaar!![]()
Over bruut -niet lomp- gesproken, deze stond vorige week bij ASV MB dealer…HWA 190 Evo
Bijzonder apparaat!
Ja, net zo als lompe broeken momenteel weer helemaal hip zijn…alle lijnen vallen wegDat lompe is echt in de mode nu. Past bij de tijdgeest, zullen we maar denken.