Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het was de hal met zeer jong gebruikt waar opvallend veel echt M spul staat. Dealer zelf - de nieuwe dus- waren juist de M-lines.vroeger was een m3 of een m5 echt nog bijzonder. Als ik nu naar nederland kom zie ik bijna bij iedereen een m3, m5 (of 911) in de garage staan. Dat die dealer dan volstaat met m modellen verbaast me niks.
Er stond een prachtige jong gebruikte M2. Ook was er een M8 in een hele speciale groene kleur, naam is me ontschoten. Was al verkocht. Scheen een erg uniek apparaat te zijn.Viel mij ook meteen op, kan echt niet op zo’n dure auto.
Binnenkort ook maar even een kijkje nemen bij ‘mijn’ BMW-dealer. Al vind ik het meeste nieuwe spul helaas niet heel begeerlijk. M240i, M2, M3 Touring of een gewone 3-serie, rest niet heel interessant. Z4 is ook einde oefening. Misschien dat de Neue Klasse wat verandering brengt.
en de nieuwe x5 zal ongetwijfeld ook lelijk worden met een goedkoop interieur.
Nu ja, de F40 hebben ze onlangs toch een beetje aangescherpt? En nu dus voorzien van een foeilelijk dash.
F70 heet ie nu. Vreselijk apparaat.
hier gewoon diesel, is dan ook de goedkoopste variant. Het is dan ook nog een vrij nette auto, met een redelijk interieur. Al zie ik liever het dash van 2019, met meer knoppen, maar dat is per auto 5 euro duurder, dat zien we dus nooit meer terug.Allemaal 45e natuurlijk
Zodra je dat ziet kan je naar niets anders meer kijken.Het is net of de naad tussen voor- en achterportier verre van strak is… het plaatwerk golft daar behoorlijk zo te zien
hier gewoon diesel, is dan ook de goedkoopste variant. Het is dan ook nog een vrij nette auto, met een redelijk interieur. Al zie ik liever het dash van 2019, met meer knoppen, maar dat is per auto 5 euro duurder, dat zien we dus nooit meer terug.
Het is echt bi-zar hoeveel je die ziet rijden. Dat haalt voor mij altijd wel de charme er vanaf - als heel de wereld erin rijdtDe huidige X5 lijkt nog goed te verkopen. Die zie ik werkelijk overal. Snap ik ook wel, het is nog steeds een mooie en goed afgewerkte auto.
Yes precies hetzelfde hier. Dat hoge overzichtelijke snap ik wel en is fijn, maar weegt voor mij niet op tegen echt betrokken zijn bij het rijden.Velen houden van een SUV omdat je "zo lekker hoog zit". Dat is natuurlijk ook wel zo, maar zelf zit ik nog altijd het liefste in een sedan/estate/touring etc. Stoel achterover gekanteld in de laagste stand, stuur maximaal uitgeschoven, heerlijk cruisen. In een SUV zit ik teveel op de bok, die hoge ruiten om mij heen, voor mij is dat het niet.
Ik wil de iX3 echt zo graag mooi vinden en er enthousiast van worden. Maar het lukt me nog niet.
Wie zit er nu de hele dag in z'n auto? Of dienen we een crisisteam voor die bestuurders op te richten?

voor de facelift was dat ook echt een mooi interieur, daarna hebben ze alles wegbezuinigdDit heb ik echt minder met de huidige X5 (ik heb veel in de E70 gereden, daar had ik dat wel!)
Kun je bij jou de rijhulpsystemen op een eenvoudige manier uitzetten Ente? Bij mij redelijk eenvoudig, met een druk op een knop op het dashboard krijg je het scherm waarin je de snelheidspiepjes en Lane-assist kunt uitzetten. En de snelheidspiepjes kunnen ook worden uitgezet door de volume-laag toets op het stuur kort ingedrukt te houden.
Maar irritant blijft het wel, je moet het bij elke rit weer doen. Ik hoop dat er bedrijfjes zijn die het permanent kunnen uitschakelen, maar dat schijnt dan weer gedoe te kunnen geven met de verzekering. Belachelijk gedoe, want nu is het juist onveiliger omdat je aan het begin van elke rit je ogen even niet op de weg hebt gericht.
Ja echt prachtig. Ik vond juist dat scherm heel mooi mee in de golven van het interieur, waar bij de G31 het nog meer erop geplakt was.voor de facelift was dat ook echt een mooi interieur, daarna hebben ze alles wegbezuinigd
![]()
Lekker uitzicht hè? De E bevalt hier zo goed dat ik er denk nog ff mee door blijf rijden. De 5,5 liter doet zijn werk zo fijn. Een heerlijke cruiser en met woon werk 1 op 10. En af en toe even op zijn staart trappen en je zit moeiteloos op de 250.@ dashboard
@suv Niks voor mij ook. Ik voel me er altijd ietwat ongemakkelijk in qua zitpositie. Wat @De Dude zegt, je moet een auto een beetje aantrekken.
De Mercedes staat op nieuwe pantoffels en er is het een en ander aan vervangen inclusief grote beurt. Hij gaat nog naar Wensink volgende week, er zit roest op het subframe achter, bekende kwaal en die wordt onder garantie vervangen. Maar weer eens hulde aan Mercedes wat dat betreft. De G21 (met het verfoeide dashboard) staat op 127k probleemloze kilometers. Eigenlijk ben ik wel dik tevreden op dit moment en hopelijk ook voor de komende jaren. Fijne 3 serie met M sport spullen (onderstel, remmen en sturing) voor het echte BMW gevoel en een S212 voor het echte Mercedes gevoel, niet dik uitgerust zoals de BMW, maar prima zo.
Uiteraard was een M340i en een E350 cdi ultiem geweest qua gevoel van beide merken, maar dit gaat ook best en economisch wat beter ook.
Ja meneer het zit gewoon in m'n auto, kan er ook niks aan doen...(en dan maar hopen dat je oom agent niet treft…)
3 januari mag ik hem oppikken. Nog ff geduld dus…Erg mooie kleur en ook het interieur spreekt mij wel aan in deze combi. Wanneer kan je hem meenemen?
Gaaf, en daar dan Cinnamon/Zimt in en naast die van @funf parkeren![]()
![]()
BMW 5-serie Touring 523i E39 l 2e eig l Erg netjes l Leer 1997 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1997, Benzine, Automaat, Combi, Groenwww.autowereld.nl
Prachtige e39! Uit youngtimer topic gejat