michel1975
Asfaltkampioen
Ik nu ook. ThxIk lees altijd KNALLENDHARD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik nu ook. ThxIk lees altijd KNALLENDHARD
Same nuIk nu ook. Thx![]()
Ik wacht op eentje zonder privacyglas.Iemand hier nog een kerstbonus ontvangen van, pak hem beet, €159.875?
![]()
![]()
Alpina B3 | Kallenhard
Fabrikant: Kallenhard B.V. Bannepoort 2 4205MZ GORINCHEM, NL 0183624011 http://www.kallenhard.nl dick@bergwerffbmw.nl Het jaar 2025 is bijna ten einde en dat geldt ook voor het bestaan van Alpina Automobiles in haar huidge vorm. Dat is naar alle maatstaven natuurlijk vreselijk jammer, maar...kallenhard.nl
In de VS zie je dat nu vaker, auto’s zonder privacy glass. Terwijl het daar ooit begon. Inderdaad mooier.Ik wacht op eentje zonder privacyglas.
In de VS was dan het voordeel dat de voorruiten ook getint mochten zijn, dan oogt het wel heel strak. Ondanks dat vind ik het sowieso wel mooi, met rondom helder glas wordt het zo'n doorkijk-auto, vooral bij een station. Bij een sedan daarentegen vind ik het zonder privacy glass wel mooier.In de VS zie je dat nu vaker, auto’s zonder privacy glass. Terwijl het daar ooit begon. Inderdaad mooier.
Moderator
Ik las onlangs dat in sommige staten bij sedans de achterste ruiten ook niet donkerder mogen zijn dan de voorste.In de VS zie je dat nu vaker, auto’s zonder privacy glass. Terwijl het daar ooit begon. Inderdaad mooier.
Dat kun je vanuit deze hoek moeilijk zien, door de voorste zijruit zie je nu het donkere glas links achterin
De drie en de vijf hebben elk zo hun charme. Er is geen betere, wat mij betreft. Het is maar net wat je fijn vindt. Knap van BMW dat ze de modellen naast elkaar hebben staan.
Helemaal eens! Op papier in lengte maar ~25 cm maar het zijn zulke andere type auto’s.De drie en de vijf hebben elk zo hun charme. Er is geen betere, wat mij betreft. Het is maar net wat je fijn vindt. Knap van BMW dat ze de modellen naast elkaar hebben staan.
Bij mij net zo, een 3 of een C zijn voor mij (1.90) eigenlijk ongeschikt als gezinsauto. Een 5 of een E zitten mij als gegoten.Hadden. G30/31 is niet meer. :-(
Ik ben best groot dus een 5 zit voor mij een stuk beter. Maar inderdaad, de 3 heeft zijn eigen sterke punten. Eigenlijk zijn ze allemaal wel goed geweest, al vanaf de e21.
Ik vind de huidige drie serie ook gewoon echt ruim hoor , bij mij is dat echt lastig terwijl ik ook gewoon een actieve houding heb en de stoel zeker niet op de achterste stand.Waarschijnlijk dat ik dan met mijn 1,93m. een wat actievere zithouding heb. Dus stoel zeker niet op achterste stand en leuning ook wat rechterop. Stoel wel lekker laag en stuur zo ver mogelijk naar me toe. Echt genoeg ruimte op de achterbank in de 3 voor de kinderen (van 10 en 14).
Waarschijnlijk dat ik dan met mijn 1,93m. een wat actievere zithouding heb. Dus stoel zeker niet op achterste stand en leuning ook wat rechterop. Stoel wel lekker laag en stuur zo ver mogelijk naar me toe. Echt genoeg ruimte op de achterbank in de 3 voor de kinderen (van 10 en 14).
![]()
Koop Alpina B5 occasions op AutoScout24
Vind jouw Alpina B5 occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Verkoopprijs: € 114.990
Kilometerstand: 16.500 km
Bouwjaar: 06/2022
Weer een pareltje gevonden hoor. Althans, m’n automatische zoekmeldingen.
Ik kan nog steeds niet wennen aan die neus.
Welke Renault…?Eens, die Alpine is echt perfectie.
In ieder geval niet de A390.Welke Renault…?![]()