Teutonia LXV :Geschwindigkeit

heb je natuurlijk gelijk in, zeker bij een oude auto heb je nou eenmaal niet veel keus. Misschien een achteraf inbouw schuifmans (bestaat dat eigenlijk nog?) Maar dat kleine lcd scherm zou ik me echt aan storen, al zal daar tegenwoordig wel een leuke carplay/android hd lcd oplossing voor zijn via alixpress

Ja, schuifmans inbouwen gebeurt volgens mij nog steeds wel. Misschien een gat in de markt voor die nieuwe modellen. Met vast dak bestellen i.p.v. pano en er een schuifmans in laten knallen. Te bizar voor woorden dat een Kia ev4 sedan wel een schuifdak krijgt en een i5, glc en ix3 niet.

Maar goed, CarPlay is tegenwoordig overal wel in te bouwen. Mooiste is zonder ‘bochel’ op het dash. BT audio kunnen connecten is toch voldoende.

Bijna 3k per jaar aan HSB. Pff.

E53. E70. Die nieuwe (geen idee welke G dat is). Altijd x5 fan geweest. E53 4.4 veel gereden, dat was echt zo een fijne wagen. Een oom van mij had een e70 met v8, dat was wel echt een hele stap moderner.

...t. Je ziet nu de meest afgrijselijke after market opgeplakte schermen voor E6x en F1x. ...

ik moest natuurlijk even zoeken, had ik dat nou maar niet gedaan

IpqVxQZ.jpeg

ik weet niet of eten vanavond wel gaat lukken :sick:

Hè bah rechtstreeks naar de oogdouche. Wat een afgrijselijke bende.

Sjoerd van stokkum heeft z’n panamera ingeruild op een schitterende X5 en liet tussendoor ook een eerste generatie Panamera zien met aftermarket passenger screen en sterrenhemel. Afschuwelijk.

Die E60 is gaaf zeg. Vind het altijd wel leuk dat een eerste eigenaar wat bijzondere keuzes maakt. Jammer genoeg niet met de M54B30. Zat al te denken, Z4 erop inruilen en de 5er als gezinsauto en dan een EV voor erbij. Van Eerde wil vast z’n Z4 wel terug (tegen een schijtprijs).

Nu mn favoriete PJ nummer bij top2000 - jeremy :cool:

- lol deze moest in ander topic. Nouja prima hier ook ;-)

Laatst bewerkt:
Kwam die van jou daar vandaan? Had ik helemaal gemist !
Pieter heeft hem in 2020 uit Italië gehaald. Auto is toen verkocht en ik heb hem in 2023 van die particulier overgenomen.

Te zien in de Nieuw Binnen Vlog vanaf 2:10.

Staat nu ook weer eentje te koop bij van Eerde. Vraagt daar bijna 20k voor. Als ik er bij hem 11 voor vang mag ik mijn handjes dichtknijpen.
Z4 3.0i 2003

Ah wat leuk zeg. Wel echt uniek om dan dat beeldmateriaal erbij te hebben. Prijzen zijn idd bizar , al kan het nog gekker bij de bekende premium classics van deze wereld.

Het toeval wil dat ik ook bijna een 535i had gekocht die via hem was geïmporteerd en verkocht. Was een uit 2014 en vond ik te oud.

Volgens mij heeft Dirk-Jan die nu - kerel die al die BMW catalogussen verzameld en op MP verkoopt. die bij jou in de buurt woont geloof ik, ook echt een BMW adept.

Pietertje heeft mooi spul staan. Hij heeft ook een prachtig pand, ik woon er niet zo heel ver vandaan.
Het gladde praten is ie overigens nog niet verleerd :ROFLMAO: vroeger stond ie altijd op Interclassics met prachtige verhalen!

In Apeldoorn verkocht ie ons een knappe E46 cabrio voor destijds goed geld. Nauwelijks de hoek om moesten we de tank al vullen, bleek kats leeg…
Verkeerde zuunigheid noemen we dat bij ons in de buurt.

Pieter zal het met het gerommel aan de Youngtimer-regeling wel wat lastiger krijgen denk ik. Rij er ook weleens langs als ik een rondje over de dijk pak met de Z4. Vanaf hier ben je er ook zo. Mooi spul inderdaad, maar als je heel kritisch bent valt er nog weleens wat aan te merken op hoe sommige auto’s erbij staan. Het polijstwerk is niet van het niveau van bijv. Dennis van Rijt auto’s. Snap ook wel dat je geen twee dagen kunt poetsen aan een oude BMW.
Gladde praatjes heeft ie zeker. :)

Het zal wat aanpassingsvermogen vragen van een aantal ondernemers in die sector ja. Het blijft ook bijzondere business, om er van te leven moet je toch aardig wat verkopen.
Dan vallen z’n prijzen nog alleszins mee.
Duur pand, garantie gevallen kunnen tackelen, personeel…. Ga d’r maar aan staan!

Maar ja, je bent ondernemer of je bent het niet hè :p

Ente ik heb vandaag het minder bedeelde broertje mee van jouw CLA, een zilveren CLA180 zonder privacyglass. Beetje kaal uitgevoerd dus, en het motortje maakt veel lawaai als je wat vaart wil maken. Verder een goed afgewerkte auto die stevig aanvoelt, daar kan die BMW 218 die ik laatst mee had niet asn tippen. Maar motorisch wint dan toch de BMW.

• Leuk
Waarderingen: ENTE
IMG-9323.jpg

Dan is dit toch mooier qua scherm ;)

Ik mocht na twee weken weer m’n Teutoon aanslingeren. Was even huiverig want iets trok m’n accu leeg , 99% zeker de comfort acces module die ik vlak voor vakantie had vervangen maar zeker weten deed ik het niet.

Gelukkig werd ik direct getrakteerd op een behoorlijk sacherijnige N55 brom

Laatst bewerkt:
Heeft er iemand nog mooi adresje voor stuur bekleden? Werd geïnspireerd door Joep z’n vlog. Ik heb al Bentons en Coolsbekleding. Die laatste maken ook erg leuke filmpjes op insta ;)

En in NL kost de 250e hetzelfde, dan is de keuze eenvoudig.
Daar zat inderdaad nog geen €1.000,- tussen! Lang leve de BPM :ROFLMAO:
In Duitsland waren de 250e modellen echt prijzig. Maar zo bijna 10k meer dan in NL.

Daarnaast hanteren we een beleid bij ons op bedrijf dat je leasebudget voor benzinewagens beduidend lager is dan voor (PH)EV modellen. Een 180 was niet eens een optie derhalve.

Laatst bewerkt:
Heeft er iemand nog mooi adresje voor stuur bekleden? Werd geïnspireerd door Joep z’n vlog. Ik heb al Bentons en Coolsbekleding. Die laatste maken ook erg leuke filmpjes op insta ;)
In Duitsland heb je Meinlenkrad.de. Schijnen ook wel goed te zijn en niet heel prijzig. Hebben ook een ruilsysteem dacht ik.

Zou ik ook wel willen, maar ik zoek dan nog een adresje waar ze het stuur willen wisselen. Zie dat zelf niet zo zitten.

Heren, ben Teutonia kwijt. Kan iemand mij de weg wijzen?

Ja hoor, hiero:

ja misschien moet ik daar een inruilprijs vragen

is die van mij ineens 13k inruil waard haha

Heb precies dezelfde maar dan met 68k op de klok…zelfs iets jonger

Ik ken de prijzen van de e-Golf niet zo, dus je kan mij alles wijsmaken. Gelukkig ben ik niet in de markt voor eentje. Anders ben ik misschien de gek die het bedrag ervoor neertelt.

heb sinds ik dat ding heb een zoekopdracht aan staan, beetje in de gaten houden

Auto was destijds zo een 14-18 waard (inruil/verkoop). 2 jaar terug.

Nu zo een 8-12 met zo een 30k meer op de klok.

Dus 20k is nog gekker dan 500k voor die 964 turbo van eerder, relatief gezien.

heb sinds ik dat ding heb een zoekopdracht aan staan, beetje in de gaten houden

Auto was destijds zo een 14-18 waard (inruil/verkoop). 2 jaar terug.

Nu zo een 8-12 met zo een 30k meer op de klok.

Dus 20k is nog gekker dan 500k voor die 964 turbo van eerder, relatief gezien.
Ach met een ID3 voor de deur is het niet beter gesteld. Anders ruil je hem hier gewoon in ;)
Kan ik nog ff doorrijden met de 500 tot jij hem bij elkaar gespaard hebt :cool:

Terug
Bovenaan