Teutonia LXV :Geschwindigkeit

Mooie IX3! Prima range ook dus.
Vandaag weer lange rit met de 320e gedaan en na uur alweer enorme pijn in been/bil. Auto bevalt me verder steeds beter maar qua zitten is het echt vervelend. Na de winter toch maar weer eens wat X3’s bekijken. Zag ook nog een leuke. Cupra Terramar, maar of ik daar als verwende BMW-rijder blij van ga worden….
Vind alleen 40k voor een 5 jaar oude X3 met bijna een ton op de klok erg fors.

Vorige inderdaad geen enkel probleem. Had ook de sportstoelen. Vond alleen zitpositie in de F31 wel heel anders. Veel lager en dieper. In de G2X zit je hoger. Je zou zeggen dat dat beter is maar op een of andere manier zit ik niet fijn op langere afstanden, hoe ik de stoel ook instel.

Teaser S-Klasse Mopf
GAgKx7m_d.webp

Er lijken weer dingen veranderd te zijn op dit forum. Inloggen lukte mij niet meer, maar gek genoeg wel met een heel oud account wat eerder al eens niet meer werkte. De forumnaam is nu blijkbaar niet meer te wijzigen, dus MB 300SL heet vanaf nu weer R107 :D
Wel vertrouwd :cool:

• Leuk
Waarderingen: R107
ik mag toch hopen dat de ster wel echt verlicht is, en dat je tijdens kerst kan kiezen uit een rode of groene ster?
Een lichtstrip onder op de bumper is ook wel nodig, nu wel erg donker zo.
Daar heb je wel een punt. Het is nog enigszins behoudend zo...

Er was onlangs nog geopperd om een meeting te doen, ik kan het niet terugvinden, maar was er al een datum geprikt? Lijkt me leuk om (weer) wat gezichten in het echt te zien!

Hallo - ja datum was er via een datumprikker. Goed dat er een reminder is, was al van plan dit weekend die post nogmaals te doen, om ea zeker te stellen.

1,39 voor diesel en een paar honderd euro per jaar aan wegenbelasting én dat weer. Klinkt wel erg aantrekkelijk.

Nu alleen bedenken hoe hetzelfde inkomen daar te genereren..

Mooi verfijd met verlichte grill. Net wat we nodig hadden. En infantiele sterretjes als koplampen.
Ledverlichting is het nieuwe chroom wordt toch wel gezegd? Ik ben benieuwd welk merk er als eerste komt met ledverlichting rond de zijramen ipv een chroomlijst… kwestie van tijd denk ik.

Laatst bewerkt:
Ja maar dan pak ik weer dezelfde punten die ik net heb gehad met de f11 tussen de 150-200k km en mag denk minimaal 15k bijbetalen :ROFLMAO: . Niet echt een goed financieel verhaal

Edit; wel nog garantie en service inclusive t/m 2028. Hmmm.

Oh oh…

Yolo.

Dit is geen financieel advies

Als jij het land om zeep helpen goed vind dan heb je gelijk.
Het land om zeep helpen dat heeft zijn voorganger al op veel manieren gedaan. Trump gaat vaak als een olifant door de porseleinkast en daar hoef je zeker geen fan van te zijn, maar in veel opzichten heeft hij wel gelijk en zet hij alles en iedereen weer even met de benen op de grond.

Laatst bewerkt:
Dan moeten ze eronder weg. Staat best wel goed, maar het hoort niet onder deze auto. En de rest klopt heel erg inderdaad, dus dan moeten de wielen ook 100%.
Zo zwart-wit is het toch niet? Het zijn al 5-Serie wielen dus dan kan het toch sowieso? Funf heeft ook andere wielen onder zijn M5 en dat staat toch ook prachtig? Ketelapper hier elders op het forum heeft een A8 met vele persoonlijke aanpassingen, is toch ook fraai? En ik heb een Exclusive-line grill met ster op de motorkap op mijn E-Klasse met AMG-pakket, vind je dat dan ook niet kunnen?

Bij klassiekers kijk ik daar overigens anders naar, dan moet het bij mij ook 100% kloppen. Zo zou ik nooit kroonkurken onder mijn R107 Mopf willen hebben en bij een 500SL hoort die lelijke zwarte achterspoiler er gewoon op, en een W124 Mopf0 of Mopf1 met motorkap en koplampen van een Mopf2 zou ik sowieso laten staan.

Laatst bewerkt:
Het land om zeep helpen dat heeft zijn voorganger al op veel manieren gedaan. Trump gaat vaak als een olifant door de porseleinkast en daar hoef je zeker geen fan van te zijn, maar in veel opzichten heeft hij wel gelijk en zet hij alles en iedereen weer even met de benen op de grond.
Je moet je roze trump bril even afzetten, Gelijk heeft hij nooit hij liegt de boel bij elkaar, hij heeft in zijn eerste jaar niks voor elkaar gekregen. De economie krimpt, het aantal banen neemt af, de burger betaald zich scheel aan tarieven, bedrijven trekken weg uit Amerika, landen sluiten deals met elkaar buiten Amerika om.
De oorlog in Oekraïne ging hij wel even stoppen binnen 24 uur, niet gebeurt, zogenaamd 8 oorlogen gestopt ook niet gebeurt, maar wel oorlogen gestart. Maar goed hier is dit topic niet voor.

Je moet je roze trump bril even afzetten
Ik ben lang niet in alles pro-Trump en vind dat zijn handelswijze vaak kant noch wal raakt. Echter, zijn voorganger was een regelrecht drama en met Harris was het op die voet verder gegaan.

Laatst bewerkt:
Je moet je roze trump bril even afzetten, Gelijk heeft hij nooit hij liegt de boel bij elkaar, hij heeft in zijn eerste jaar niks voor elkaar gekregen. De economie krimpt, het aantal banen neemt af, de burger betaald zich scheel aan tarieven, bedrijven trekken weg uit Amerika, landen sluiten deals met elkaar buiten Amerika om.
De oorlog in Oekraïne ging hij wel even stoppen binnen 24 uur, niet gebeurt, zogenaamd 8 oorlogen gestopt ook niet gebeurt, maar wel oorlogen gestart. Maar goed hier is dit topic niet voor.
misschien wat minder nu punt nl lezen, dat staat vol anti amerika "artikelen"

Ik ben ook wel kamp die wielen moeten eronder vandaan ómdat ze juist specifiek voor de m550d zijn. Net als dat de M5 velgen er ook niet onder horen. Das anders dan eigen velgen uitzoeken en eronder want dat kan ik wel waarderen.

Plus ik vind de m550d velgen echt niet mooi.

Maar das allemaal mijn mening, ieder moet lekker doen wat die zelf wilt :)!

Laatst bewerkt:
Ik ben lang niet in alles pro-Trump en vind dat zijn handelswijze vaak kant noch wal raakt. Echter, zijn voorganger was een regelrecht drama en met Harris was het op die voet verder gegaan.
Zijn voorganger was stukken beter en zeker voor het land en zijn inwoners.

• Haha
Waarderingen: R107
Zo zwart-wit is het toch niet? Het zijn al 5-Serie wielen dus dan kan het toch sowieso? Funf heeft ook andere wielen onder zijn M5 en dat staat toch ook prachtig? Ketelapper hier elders op het forum heeft een A8 met vele persoonlijke aanpassingen, is toch ook fraai? En ik heb een Exclusive-line grill met ster op de motorkap op mijn E-Klasse met AMG-pakket, vind je dat dan ook niet kunnen?
Het was vooral mijn mening in dit specifieke geval, als dat enigszins autistisch overkomt dan snap ik dat. Dit zijn de wielen van de M550d en dit is geen M550d. Die wielen van funf zijn prachtig, maar dat zijn ook geen wielen van een specifiek type 5 serie. Dat geldt ook voor de auto van Ketelapper (volgens mij).
Bij jouw auto vind ik de grill erg fraai, het liefst zou ik er ook nog chromen dakrails bij zien, maar het AMG pakket zou mij niet zo storen. In jouw geval is het ook niet iets van een ander specifiek model. Als je de uitlaten van een E53 onder je auto zou schroeven zou mij autistische inborst wel weer opspelen. En dat zou ik ook nog erger vinden dan de wielen van de besproken 5 serie.

Terug
Bovenaan