Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wel vertrouwdEr lijken weer dingen veranderd te zijn op dit forum. Inloggen lukte mij niet meer, maar gek genoeg wel met een heel oud account wat eerder al eens niet meer werkte. De forumnaam is nu blijkbaar niet meer te wijzigen, dus MB 300SL heet vanaf nu weer R107![]()
ik mag toch hopen dat de ster wel echt verlicht is, en dat je tijdens kerst kan kiezen uit een rode of groene ster?Mooi verfijd met verlichte grill. Net wat we nodig hadden. En infantiele sterretjes als koplampen.
Daar heb je wel een punt. Het is nog enigszins behoudend zo...ik mag toch hopen dat de ster wel echt verlicht is, en dat je tijdens kerst kan kiezen uit een rode of groene ster?
Een lichtstrip onder op de bumper is ook wel nodig, nu wel erg donker zo.
nice, ik weet nog dat we bijna 6 betaaldenWij betalen op het moment iets meer dan twee dollar voor een gallon benzine.
Twixin rijdt 400 mijl voor 20 dollar![]()
Trump doet soms goede dingen voor de Amerikanennice, ik weet nog dat we bijna 6 betaalden![]()
Ledverlichting is het nieuwe chroom wordt toch wel gezegd? Ik ben benieuwd welk merk er als eerste komt met ledverlichting rond de zijramen ipv een chroomlijst… kwestie van tijd denk ik.Mooi verfijd met verlichte grill. Net wat we nodig hadden. En infantiele sterretjes als koplampen.
Zo die tikt al m’n boxjes aan qua specs muv chromen omlijsting (wel nieren).Prachtig uitgevoerde BMW 5-Serie met fijne motorisering
Ik hoop niet dat er ontwerpers meelezen hier.Ledverlichting is het nieuwe chroom wordt toch wel gesegd? Ik ben benieuwd welk merk er als eerste komt met ledverlichting rond de zijramen ipv een chroomlijst… kwestie van tijd denk ik.
Als jij het land om zeep helpen goed vind dan heb je gelijk.Trump doet goede dingen voor de Amerikanen
Zo die tikt al m’n boxjes aan qua specs muv chromen omlijsting (wel nieren).
Km stand en leeftijd wel te hoog
Ja maar dan pak ik weer dezelfde punten die ik net heb gehad met de f11 tussen de 150-200k km en mag denk minimaal 15k bijbetalenJonger en minder km dan de f11.![]()
Die van nieuwe Skoda's lijken tegenwoordig óók wel wat op de nieren van de BMW.
Ja maar dan pak ik weer dezelfde punten die ik net heb gehad met de f11 tussen de 150-200k km en mag denk minimaal 15k bijbetalen. Niet echt een goed financieel verhaal
Edit; wel nog garantie en service inclusive t/m 2028. Hmmm.
Oh oh…
Ik ben geen expert, maar horen die velgen daar wel onder? Zijn dat geen M550d velgen?Prachtig uitgevoerde BMW 5-Serie met fijne motorisering
KloptIk ben geen expert, maar horen die velgen daar wel onder? Zijn dat geen M550d velgen?
Het land om zeep helpen dat heeft zijn voorganger al op veel manieren gedaan. Trump gaat vaak als een olifant door de porseleinkast en daar hoef je zeker geen fan van te zijn, maar in veel opzichten heeft hij wel gelijk en zet hij alles en iedereen weer even met de benen op de grond.Als jij het land om zeep helpen goed vind dan heb je gelijk.
Dan moeten ze eronder weg. Staat best wel goed, maar het hoort niet onder deze auto. En de rest klopt heel erg inderdaad, dus dan moeten de wielen ook 100%.Klopt
Zo zwart-wit is het toch niet? Het zijn al 5-Serie wielen dus dan kan het toch sowieso? Funf heeft ook andere wielen onder zijn M5 en dat staat toch ook prachtig? Ketelapper hier elders op het forum heeft een A8 met vele persoonlijke aanpassingen, is toch ook fraai? En ik heb een Exclusive-line grill met ster op de motorkap op mijn E-Klasse met AMG-pakket, vind je dat dan ook niet kunnen?Dan moeten ze eronder weg. Staat best wel goed, maar het hoort niet onder deze auto. En de rest klopt heel erg inderdaad, dus dan moeten de wielen ook 100%.
Je moet je roze trump bril even afzetten, Gelijk heeft hij nooit hij liegt de boel bij elkaar, hij heeft in zijn eerste jaar niks voor elkaar gekregen. De economie krimpt, het aantal banen neemt af, de burger betaald zich scheel aan tarieven, bedrijven trekken weg uit Amerika, landen sluiten deals met elkaar buiten Amerika om.Het land om zeep helpen dat heeft zijn voorganger al op veel manieren gedaan. Trump gaat vaak als een olifant door de porseleinkast en daar hoef je zeker geen fan van te zijn, maar in veel opzichten heeft hij wel gelijk en zet hij alles en iedereen weer even met de benen op de grond.
Ik ben lang niet in alles pro-Trump en vind dat zijn handelswijze vaak kant noch wal raakt. Echter, zijn voorganger was een regelrecht drama en met Harris was het op die voet verder gegaan.Je moet je roze trump bril even afzetten
misschien wat minder nu punt nl lezen, dat staat vol anti amerika "artikelen"Je moet je roze trump bril even afzetten, Gelijk heeft hij nooit hij liegt de boel bij elkaar, hij heeft in zijn eerste jaar niks voor elkaar gekregen. De economie krimpt, het aantal banen neemt af, de burger betaald zich scheel aan tarieven, bedrijven trekken weg uit Amerika, landen sluiten deals met elkaar buiten Amerika om.
De oorlog in Oekraïne ging hij wel even stoppen binnen 24 uur, niet gebeurt, zogenaamd 8 oorlogen gestopt ook niet gebeurt, maar wel oorlogen gestart. Maar goed hier is dit topic niet voor.
Zijn voorganger was stukken beter en zeker voor het land en zijn inwoners.Ik ben lang niet in alles pro-Trump en vind dat zijn handelswijze vaak kant noch wal raakt. Echter, zijn voorganger was een regelrecht drama en met Harris was het op die voet verder gegaan.
Het was vooral mijn mening in dit specifieke geval, als dat enigszins autistisch overkomt dan snap ik dat. Dit zijn de wielen van de M550d en dit is geen M550d. Die wielen van funf zijn prachtig, maar dat zijn ook geen wielen van een specifiek type 5 serie. Dat geldt ook voor de auto van Ketelapper (volgens mij).Zo zwart-wit is het toch niet? Het zijn al 5-Serie wielen dus dan kan het toch sowieso? Funf heeft ook andere wielen onder zijn M5 en dat staat toch ook prachtig? Ketelapper hier elders op het forum heeft een A8 met vele persoonlijke aanpassingen, is toch ook fraai? En ik heb een Exclusive-line grill met ster op de motorkap op mijn E-Klasse met AMG-pakket, vind je dat dan ook niet kunnen?