Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kijk, dan staat er ook wat. Ik vind het wel gaaf hoor!U vraagt, wij draaien!![]()
Die is echt geweldig inderdaad. Daar zou ik me wel in kunnen vinden.Snap ik. Daarom de hightech silber variant, alles chrome en macciato interieur- zoals ik ‘m op de vorige pagina heb gepost.
Ben het in de basis wel eens met jan. Die verlichting achter met sterretjes kan je niet aan ontkomen helaas. Wat is er mis met mooie streepjes.Maar een zwart/zwart met chroom lust me ook wel
Op de Frontpage een AutoWeek medewerker die zich beklaagt over Mercedes en z’n uitstraling.
Ik denk dat het nog steeds wel mogelijk is om stijlvol voor de dag te komen in een nieuwe Benz.
Het kost alleen wat tijd en behoeft een beetje innerlijke verfijning om ‘m samen te stellen.
En ja, wat volgens de ene wereldburger stijlvol is is volgens de andere kitch…
Ja, dat heeft mijn broertje ook gedaan met onze Matchbox collectie: “AMG gemaakt”.
Gewoon met een zwarte marker allemaal zwart!![]()
Gewoon de hybride nemen, die heeft het niet![]()
En een armsteunMercedes-benz-e-klasse-combi-e220 een hele fijne! Mis alleen een schuifmans…
De accu is nooit helemaal leeg is m’n ervaring. Er blijft altijd een beetje voorhanden.Een collega heeft een 2025 CLA250e shooting break op het oog, maar maakt zich zorgen over de 1.3 4 cil prestaties als de accu leeg is tov een 320e g20. Hoe ervaar jij dat?
Die tjoepen we er wel in als het moet.En een armsteun
Leuk ding net geprijst ook.Mercedes-benz-e-klasse-combi-e220 een hele fijne! Mis alleen een schuifmans…
Moderator
Deze 230CE met schuifmans is ook niet gek voor deze prijsMercedes-benz-e-klasse-combi-e220 een hele fijne! Mis alleen een schuifmans…
Ik dacht dus even dat het een X1 was door die LCI lampenIk wil toch liefst een blauwe of evt. Carbonschwartz, Shadowline en M-Sport. LCI wordt me te prijzig. Ga geen 20k bijleggen. Vind de LCI-achterlichten en voorbumper+nieren ook minder mooi dan pre-LCI.
Een 320i "slechts".een 325 iX?
Klopt, bij het Engelse werk. De gele lampen vergeef ik ze.Leuk! Al hoeven die gele lampen van mij niet zo. Engelse Werk?
In de enige juiste kleur! In Engeland rondom London zag je ze bijna alleen maar in het groen, net als heel veel X5'en.Elektrisch, maar de i4 wordt langzamerhand een beetje betaalbaar en ik vind dit exemplaar echt heel mooi.
Ben wel bang dat dit ondanks trekgewicht van 1600kg wel wennen gaat worden met de caravan op langere ritten.
i4 M50