ENTE
Kilometervreter
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
omg wat maakte bmw toch verschrikkelijk mooie auto;s
Hele mooie station om te zien. Maar voor mij hoort zo'n auto alleen een grote benzinemotor te hebben.
Ik vind hem wel mooi, maar voor mij te grootomg wat maakte bmw toch verschrikkelijk mooie auto;s
en dan nu dit
![]()
![]()
dan koop ik net zo lief een xiaomi, dongfeng, byd of ander wegwerp artikel
Snap je wel een beetje.Hele mooie station om te zien. Maar voor mij hoort zo'n auto alleen een grote benzinemotor te hebben.
Ik denk dat ik verstek moet laten gaan. Ik moet om 16:00 in Utrecht zijn, dus moet rond 14:00 al weer weg dan, dat schiet niet echt op.Teutonenmeeting Update
Ter herinnering - in november geroepen om ergens, ooit eens, binnen redelijke termijn, een samenkomst te organiseren om een bakkie te doen, persoonlijk kennis te maken en elkaar wederzijds te overtuigen welke maat nieren de G12 het beste staat
Indertijd een datumprikker gelanceerd, waarbij 8 maart als beste datum naar voren kwam. 6 personen hebben zich aangemeld.
Dus, bij deze -
Teutonenmeeting
zondag 8 maart 2026, van ± 13:00 tot pak m beet 16:00
Werk 2 Automotive / Schweitzerlaan 38 Amstelveen
Voor de volledigheid het overzicht van de stemmingen;
![]()
Alleen ervaring met een Toyota RAV4, hybride zonder stekker. Het was in die auto leuk om te proberen de EV modus zo lang mogelijk vast te houden en zonder benzineverbruik de nodige meters te maken. Leuk om eens mee te maken, maar zo'n hybride hoeft niet voor mij. In die RAV4 voelde de overgang van elektrisch naar benzine ook niet fijn. Een accupakket voegt m.i. veel te veel gewicht toe. Je krijgt meer pk's maar ook meer kg's te verslepen. En waarom? Een RS6 / M5 / E63 was altijd meer dan snel genoeg. Een S6 / 540i / E500 ook. Dus waarom een E53 per se hybride moet zijn ontgaat mij. Lijkt erop dat het met name gaat om CO2 uitstoot, al die elektrieke ondersteuning. De populariteit van elektrisch of hybride rijden heeft ook veel te maken met fiscale maatregelen en andere sturing door de overheid. Maar ieder zijn meug.Heb je al ervaring met een PHEV?
Ik merk dat ik m’n mening al aan het bijstellen ben namelijk
De populariteit van elektrisch of hybride rijden heeft ook veel te maken met fiscale maatregelen en andere sturing door de overheid.
De markt is bijna niet meer te doen. Ook wij gaan op deze manier stoppen. We hebben het twee jaar geprobeerd maar we krijgen het op deze manier bijna niet winstgevend. Nieuwe Youngtimer regeling werkt helaas ook niet mee.Phoe. Auto Timon stopt ermee. Toch altijd een site waar ik eens in de zoveel tijd even op keek. Staan nog 2 aardige 5 series met een 8 cilinder te koop.
Ik zit weleens te dromen om auto's vanuit Nederland in Amerika te verkopen of andersom. Maar dan twijfel ik altijd wel of daar droog brood mee te verdienen is.De markt is bijna niet meer te doen. Ook wij gaan op deze manier stoppen. We hebben het twee jaar geprobeerd maar we krijgen het op deze manier bijna niet winstgevend. Nieuwe Youngtimer regeling werkt helaas ook niet mee.
Zit bij m’n werk om de hoek zo’n toko. Staan toch altijd wel erg twijfelachtige auto’s vooral met veel waterschade hahaIk zit weleens te dromen om auto's vanuit Nederland in Amerika te verkopen of andersom. Maar dan twijfel ik altijd wel of daar droog brood mee te verdienen is.
Er staat een mooie 535i bij Premium Classics te koop, misschien is dat wat voor je![]()
≥ S320 W220 Let op:12dkm!!!-1eig-BLIJVEND YOUNGTIMER-'99 — Mercedes-Benz — Marktplaats
Vondst...Een S320 W220 van eerste hoogbejaarde Duitse eigenaar, van adel, graaf en overgegaan naar echtgenote: gravin...Het verhaal achter deze S maaktlink.marktplaats.nl
Hier word ik wel warm van. Dakje, distronic.. youngtimer.
H*ly piep 38k. Tenten zoals die (net zoals HooG etc) vind ik echt zwaar overpriced. Kan ze dan zelf veel gunstiger vinden in DE met wat geduld..Er staat een mooie 535i bij Premium Classics te koop, misschien is dat wat voor je![]()
naar de vs moeten ze toch minimaal 25 jaar oud zijn? andersom zijn er genoeg die dat al doen. Heel veel schade bakken die dan in europa ineens schadevrij verkocht worden.Ik zit weleens te dromen om auto's vanuit Nederland in Amerika te verkopen of andersom. Maar dan twijfel ik altijd wel of daar droog brood mee te verdienen is.
Haha succes - lijkt me prima deal. Zoals je weet tot in de puntjes onderhouden - Voor de zomer gaat het volledige onderstel vóór opgefrist worden (reactie stangen, draagarmen, de rubbers). Schokdempers weet ik nog niet zeker en afhankelijk vd staat, die zijn echt #+%*# duur met het adaptieve onderstel.Kan ook een 540i g31 zoeken voor jou, dan komt er ook een mooie 535 beschikbaar![]()
schat, ik heb gelezen dat bij km stand xxxxxx de versnellingsbak vaak problemen geeft, beter gooi ik m er nu uit, dan krijg ik er nog wat voor.m’n vrouw vindt dat de 535i nog prima voldoet ,
Zolang ikzelf maar niet word geüpgradedToch moet je zo’n vrouw koesteren, die alleen maar wil upgraden…..![]()
schat, ik heb gelezen dat bij km stand xxxxxx de versnellingsbak vaak problemen geeft, beter gooi ik m er nu uit, dan krijg ik er nog wat voor.
Klopt ja, 25 jaar is de leedtijd dat je kan importeren (en dan heb ik het niet over de mail order brides).naar de vs moeten ze toch minimaal 25 jaar oud zijn? andersom zijn er genoeg die dat al doen. Heel veel schade bakken die dan in europa ineens schadevrij verkocht worden.
voor europa geloof ik niet in klassiekers met benzine, ze zijn gek genoeg om over 15 jaar benzine comlpleet te verbieden. Maar gewoon nu van zp'n ding genieten, heerlijk autootjeLeuk toekomstig klassiekertje met heerlijke 6 in lijn
niet alleen waterschade hoor. Ook complete wrakken., die worden/werden dan ergens in oost europa opgelapt, en dan als schadevrij verkocht.... ja, ik ken verschillende Amerikaanse auto's die met flinke waterschade naar Nederland zijn gegaan.![]()
nog geen 12 uur, en alle problemen zijn dus al weer ogpelost
![]()
![]()
![]()
≥ Mercedes-Benz S-Klasse 560e AMG Lang | 476PK | Massage | Luc — Mercedes-Benz — Marktplaats
AMG Line, Executive-pakket, Keyless-Go pakket, Optie-pakket, Rijassistentiepakket, Warmtecomfort pakket. 13UMercedes-Benz Connect -link.marktplaats.nl
Net ingereden.
Das dus ook het nadeel, ik heb een vrij vol aangeklede auto nu.![]()
≥ Mercedes-Benz S-Klasse 560e AMG Lang | 476PK | Massage | Luc — Mercedes-Benz — Marktplaats
AMG Line, Executive-pakket, Keyless-Go pakket, Optie-pakket, Rijassistentiepakket, Warmtecomfort pakket. 13UMercedes-Benz Connect -link.marktplaats.nl
Net ingereden.
Hm groen mist acc
Blauw mist .. veel. 360 cam. Dakje.
Das dus ook het nadeel, ik heb een vrij vol aangeklede auto nu.
Ik bedoelde eigenlijk dat in mijn voorbeelden de waterschade niet echt was... slechts verzonnen om de bpm te ontlopen.niet alleen waterschade hoor. Ook complete wrakken., die worden/werden dan ergens in oost europa opgelapt, en dan als schadevrij verkocht.
Ik stuur wel ff fotootje als ik er langsrijd hahaIk bedoelde eigenlijk dat in mijn voorbeelden de waterschade niet echt was... slechts verzonnen om de bpm te ontlopen.
PHEV in combinatie met caravan rijdt juist heerlijk zeker in de bergen. Bergafwaarts lekker regenereren. Ik vond het echt top. Enige nadeel was het kleine benzinetankje van de Outlander. Maar verder vond ik het echt geweldig.Twijfel wel wat om nu nog een ouderwetse 20i of 30i te kopen. Is dat nog wel slim? Sowieso weer even wennen met ontbreken elektro-ondersteuning, voelt weer wat stroperig. Een 40i is een echte liefhebbersauto, maar geen zin om altijd E5 met hoog verbruik te moeten tanken. PHEV en EV is met caravan niet handig i.v.m. actieradius.
Z4 over een maand uit stalling halen, ben benieuwd hoe ik er dan na eerste ritje over denk....
Juiste kleur en combi. Alleen nog ff de velgen antraciet maken. Misschien toch maar de SL inruilenLeuk toekomstig klassiekertje met heerlijke 6 in lijn
Meebewegende stoelen…
![]()
Mercedes-Benz E-Klasse AMG 63 S 4MATIC+ Panoramadak | Burmester – Blaauw Bedrijfswagens
blaauwbedrijfswagens.nl
Kosten opvang word hier flink minder omdat de jongste in Mei naar school gaat ipv gastouder en psz, maar het voorstel in cylinders te verdubbelen zal niet met gejuich worden ontvangenNu direct leasen!€ 1.079 per maand
Das goedkoper dan de opvang. Einde van het jaar maar eens een AMG leasen.
Haha, wat denk je zelf? Zou je de Z4 nu verkopen dan heb je over een maand dikke spijt, verkoop je hem niet en ga je er in de lente weer mee rijden dan is verkoop al helemaal geen issue meerZ4 over een maand uit stalling halen, ben benieuwd hoe ik er dan na eerste ritje over denk....