Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Even scherm spuiten en stootlijstje vervangen en het ziet er stukken beter uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Grijs kenteken, zie ik dat goed? Wat jammer dat de eigenaar blijkbaar niet in de gelegenheid was die 205 te onderhouden.

Mercedes W111 230S 1965 - first owner since 1965!! by Wouter Bregman, on Flickr

Pjötr zei:[url]https://farm1.staticflickr.com/950/40319020420_49f8a96880_c.jpg[/url]
Chevrolet BA, deze auto is sinds 1952 in ons land. Deze mensen hebben hem sinds 1969.
1977 Porsche 911S

Klassiekerrijder zei:Er zijn nogal wat eigenaars die blijkbaar later een oldtimerkenteken hebben aangevraagd. Goed idee, al maakt dat het volgen van een auto lastiger.
Klassiekerrijder zei:Goh, ik dacht dat die kentekens er nog niet zo lang waren...![]()
Stif zei:Toen ik met mijn audi in ongeveer 2002 ofzo m'n platen moest wisselen, kan ik me herineren dat de gaik platen pas verplicht waren bij side code 4 dus DD-11-DD.
MG TD by Tom Sfotoos, on FlickrSoms toch wel, dit is dan namelijk familie van de 3e eigenaar. De 2e eigenaar koopt de auto(van de 1e eigenaar) voor een familielid, gaat vervolgens op vakantie naar Turkije / Marokko en de 3e eigenaar komt dan in beeld. Of nog een heleboel andere eigenaren als de betrefffende 2e eigenaar toch geen familie heeft in Marokko of Turkije en stiekem zijn vakantie hiermee wil terugverdienen.929V6 zei:Logisch, de tweede eigenaar van zo'n Toyota-busje woont nooit in Nederland.![]()