Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

HarmenA zei:Op het eerste gezicht misschien (nog) niet zo bijzonder, maar de rode kleur op deze Volvo S60 triggerde mij, samen met de onberispelijke staat van de auto en velgen en het feit dat de eigenaar bij het verlaten van de auto de zijspiegel aan de straatkant inklapte.
Vooral dat laatste verklapte voor mij dat het hier gaat om een liefhebber en/of zuinige autobezitter. En ja hoor, vanaf nieuw (2001 alweer!) bij dezelfde eigenaar.![]()

Leuk, die 205 komt dan (bij deze eigenaar) nog in aanmerking voor de regels voor grijs kenteken zoals die destijds van toepassing waren?afentoe zei:Wat Stif zegt.
Hier nog eentje van de eerste eigenaar, sinds 17-10-87.
Ja! Volgens mij geldt daarvoor "is uitgegeven, blijft uitgegeven." Bij een verse import zou je er volgens mij geen grijs kenteken meer op kunnen krijgen.Dakloos zei:Leuk, die 205 komt dan (bij deze eigenaar) nog in aanmerking voor de regels voor grijs kenteken zoals die destijds van toepassing waren?afentoe zei:Wat Stif zegt.
Hier nog eentje van de eerste eigenaar, sinds 17-10-87.

Ziet er nog goed uitlouisz zei:
929V6 zei:Het is wel een heel bijzonder ding ook! Ik wist dat de driedeurs Charade op grijs kenteken is geleverd, en die is nu al zeldzaam genoeg, maar ik kan me niet herinneren er ooit een als vijfdeurs te hebben gezien! En dan nog als turbodiesel ook!

Rover 620SI 1994 (HT-GD-27) by MilanWH, on Flickr