Wat als opvolger?

Kijk, mijn dank is groot, hier kan ik zeker wat mee :)

Heb ik ook wel geprobeerd, maar schiet niet op. Marktplaats trekt gewoon meer kopers, dus een betere prijs.
Check, ik zal hem ook via MP gaan aanbieden.
Je hebt niet de standaard uitvoeren, maar een aantal optiepakketten erbij. Die zou ik er nog even duidelijk bijzetten.
De titel moet zijn: Focus Active Business 125pk ecoboost
niet afkorten, want dan werken de zoekopdrachten niet.
Helder. Afkorting kwam de site zelf mee, niet naar gekeken.
ik zou zo'n tekst maken:

Te koop van eerste eigenaar. De auto verkeert in nette staat en is dealer onderhouden.
Deze Active Business uitvoering is voorzien extra optiepakketten:
- Afneembare trekhaak
- Winterbanden 18" inch (foto) + zomerbanden op 17" lichtmetalen velgen
- B&O audiosysteem met 9 speakers inclusief subwoofer
- Comfort pack (o.a. keyless entry, climat control, regensensor)
- Winter pack (o.a. verwarmbare voorruit, voorstoelen en stuur)
- Parking pack (o.a. park assist, wide view achteruitrijcamera)
- Design pack (o.a. automatische ledverlichting, privacy glass)
(ik weet niet of je al die pakketten hebt, maar deze kosten bij elkaar zo'n 5500 euro)
Hij heeft inderdaad veel pakketten, zal nog eens terugzoeken welke allemaal. Klopt aardig zo hoor. Alleen ben ik niet de eerste eigenaar ;)
Ford Dakdragers apart verkopen, niet vermelden, maakt onderhandeling ingewikkelder.
Check
Wanneer is de auto weer toe aan een beurt? recente beurt = voordeel
Hoe oud zijn de banden? Jonge banden = voordeel.
Banden moet ik even bekijken, nog genoeg profiel in ieder geval. Kan de dot even bekijken. Beurt was 180k in februari '25. Officieel 2 jaar of 30k, maar ik zou dat zelf niet doen. APK is ook eind februari '26, die kan ik eventueel nog doen maar nu nog niet, 2 maanden vantevoren, dan houd je de datum.

Vandaag was het perfect. Even op een open stuk zetten, en zo dat je zelf net niet de schaduw op de auto werpt als fotograaf. Morgen wordt het ook droog.
Nou hier was het niet allemaal zonneschijn. Maar zeker goede momenten, alleen kwam dat qua tijd niet uit helaas.
Ik verwacht morgen wel tijd te hebben, moet ik de auto wel snel weer even wassen.

Soms is zon ook juist niet wenselijk bij een foto, zeker zo'n laag zonnetje kan best lastig zijn.
En als de auto niet heel erg vies is, dan is ie schoon genoeg voor een mooie foto is mijn ervaring. Ik denk dat een goede eerste foto echt veel meer mensen op de advertentie doet klikken.

De achterkant is best vies, even snelle douche is denk ik genoeg. Kan gewoon op de oprit, velgen weer even glimmend, worden met dit weer snel dof.
En lage zon is vooral lastig in de lens inderdaad, geeft wel een mooi effect haha. Maar niet voor te verkoop.

Ik zou er niet inzetten dat de auto van eerste eigenaar is. (Is heel eenvoudig te controleren en magnifieke malloot is niet de 1e eigenaar...) Leugentjes om bestwil doen het vaak niet zo goed in advertenties.

Ook hier maar even een update haha. Auto is verkocht, betere prijs gekregen dan via de handel, dus dat is mooi. Nu nog de dakdragers. En ik heb nog sneeuwkettingen, maar of ik daar nog iets voor krijg. Passen helaas niet op de nieuwe auto, die we nu ook sinds een week hebben: Een rode Ford Capri! Daarmee is dit lange verhaal geëindigd haha. Allen bedankt voor de input!

Terug
Bovenaan