Magnifieke malloot
Asfaltkampioen
Kijk, mijn dank is groot, hier kan ik zeker wat mee

Check, ik zal hem ook via MP gaan aanbieden.Heb ik ook wel geprobeerd, maar schiet niet op. Marktplaats trekt gewoon meer kopers, dus een betere prijs.
Helder. Afkorting kwam de site zelf mee, niet naar gekeken.Je hebt niet de standaard uitvoeren, maar een aantal optiepakketten erbij. Die zou ik er nog even duidelijk bijzetten.
De titel moet zijn: Focus Active Business 125pk ecoboost
niet afkorten, want dan werken de zoekopdrachten niet.
Hij heeft inderdaad veel pakketten, zal nog eens terugzoeken welke allemaal. Klopt aardig zo hoor. Alleen ben ik niet de eerste eigenaarik zou zo'n tekst maken:
Te koop van eerste eigenaar. De auto verkeert in nette staat en is dealer onderhouden.
Deze Active Business uitvoering is voorzien extra optiepakketten:
- Afneembare trekhaak
- Winterbanden 18" inch (foto) + zomerbanden op 17" lichtmetalen velgen
- B&O audiosysteem met 9 speakers inclusief subwoofer
- Comfort pack (o.a. keyless entry, climat control, regensensor)
- Winter pack (o.a. verwarmbare voorruit, voorstoelen en stuur)
- Parking pack (o.a. park assist, wide view achteruitrijcamera)
- Design pack (o.a. automatische ledverlichting, privacy glass)
(ik weet niet of je al die pakketten hebt, maar deze kosten bij elkaar zo'n 5500 euro)
CheckFord Dakdragers apart verkopen, niet vermelden, maakt onderhandeling ingewikkelder.
Banden moet ik even bekijken, nog genoeg profiel in ieder geval. Kan de dot even bekijken. Beurt was 180k in februari '25. Officieel 2 jaar of 30k, maar ik zou dat zelf niet doen. APK is ook eind februari '26, die kan ik eventueel nog doen maar nu nog niet, 2 maanden vantevoren, dan houd je de datum.Wanneer is de auto weer toe aan een beurt? recente beurt = voordeel
Hoe oud zijn de banden? Jonge banden = voordeel.