Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Dat lijkt me een betere oplossing dan een leegstaand winkelpand. Blijft de vraag hoe zijn reclame 90 km verderop terechtkomt en waarom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Dat lijkt me een betere oplossing dan een leegstaand winkelpand. Blijft de vraag hoe zijn reclame 90 km verderop terechtkomt en waarom...
Stif zei:Aan de wielen en koplampen te zien zeg ik een VW (keverbasis)
Klassiekerrijder zei:Ik moest denken aan een Enzmann, maar ik kan er niet de juiste foto bij vinden.
Pauli zei:Mogelijk een Porsche 356 Speedster Zagato,althans daar lijkt ie sterk op.
Toen ook al erg zeldzaam.
Zadelsnuiver zei:Motorblok lijkt mij in elk geval van een BMW motorfiets.
renate zei:als er aan de onderzijde ook een dwars geplaatste bladveer zit, zou het weleens een Panhard vooras kunnen zijn.
Greetzz Renate.
Arrows zei:@ Ruud
Dit is een MPM Motors. Het type is PS160
Het was oorspronkelijk een Russisch ontwerp dat een stille dood is gestorven. Een Franse fabrikant heeft de rechten opgekocht en bouwt nu in Frankrijk de MPM
De eerste wagens hadden een oude Mitsubishi motor, maar als ik mij niet vergis ligt er nu een motor van PSA in.
Het model oogt sportief, maar de prestaties zijn het niet...
In Frankrijk zijn er reeds tal van dealers... Voor de Belgen onder ons... ook in Belgie zijn inmiddels 5 dealers en is de auto dus verkrijgbaar. De prijs is relatief laag... iets meer dan 16000 eur dacht ik.
Je moet maar eens kijken op de website van MPM Motors... daar vind je meer info... Er zijn trouwens heel wat hippe kleuren.
Wat moeten we met zo'n loze opmerking?E400 zei:Ik zou niet weten wie die vrouw is...