Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Moderator

Moderator
Lycan_Capri (TSC) zei:Rij je altijd rond met die pre-GAIK platen?
Hier in Middelburg en omstreken heb ik dat een maand vol kunnen houden voordat de politie me staande hield
Moderator
Marc-827-vitesse zei:Geld moet rollen en als het aan plezier is uitgegeven is het altijd goed besteed!![]()
Moderator
uwbuurman zei:Moet je die remklauwen niet even reviseren? De boel ligt nu toch los...
Durashift zei:Leuk om weer even bij te lezen Wouter. Mooie plaatjes van al het werk. De Custom ziet er ook fris uit na dat poetsen.Jammer van dat gebroken remblok. Best apart hoe dat dan kan.. misschien ook doordat het lange tijd niet goed terugkwam of misschien voor de helft, dus schuin de in klauw gezeten?
Escher zei:Jammer inderdaad van de tegenslag met de Custom, maar wat een mooie foto's van de XR4i![]()
Moderator
Moderator
Moderator
Azure zei:Moet toch leuk voor je zijn om te zien dat je eigen foto's opnieuw worden gepubliceerd!
Overigens is het de laatste maanden erg stil in dit (toch altijd erg interessante) topic. Je hebt je Sierra-park toch nog wel? 😉
Moderator
Moderator
Lycan Capri zei:Ik dacht eerst wel interesse te hebben in die afscheids meeting van het Den Hartog-Ford Museum, maar ik ga geen 2 uur rijden met de Capri voor een "meeting" van 2 uurtjes. Laat het dan gewoon een hele middag zijn, dus tot een uur of 5

Moderator
Moderator
Moderator
Moderator