Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Wouter82 zei:De Ghia is zojuist herkeurdWel nadat ik ter plekke nog een stuk gasleiding moest verwijderen... maar ja, het is goedgekomen. Nu wachten op de nieuwe kentekencard en dan de belastingdienst een briefje schrijven.
Jay DoubleYou zei:Wouter82 zei:De Ghia is zojuist herkeurdWel nadat ik ter plekke nog een stuk gasleiding moest verwijderen... maar ja, het is goedgekomen. Nu wachten op de nieuwe kentekencard en dan de belastingdienst een briefje schrijven.
Krijg je dan ook zo'n (m.i. lelijke) duplicaatcode op je plaat?
Moderator
Jay DoubleYou zei:Krijg je dan ook zo'n (m.i. lelijke) duplicaatcode op je plaat?
Moderator
D-C zei:Mooi om te zien dat alle auto's uit je wagenpark steeds hun welverdiende aandacht krijgen, het lijkt eerlijk verdeeld te zijn![]()
Wouter82 zei:Ja ik doe mijn best al duurt het voor mijn gevoel erg lang en lijkt er geen eind aan te komenElk jaar worden er zeker wel stappen gezet en kan ik dingen afvinken, maar er blijven de nodige klusjes liggen. Maar op het moment lijkt het er op dat het voor verschillende Sierra's richting zowaar afronding gaat
Omdat dit mijn meest actieve topic is, hier maar even een totaaloverzicht:
Klinkt bekend.Wouter82 zei:Moedeloos nog niet, maar soms denk ik wel van het moet toch een keertje klaar zijn allemaal. Maar goed, het scheelt dat ik al veel voldoening haal uit alleen het bezit op zich. Ermee rijden is leuk maar ook riskant, zeker in stadsverkeer kan het makkelijk misgaan.
Moderator
PascalD zei:Ik vind het een knappe prestatie. Blijft een leuk topic om te volgen. Ga zo door![]()
Moderator
Wouter82 zei:Leuker kan de Belastingdienst het kennelijk wel maken, want vandaag ontving ik de acceptgiro voor de Ghia met een te betalen bedrag van 122 euro, ofwel het kwarttarief voor 2017![]()
![]()
![]()
Moderator
Wat betreft het niet naast elkaar staan: ik vind het wel prima zo. Als ik het anders wil moet ik of blijven vragen of er plaatsen vrijkomen, of ik moet huurders gaan benaderen of ze willen ruilen. Maar dan zadel ik heb ook op met administratief gedoe dus dat laat ik maar.
Moderator
1983 Ford Sierra 1.6 L by Rob, on Flickr
Wouter82 zei:We hebben al de afspraak dat ik deze auto over een paar maanden mag overnemen![]()
Wouter82 zei:We hebben al de afspraak dat ik deze auto over een paar maanden mag overnemen![]()
Moderator
244-55 zei:Jij krijgt ook alles voor elkaar![]()
244-55 zei:Komt er nog 'ns een 3-deurs, naast de XR natuurlijk?
Mijn opa (ruilde steeds zijn Taunus in zodra de asbak vol Caballero zonder filter zat) had een 83 1.6 l automaat 3 deurs, een van de eersten, KF dacht ik. Dat ding heeft opa ruim overleefd en het volgehouden tot 2013, kenteken is nu niet meer te vinden![]()