Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Wouter82 zei:We hebben al de afspraak dat ik deze auto over een paar maanden mag overnemen![]()
Moderator
uwbuurman zei:Maar dat is een gave aanvulling op je collectie. Heerlijk!!!! Ik kan me jouw plezier goed voorstellen met dit hele rijtje auto's. Die diesel zul je weer schorsen? Want 40 jaar is hij nog niet bepaald. (Kloteregels)
Moderator
Moderator
Moderator
RobEU zei:Ronduit teleurstellend. Wouter. Voor wat het waard is, ik kreeg eerder vandaag al bericht van een lezer die zijn grootse verbazing uitsprak over jouw afwezigheid. Echt een misser.
rzasa zei:Kon de voorzitter van EMW niks betekenen?
Wouter82 zei:RobEU zei:Ronduit teleurstellend. Wouter. Voor wat het waard is, ik kreeg eerder vandaag al bericht van een lezer die zijn grootse verbazing uitsprak over jouw afwezigheid. Echt een misser.
Het gaat mij er niet om dat ik in de spotlights wil staan, dat zou hooguit een leuke bijkomstigheid zijn geweest, maar ik vind het jammer dat elk aanbod of suggestie in de wind wordt geslagen en het eindresultaat vervolgens maar matigjes is. Dat je dan nog eens complete inzendingen mist omdat je een gare mailserver hebt, is stupide en onprofessioneel. Want naar het schijnt heeft ook JohanV6 een bijdrage geleverd en nooit meer wat gehoord.
Moderator
Moderator
De Schaduw zei:Die mafklapper die naar je toeterde afgelopen vrijdag bij Joure was ondergetekende. Met zo'n auto val je wel op dus ik wist wel zeker dat jij het was.![]()
Erg leuk om dit soort voertuigen nog tegen te komen in het dagelijkse verkeer. Fleurt de boel erg op.![]()
Moderator
Moderator
Wouter82 zei:
Moderator
Barri zei:Wat gaaf! Is dat een tuincentrum ofzo geweest, gezien die sierbestrating?