Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico GTR zei:Prachtig, nog even een werkbank, gereedschapskist, schuurapparaat, zaag, draaibank, frees, straalkast, brug en een wasmachine en je zit daar heeeeeeerlijk!
Moderator
Gewoon Dirk zei:Nico GTR zei:Prachtig, nog even een werkbank, gereedschapskist, schuurapparaat, zaag, draaibank, frees, straalkast, brug en een wasmachine en je zit daar heeeeeeerlijk!
De ruimte daarvoor zit aan de andere kant van de brandwerende wand!![]()
Wouter82 zei:Gewoon Dirk zei:Nico GTR zei:Prachtig, nog even een werkbank, gereedschapskist, schuurapparaat, zaag, draaibank, frees, straalkast, brug en een wasmachine en je zit daar heeeeeeerlijk!
De ruimte daarvoor zit aan de andere kant van de brandwerende wand!![]()
KloptNu nog in gebruik van de huidige bewoners die de inventaris nog moeten verkopen.
Moderator
Jay DoubleYou zei:Ga je die andere Sierra station van destijds daar ook neerzetten?
Moderator
JoostM zei:Mijn hemel, je hebt ruimtes en je hebt ruimtes, dit is de overtreffende trapGefeliciteerd, echt heel mooi.
Brent® zei:Haha, woow! Doet me denken aan de woorden die de schoonmoeder van mijn oude buurman sprak toen hij een nieuw huis kocht (met grote boerenschuur) : "Je hebt een schuur gekocht waar toevallig een huis bij zat!"![]()
PascalD zei:Wow!!! Ik zie dat er ruimte is voor meer Sierra's. Zullen we alvast voor je gaan zoeken?
Moderator
Moderator
Moderator
Gewoon Dirk zei:Wanneer krijg je nu precies de sleutel van het woonhuis?
Moderator
PascalD zei:Ben even de tel kwijt...hoeveel auto's heb je nu? Ik sta vol bewondering te krijgen naar de prachtige stallingsruimte die je gekocht hebt.
Wouter82 zei:
Moderator
Gewoon Dirk zei:Het valt me ineens op dat je je territorium nu ook uitgezet hebt, het is nu officieel een autohuis!![]()
Wouter82 zei:...even kijken of dat nog enigszins schoon is te krijgen...
Moderator
Micha D. zei:Je hebt van dat speciale zand wat olie opneemt.
NOG EEN NACHTJE WOUTER, ZO SPANNEND! Veel plezier morgen!
Altai zei:Wouter82 zei:...even kijken of dat nog enigszins schoon is te krijgen...
Kattenbaksteentjes
https://nl.m.wikihow.com/Olievlekken-in-de-garage-schoonmaken
En een extra rooie in de stalling. Is deze meegekomen van de EMW Leeuwarden?
Brent® zei:(Zo lijkt de ruimte natuurlijk ook sneller vol, wie weet helpt het tegen de drang om het vol te gooien,haha.)
Moderator
Brent® zei:Nu alles nog buiten de looppaden opstellen en je hebt je eigen museum.