Guest
Zijn de kosten het waard? Beleef je zoveel plezier aan de P100 (afgezet tegen de kosten)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
RobEU zei:Oei, dat is balen. Ik ken er niet zo veel van, maar is een andere motor erin leggen geen optie? Wellicht benzine, in verband met de MRB.
Moderator
Moderator
Sketcher zei:Zo op eerste gezicht een net exemplaar. Veel plezier er mee een V6 is altijd lekker. Wat voor opties had een Ghia toen nou over een andere Sierra?
Sketcher zei:Waarom had hij hulpveren? Oude veren te slap geworden? Aan de stance van de auto zijn de hulpveren in elk geval niet te zien.
Moderator
Wouter82 zei:De P100 heeft weer apk, (..) Nu hebben ze ook even wat geïmproviseerd om het in elk geval voor de apk goed te krijgen, hoe het echt op te lossen is nog de vraag. Zou in de massa kunnen zitten.
Moderator
Moderator
D. Elzinga zei:Mooi dat er weer een verse apk op zitIk vind de P100 toch wel de leukste auto van je verzameling.
Moderator
- Quatrelle - zei:Is het nog steeds mogelijk om terug te keuren van LPG naar benzine en in aanmerking te komen voor de kwart tarief MRB? Ik dacht dat daar op een gegeven moment een dead line voor was?
- Quatrelle - zei:Ik blijf het een erg gave wagen vinden! Die wieldoppen zijn ook nog steeds heel speciaal! Zou wel een keer de onderkant goed in de Dinitrol zetten, is prima zelf te doen voor weinig. Nu ben je er op tijd bij.
Moderator
Ik hoopte dat het meteen in zou gaan... Leuker kunnen ze het niet maken nee.Betaalt u nu het normale tarief? Dan gaat de overgangsregeling in op 1 januari van het eerstvolgende kalenderjaar. Tot dat moment betaalt u dus de normale motorrijtuigenbelasting.
Moderator
RobEU zei:Het blijft echt een plaatje. Geweldig hoe je ermee bezig bent Wouter.
Wouter82 zei:Dit is wel jammer
Ik hoopte dat het meteen in zou gaan... Leuker kunnen ze het niet maken nee.Betaalt u nu het normale tarief? Dan gaat de overgangsregeling in op 1 januari van het eerstvolgende kalenderjaar. Tot dat moment betaalt u dus de normale motorrijtuigenbelasting.
Ford Lord zei:Als de auto verkocht word ( of wel andere tenaamstelling krijgt ) kan de nieuwe eigenaar weer kiezen welk tarief hij/zij wil.
Zou toch van de zotte zijn als ik in januari een auto koop, dat de vorige eigenaar bepaald welk tarief ik dan zou moeten betalen.
Als je de auto zelf op naam houd, dan kan je idd alleen aan het begin van het jaar de keuze maken.
.
Ik heb dit met mijn toenmalige vrouw ook gedaan, in de wintermaanden normaal tarief betaald en daarna overschrijven ( tenaamstelling veranderen ) en kwart tarief in laten gaan.
Je kan zo dus twee keer een kwart tarief besparen :T
Moderator
smarter zei:Zo te lezen is deze 2.3 V6 Ghia de gulden middenweg op Sierra gebied qua driveability en comfort. Dan is dit volgens mij juist het exemplaar om de volle aandacht te geven en ultiem van te gaan genieten.
RobEU zei:Ford Lord zei:Als de auto verkocht word ( of wel andere tenaamstelling krijgt ) kan de nieuwe eigenaar weer kiezen welk tarief hij/zij wil.
Zou toch van de zotte zijn als ik in januari een auto koop, dat de vorige eigenaar bepaald welk tarief ik dan zou moeten betalen.
Als je de auto zelf op naam houd, dan kan je idd alleen aan het begin van het jaar de keuze maken.
.
Ik heb dit met mijn toenmalige vrouw ook gedaan, in de wintermaanden normaal tarief betaald en daarna overschrijven ( tenaamstelling veranderen ) en kwart tarief in laten gaan.
Zo zo, dan bespaar je een half jaartje MRB, minus tweemaal een tientje voor het overschrijven. Zit je straks alleen wel met een auto die 20 eigenaren heeft gehad.
D. Elzinga zei:RobEU zei:Ford Lord zei:Als de auto verkocht word ( of wel andere tenaamstelling krijgt ) kan de nieuwe eigenaar weer kiezen welk tarief hij/zij wil.
.
Zo zo, dan bespaar je een half jaartje MRB, minus tweemaal een tientje voor het overschrijven. Zit je straks alleen wel met een auto die 20 eigenaren heeft gehad.
Bovendien kom je zo natuurlijk nooit in het trouwe liefde-topic.![]()
Moderator
Marc-827-vitesse zei:Nou jij hebt ook niet stilgezeten.Staan gaaf die Mudflaps op je XR4i! Zelfs met die close-up foto's lijkt hij heel erg schoon en nieuw.
![]()
![]()
Marc-827-vitesse zei:Ook je Ghia mag er wezen en blijft erg charmant. Ben benieuwd hoe je die verder gaat opknappen. Dat moment dat ie wegzakte van de krik af lijkt me heel erg schrikken.![]()
Hopelijk heb je hem snel gefixt.
Moderator
Stefan-V6 zei:Nog nieuws over de station? Die heb je nog wel?
Moderator
ErnstJan1989 zei:Leuke Sierra's zeg! We zouden Ghia's eens naast elkaar moeten zetten. Lijkt me een zeldzame aangelegenheid![]()
Moderator