ginkelvanmichiel
Asfaltkampioen
Ik blijf het een geweldige Sierra vinden! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
ginkelvanmichiel zei:Ik blijf het een geweldige Sierra vinden!![]()
Moderator
GranaDavey zei:Toffe Sierra`s heb je!
Zoek/wil graag nog eens een Mk1 Sierra. Liefst een 3drs wel.
Zou de Scorpio Mk1 wel voor weggaan dan.
Tof dat je ook een P100 in ere houd!
Keep it up!
Moderator
Wouter82 zei:GranaDavey zei:Toffe Sierra`s heb je!
Zoek/wil graag nog eens een Mk1 Sierra. Liefst een 3drs wel.
Zou de Scorpio Mk1 wel voor weggaan dan.
Tof dat je ook een P100 in ere houd!
Keep it up!
Dank je
Vanmorgen met de Custom langs de schadehersteller voor een offerte voor uitdeuken zonder spuiten van een paar kleine deukjes. Maar helaas, zo'n oude carrosserie schijn je niet te kunnen restylen omdat het staal te dik/stug is. Dat moet dus echt hersteld worden met spuiten. Voordeel is dan wel dat het dan gecombineerd kan worden met het herspuiten van het achterscherm, dat vorig jaar in een te roze tint is overgespoten. Ik moet nog even kijken wat ik er precies mee ga doen. Afijn, zo kon ik wel met de Custom naar kantoor![]()
Moderator
Moderator
Durashift zei:Wellicht nog te jong voor de MRB vrijstelling in het aanstaande belastingplan?
Durashift zei:Zo te zien was er nét genoeg ruimte tussen heftruck en klep van hardcover..![]()
Moderator
Joël D. zei:Zat ruimte. Je kan ook nog de lepels laten zakken, iets achteruit rijden, de pallet weer optillen en er verder erin duwen. Laatste stukje even met de lepels tegen de pallet aanduwen. Ja, ik heb ervaring op heftrucks.
Moderator
Moderator
Dionysus zei:Wauw! Gewoon wauw!
Moderator
Dionysus zei:Alleen die trekhaak.......
Snipe zei:Juist. Een Cosworth is leuk, maar hiermee ben je pas echt de king of cool.
Barri zei:gaaf, Wouter!
Mis je nu nog bepaalde Sierra uitvoeringen?![]()
D. Elzinga zei:Barri zei:gaaf, Wouter!
Om het rijtje af te maken heeft Wouter eigenlijk ook nog een XR6i en XR8 nodig
Moderator
D. Elzinga zei:Barri zei:gaaf, Wouter!
Om het rijtje af te maken heeft Wouter eigenlijk ook nog een XR6i en XR8 nodig:
Escher zei:Is dit het exemplaar dat je enkele weken geleden voor de Occasionwedstrijd hebt ingezonden?![]()