Guest
Geweldige actie! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Janneman zei:Werkelijk prachtige auto.
Janneman zei:Maar toch niet echt het topmodel vind ik, dat blijft toch de rs500.
Moderator
Taunusdriver. zei:Ziet er op de foto's nog netjes uit, ook onder de kunststof kappen geen rottigheid?
Moderator
JW01 (vanaf een Appel) zei:
Moderator
2800i zei:He, ik lees het weer eens te laat, zie ik... Gefeliciteerd met de aankoop! En welkom bij de XR4i club!
2800i zei:Als je wat nodig mocht hebben, ik heb een en ander aan klein grut liggen, je weet nooit waar het goed voor is...
Moderator
Moderator
Sierra ghia zei:Netjes, de XR4 blijft qua model toch de meest mooie uitvoering vind ik persoonlijk.
Jammer dat het bloed niet eerder is gaan kruipen, dan had je een mooie 2.3 Ghia kunnen hebben, inmiddels heb ik ook geen onderdelen meer maar kan je wel tippen ( stuur maar even mail, pb lees ik niet ), daar is het gros van mijn onderdelen heen gegaan namelijk.
Vwb de spiegels, waarschijnlijk zitten deze gewoon "vast", forceer ze voorzichtig in de kappen, waarschijnlijk werken ze dan weer.
Beweeg de schakelaar ook tot de uiterste punten.
Nette aanvulling en veel plezier ermee!
Moderator
Moderator
Stif zei:Ik heb jaren terug (wel 8 jaar denk ik) eens op een industrieterrein in Middenmeer NH een foto gemaakt van een bedrijfje met op het veldje daar achter een hele boel sierra's.
Nu ik zo je verhaal lees, heb ik het even zitten googlen, met maps, en wat denl je gevonden...althans ik weet niet hoe oud google streetvieuw is.
Zoek maar eens bij google maps in Noord-Holland, Middenmeer, industrieweg 42.
Ik zie er zo al zeker 25 staan.
Hier de link:
25x
Moderator
x-trailrijder zei:Auto die met warme motor begint te stotteren? Klinkt mij als een bobine...
x-trailrijder zei:Ding is verder echt geweldig, super dat je hem hebt gekocht!
Moderator
Moderator
Eddy C zei:Die verkopersmap is briljant. Het lijkt wel alsof die door wijlen Jac (isla) is geschreven.
renate zei:Enne, die Custom rookt een stuk minder.![]()
marathon... zei:Geweldig koppel, die Sierra's! Wat heeft Ford destijds toch zijn best gedaan om de dashboards onderling te laten verschillen. Die boordcomputer is prachtig![]()
PascalD zei:Nice. Leuke wagens. Wat wordt nummer 8? :T
marathon... zei:Krijgt de volgende trouwens een LL- kenteken?![]()