Phaeton W12
Kilometervreter
Na het debakel bij de Nederlandse BMW dealer - een nieuwe winterwielen/bandenset die ik had besteld in de webshop bleek een gebruikte set te zijn, en als ik het niet direct gecheckt had hadden ze die set gewoon gemonteerd
- direct dezelfde set besteld bij Leebmann24, een Duitse BMW dealer waarmee ik alleen maar goede ervaringen heb. Vandaag de montage! 19-inch is wel wat klein voor een X3, maar als winterset helemaal okay wat mij betreft. Ik was blij verrast te zien dat de banden uit 2023 zijn (DOT code) en dat het Continental Wintercontact TS860's zijn (ik had Pirelli verwacht, en ik schat Continental wat hoger in als winterband). Ik zal wat foto's maken van de auto in de sneeuw 
In de werkplaats vanochtend:
Fotootje van het interieur (ik heb rubberen X3 matten erin gelegd voor de winter):
Opmerkelijk vond ik nog de grootschaligheid van de Duitse BMW dealer (in dit geval Leebmann24) en wat je daar allemaal kunt bestellen wat in Nederland niet altijd kan. De winterbandenset (Styling 691) probeerde ik dus eerst in Nederland te kopen, en bij vele dealers bleek de set "niet op voorraad, en ook niet meer bij BMW te bestellen". Eén dealer had nog één nieuwe set op voorraad zeiden ze, maar dat bleek dus een gebruikte set. Voordat ik bij Leebmann24 betaalde, heb ik dubbel gecheckt of de set wel echt op voorraad was. Het antwoord was: "meneer, we hebben nog 37 sets op voorraad."
Wederom 5 sterren voor Leebmann24 
In de werkplaats vanochtend:
Fotootje van het interieur (ik heb rubberen X3 matten erin gelegd voor de winter):
Opmerkelijk vond ik nog de grootschaligheid van de Duitse BMW dealer (in dit geval Leebmann24) en wat je daar allemaal kunt bestellen wat in Nederland niet altijd kan. De winterbandenset (Styling 691) probeerde ik dus eerst in Nederland te kopen, en bij vele dealers bleek de set "niet op voorraad, en ook niet meer bij BMW te bestellen". Eén dealer had nog één nieuwe set op voorraad zeiden ze, maar dat bleek dus een gebruikte set. Voordat ik bij Leebmann24 betaalde, heb ik dubbel gecheckt of de set wel echt op voorraad was. Het antwoord was: "meneer, we hebben nog 37 sets op voorraad."
Laatst bewerkt: