Jp053
Kilometervreter
Klassiekerrijder zei:De meest versleten toetsen waren de code, alleen de volgorde nog...![]()
Tenzij maar 1 toets is versleten
Maar inderdaad was het duidelijk te zien welke toetsen in de code zitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:De meest versleten toetsen waren de code, alleen de volgorde nog...![]()
Wouter82 zei:Hier staan wat foto's van een Scenic met stoelen in verschillende kleuren: https://english.renaultclub.cz/english/test/scenic.htm
![]()
![]()
![]()
Klassiekerrijder zei:Ziet eruit alsof het op de sloop bij elkaar gezocht is. Zoals je wel eens ziet bij oudere MPVs, dat de derde zitrij een andere bekleding heeft.
Aras zei:Gestolen stoelen?
Moderator
En inderdaad de Orion.Wouter82 zei:Achterruitenwisser op de Renault 19 Chamade, Peugeot 306 Sedan en 406 Sedan, Ford Mondeo Sedan, Volvo 300 en 440, Daihatsu Applause,Alfa Romeo 33en Saab 900 Classic.
Moderator
Zeker prachtig. Vooral icm zwart leer. Ik zou er bijna een V50 voor kopen. Eén van de mooiste auto interieurs heb je dan, met de beste stoelenGuus Leferink zei:Nordic Oak in de Volvo S40/V50
![]()
Wel prachtig trouwens !!!
Weet niet of deze in de categorie past, maar toch: Mijn Alfa 147 had een winterpakket II en dat hield in dat zij verwarmde ruitensproeiers had. Ik heb dit nog nooit eerder gezien, is dat andere merken ook verkrijgbaar?
flat412 zei:Bora variant zie je wel vaker ja,
Maar ik heb wel eens gehoord dat er heel weinig met 1.9TDI en 4motion zijn geleverd
Moderator
Goedendag zei:Serieus? Die timer gaat maar tot 6 uur?
Goedendag zei:Serieus? Die timer gaat maar tot 6 uur?
Haha, die pratende boordcomputer. Werkelijk, hoe bedenk je het...Escher zei:Ook Mini kan er wat van met o.a. de 'Always Open Timer' op de cabrio, die je de mogelijkheid geeft om te meten hoe lang je met het dak open rijdt:
![]()
En wat te denken van de 'Mini Mission Control', een pratende (en nadrukkelijk aanwezige) boordcomputer: AW Mini-rijtest![]()
MC W zei:Oh als je de url overneemt en opent dan blijkt het dus een zonneklepje boven de binnenspiegel te zijn![]()
AsconaGT zei:Hier in de wijk stond altijd een V6, eerste eigenaar maar zaten te veel kosten aan 4 jaar geleden en de beste man reed bijna niet meer. Toen had mijn toenmalige collega er oren naar. Maar alle remleidingen verroest, distributieriem en wat andere kleine dingen. Maar door het schuifdak kwam hij met het hoofd tegen het dak (forse vent) en kon er niet in zitten. Uiteindelijk zo naar de sloop gegaan. Uiterlijk in nieuwstaat, zo zonde!
Nog heel zeldzaam en nooit in het echt gezien, af fabriek xenon op een Corsa C. Dure optie en vrijwel nooit gekozen
![]()
Dat waren wel een beetje mijn dingen van mijn opel tijd....![]()