A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

Nog even over dat visuele wielen propaganda: Als je nou 18" BC neemt, dan ziet het er op foto's niet uit, maar IRL wel. Heb je toch weer 150 reacties in je topic

En als je op die reacties reageer komen er zo maar nog eens 300 bij :)

Op verzoek:

dsc00030om6.jpg

Zag vandaag nog een zilvergrijze A6 Avant met deze velgen.
Zag er goed uit! Alleen jammer dat die bak grijs was :(

Hej BBG

dacht dat je pagina's zou beginnen met een foto van TS.

Weg met die A4, A4-Black heeft al gekozen, dus die foto van A4-White kan naar de fillipijnen

BoerBosgoed Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zag vandaag nog een zilvergrijze A6 Avant met
> onderstaande velgen:
>
> https://img231.imageshack.us/img231/1522/audia419hm
> 0.jpg
>
> Zag er goed uit! Alleen jammer dat die bak grijs
> was :(

Fout, fout, fout:

Je ziet een GRIJZE A6 en zet dat in een Topic over een WITTE A3

Foto die je plaats is van een witte A4 ipv een witte een A3 SB

Zijn mijn velgen en dan geeneens de BC uitvoering.

Vanmorgen zeker verslapen en nu nog steeds niet wakker
00020087.gif

Zo vandaag weer even op pad geweest, en wat foto's:

Dus even de 200 km/uur :
Afb016.jpg

Dus de 2000 km vol gemaakt vandaag ;
Afb020.jpg

Tweelingbroer A3-White!! :
Afb018.jpg

Morgen wordt de auto gewassen, is nodig. Eerste km's (nu op 2158), zijn goed bevallen, gisteren nog een tel. gehad van de dealer of de aflevering goed was gebeurt. Ja, niets te klagen, daag.

@White
Dat wordt niet lang genieten van de A3. Je zit nu boven de 85.000 km per jaar. Ik zou vast een nieuwe gaan uitzoeken :)

Diesels hebben volgens mij wel iets langer nodig. Persoonlijk zou ik m wat voorzichtiger inrijden. Maar goed, ik zou dan ook geen audi en geen diesel kopen o_O

A6-Red Schreef:
> Meer details !!!!!

De specs in het Audi A4 topic.

Mag volgens mij zelf geen topic openen omdat ik de auto nog niet heb.

Kijk ik heb ook nog een fiat/lancia - die heeft al 82000 km gelopen en die ben ik nog aan het inrijden:)

Weet je het is niet meer 1945 dat dit nodig is, en het is ook niet voor 20 minuten, het is aanraken en gas los, en na 120 km warmrijden.

Ik maak me er totaal geen zorgen! Is de vierde nieuwe 1.9 tdi diesel (na de andere allemaal 165000 km te hebben bestuurd)

Na na na nanan

Heb je lekker ingehaald: 238 km/h !!!!!

Wel gaaf die foto van White zijn broer (y)
Kilometers vliegen wel onder white door zo, Red staan nu op 1300 km +

Qua inrijden zit ik op dezelfde lijn als jij.
Eerste 1000/1500 km nog op 80% van het vermogen en dan los gaan.
Zijn toch altijd de langere ritten met een motor op bedrijfstemperatuur mag 200 km/h absoluut geen probleem zijn. Kwestie is dat wij het alleen hier niet gewend zijn. Even over grens bij onze Oosterburen lachen ze om onze tuttige manier van inrijden.

is het niet zo dat de politie je achteraf nog kan bekeuren voor dit soort dingen?

Hej bluffer!

199 in NL is stoerder dan 238 in DE, dat begrijp je toch wel!

En dat inrijden, ik rij er elke dag in, dus geld alleen voor de eerste dag beetje rustig aan doen. Dat is niet moeilijk want dan ben je toch meer aan het uitvinden van de knopjes (soort van eerste date).

Zal er wel voor zorgen dat ik je voorblijf met de KM stand.

Dus eind volgende week schat ik op : 3400 km.

biermagnaat Schreef:
> is het niet zo dat de politie je achteraf nog kan
> bekeuren voor dit soort dingen?

Nee niet dus, als ze dat doen kan je lachen.
Maar mijnheer de rechter, u snapte toch wel dat ik blufte op het forum
en die foto, ach beetje Photoshopper maakt er zelfs 299 km/h van.

Bij mij kan je in het BIS ivt nog de snelweg aanduiding zien en dat was toch echt in D
Bij white zie je alleen een km teller, was in het echt mischien ook wel in Duitsland en kon hij me niet bijhouden ?

Zeg het maar ?!?

:pNu ga ik me toch echt zorgen maken.

Het is zo simpel; als je een beetje de politie in de gaten houd, dan weet je dat ze aan esta nog wat stakingen doen (kutwijn).

Dan staan ze dus niet altijd de koekeloeren, en vlieg je er zo tussen door.

Maar, ok, het is hier niet geen stijl met een stelletje lijpoos! Wij zijn toch wel een beetje doorgewinterde, gerespecteerde (zeg dit uiteraad alleen over mijzelf:p), zondagrijders.

Dat van die wijn zal ik onthouden.
Volgende keer krijg je twee flessen spa blauw mee

Ondankbare @#@#@#@#@

AA6-Red: De wijn kwam inderdaad bij mij ook hard aan (terwijl ik toch wel dagelijks oefen), maar vond hem wel lekker!! Kun je de volgende keer een paar doosjes voor mij bestellen?

Wat je vandaag kunt doen moet je niet laten liggen voor morgen (volgens wijle mijn vader). Volgens mij geldt dat ook voor wijn.

@Meeuw

Wat ik in d kast had staan was het laatste wat er nog was.
Doos of 10 schat ik zo.

Had vorig jaar zijn laatste partij opgekocht (hele pallet :LOL:)
Heb wel nog van het zelfde huis de "gewone" wijn die ook niet verkeerd is.
Die drink nl makkelijker weg, ook op een nuchtere maag kan je die hebben.

Heb hier zelf denk ik nog een doos of 20 van staan.

Kom maar langs als je in de buurt bent, regelen we wel wat.

PS:

de Limited Edition die jullie nu opgezopen genuttigd hebben koste mij slecht 8 Euries en de andere 5 of was het 6, excl BTW maar die mag ik toch aftrekken. Oh wat is het toch fijn om DGA te zijn :T

Is eigenlijk belachelijk goedkoop voor de geboden kwaliteit maar zoals ik al vertelde is het voor de persoon in kwestie meer voor de fun en verdient er ondertussen nog steeds aan.

Gepost door: A3-White (IP gelogd)
Sorry ZEN, maar ik ken je niet IRL.

Je manier van testen en het schrijven bevalt me wel. Die BMW "test", kort, maar wat een gezeur dat het geen echte test is. Het was van te voren al duidelijk dat je niet een 1 serie wil hebben.

Ik vind zelf dat je voor de C4 Picasso moet gaan, een kerel van 53 moet daar in zitten, opgehokt in een 1 serie of a3, doe het je zelf niet aan.

Blijf er wel bij dat je een rondje in mijn A3 mag rijden, heb je weer een indruk erbij.

Het forum is hier wel deels weg, zijn maar een handvol mensen die het in dit topic nog een beetje snappen.

Nog even over dat visuele wielen propaganda: Als je nou 18" BC neemt, dan ziet het er op foto's niet uit, maar IRL wel. Heb je toch weer 150 reacties in je topic.

Ik neig er zeker naar, maar je weet niet wat er in 1,5 kan veranderen. Ik heb (van Davidoff) wat Delta foto's gekregen. Als je dat ziet dan wil je niets anders meer. De Monica Bellucci onder de auto's...
Zeg nou zelf, zo'n auto vergeef je het zelfs als je met een kapotte dynamo en accu zou staan...

Delta20ultiem.jpg

Je aanbod zal ik zeker tzt graag aannemen. Maar van ophokken is in een A3 toch geen sprake? Hij zal toch minstens even ruim zijn als een Focus? :)

Doe mij ook maar 4 doosjes! Als ik zelf binenkort niet in de buurt kom stuur ik wel een medewerker met zijn (net niet zwarte, wist ik nog te voorkomen) A3 SB.

Heren, wees welkom en de bestellingen zijn genoteerd :)

Afhalen geen punt en dit keer mag het zwart :cool:

De Lancia is een prachtwagen, en is misschien iets waar je zelf prive niet zo snel aan zal denken, maar echt een keuze zeker waard. En iedere auto is goed, enkel niet die van maandagochtend.

De A3 is net zo ruim als de Focus, maar is allemaal gewenning, na 3 weken weet je niet beter.

Design is voor de italianen, geordendheid voor onze buren. Spagetti versus Sweinhackse.

A3-White Schreef:
> De Lancia is een prachtwagen, en is misschien iets
> waar je zelf prive niet zo snel aan zal denken,
> maar echt een keuze zeker waard. En iedere auto is
> goed, enkel niet die van maandagochtend.
>

En laat ik die nu de vorige keer gehad hebben :cry:

enkel niet die van maandagochtend.

Die heb ik nu... :cry:

Een geordende maandagochtendauto... :cry:

Is het nog steeds drama met de kwaliteit van Lancia? Vind het jammer, want zijn wel mooie auto's.

ZEN rijdt Focus. Wil een nieuwe over 1.5 jaar, en maakt rijtesten. Nu komt er een onverlaat met de Delta = prachtige wagen!!

Diep in zijn hart heeft ZEN al voor de C4 Picasso gekozen, en naam veranderd CITROZEN, maar er zijn hier een aantal die ZEN in een 1 serie willen proppen (doorgezakt pakje boter volgens dito ZEN), als tegenhanger plaats in mijn White ter beschikking.

De maandagochtend is de A6 MT van Red en er is dus ook een maandagochtend bij Ford.

Zo, A3 White heeft hier even een prachtige en krachtige, evenals kernachtige samenvatting gegeven! (y)

de 1 heeft de vorm van een half-gesmolten pakje boter,
de A3sb van A3-White de kleur (zeker na dagje miezerig weer) :)

White, mijn pedalen zijn klaar (y)

Praat ook wel eens met die mensen: Noemen zich raadgevend - maar is in mijn gevallen heel vaak raadvragend, en dan ben ik op mijn best.

Stond vandaag een RS4 met zwitsers kenteken in de straat, wat een geluid, maar : wat een mooie wielen, origineel RS4, prachtig. Ook in de straat (probeer White er wat vaker naast te parkeren), een TT, 3.2 DSG, 2006 model, ook zeer mooi.

Zal morgen eens kijken of hij er nog staat en zal dan een plaatje schieten.

Morgen ook maar eens de auto wassen, vandaag niets van gekomen.

White

Twee weken niet reageren, dat zal niet meevallen :)

Mischien (mis)bruik ik jouw forum tot die tijd, krijg volgende week mijn auto.;)

Terug
Bovenaan