A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

BBG: jammer. Maar we zien hem graag weer tegemoet!

Back on-topic: Misschien is neon onder de auto wat? En dan wel de neon met allerlei verschillende kleurtjes.

Ahum, vergeet je niet dat je tegen een "deftige" bekeuring aan loopt met neon onder de auto?

Heerlijk, een anti-TDI-ling! ;)

in_peugeot_HDi.jpg

--BUMP-- Schreef:
-------------------------------------------------------
> BoerBosgoed Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Als je in zo'n fijne auto rijdt duurt het maar
> > heel even :)
>
> Het was toch een 1.9TDI....:confused:

ook niks mis mee, heerlijk zo'n 1.9 tdi:T

martijn_dj Schreef:
> --BUMP-- Schreef:
> -----
> > BoerBosgoed Schreef:
> >
>
> > -----
> > > Als je in zo'n fijne auto rijdt duurt het
> maar
> > > heel even :)
> >
> > Het was toch een 1.9TDI....:confused:
>
> ook niks mis mee, heerlijk zo'n 1.9 tdi:T

Maar niet zo beschaafd als een HDI... ;)

ZEN Schreef:

Ahum, vergeet je niet dat je tegen een "deftige"
bekeuring aan loopt met neon onder de auto?

Zolang het zodanig wegwerkt dat het van de buitenkant niet te zien is en je het alleen aan hebt wanneer je op eigen terrein staat is er niks aan de hand lijkt me :T

Je chromen grill vervangen voor een zwarte grill:

5621576.jpg

Zal goed bij het wit staan.

Gr. Nieck

Krijg hier een hoop verwijten naar mijn hoofd geslingerd over neon verlichting, dat het niet mooi is etc etc :p

De opties die wel komen zijn:

- Dagrijlichten (DRL) ; enkel de mistlampen aan en verder niets (geen stadslicht / acterlichten / kenteken verlichting), deze zal voor 50% gedimd worden. Bij inschakelen normaal licht gaat de DRL dan uit, en kunnen deze als mistlampen worden gebruikt.

- Tuimelklep ipv sigaretten aansteker

BoerBosgoed Schreef:
> Zen, je anti TDI-ling doet het niet :(

Aangepast! :)

Gepost door: nieckk (IP gelogd)
Je chromen grill vervangen voor een zwarte grill:

Hee, dat vind ik nou echt een goede oplossing! Maakt het een stuk mooier. (y) De originele SFG vind ik maar een afgrijselijke muil. Dit is de oplossing! :D

Hmm..

https://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=269325&ajax=true

@BBG

Regel nog wel even een handleiding/gebruiksaanwijzing hoe een en ander in z'n werk gaat, voor diegene met twee linkerhanden...:rolleyes:

@Zen:
in mijn ex-A4 (2003) zat op die plek de sigarettenaansteker op kantelmechanisme. dus bovenop mooi vlak; ff drukken en aansteker draait tevoorschijn (y)

is later wegbezuinigd en vervangen door een vaste aansteker die dus altijd naar boven uitsteekt en in het zicht zit :(

@A3:
zijn de mistlampen als TFL in NL toegestaan? :rolleyes:
programmering zou ik niet weten... kijk misschien eens via tdiclub.nl of er iemand met VagCom bij jou in de buurt zit.

"is later wegbezuinigd en vervangen door een vaste aansteker die dus altijd naar boven uitsteekt en in het zicht zit"

In mijn A4 (bouwjaar 2006) zit weer gewoon de sigarettenaansteker op kantelmechanisme onder de middenarmsteun..;)

@ A6-SW-rood: Wat voor handleiding wil je hebben? En wil je hem in het ABN of in het ABD (Algemeen Beschaafd Dialect)?

BoerBosgoed Schreef:
> - Dagrijlichten (DRL) ; enkel de mistlampen aan en
> verder niets (geen stadslicht / acterlichten /
> kenteken verlichting), deze zal voor 50% gedimd
> worden. Bij inschakelen normaal licht gaat de DRL
> dan uit, en kunnen deze als mistlampen worden
> gebruikt.

In dit een bestaand systeem dat achteraf ingebouwd kan worden of is het een VAG-product/-instelling? Ik meende namelijk wel eens dit soort dingen te hebben gezien om je grootlicht mee te kunnen dimmen om het zo te kunnen gebruiken als DRL, maar ik kan er nu niets meer over vinden.

Heb tevens uit betrouwbare bron vernomen dat White m.i.v. komende zaterdag met dubbele brandende achterlichten gaat rijden...:T

Volgens mij een primeur in NL, laat zaterdag dit door een bevriende dealer uitvoeren...

Dit schreeuwt om foto's............o_O

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Sneeuwwitje zei dat ie dit wilde laten doen..

1) Men opent de hand, steekt de duim in de sigaretten aansteker, en de vinger in het centenbakje.

2) Men draait de hand richting de armsteun, en plop: ontmanteld.

3) Rubber matje onderin het centenbakje verwijderen.

4) Stekker loshalen en 8PO 863 387 A aansluiten

5) en weer monteren, als laatste rubber matje plaatsen.

White heeft gister trouwens benzine getankt :rolleyes: Hij was in de war door die S3 pedalen..

Mistlampen als dagrijverlichting gaat niet door;
Worden de dimlichten, echter 50% gedimd!! Bij auto stand (als je een tunnel in rijd bv) wordt dit dan 100% en schakeld dan weer terug.

^^ En weet je al of die dagrijverlichting ook op niet-Audi's gemonteerd kan worden, is het algemeen aftermarketspul? :)

Kzal je verder niet lastigvallen :p

Misschien nog aardig op de A3: LED-kentekenverlichting. Zag ik laast op een L**** IS, ziet er mooier uit dan LED-stadslichtjes.

Maakt niet uit.. Ben toch maar een toetsje aan het leren onder het genot van een biertje :T Denk dat als je een beetje creatief googled je het antwoord wel zult vinden :)

^^ Ja, dat is een echt oplichtende kentekenplaat, ook wel mooi. Ik weet alleen niet of de RDW dat leuk gaat vinden! Ik bedoelde gewone lampjes waarmee je de originele gloeilampjes vervangt.

Wit:

ja ja zag het net

bij deze haal je het lampje van de kenteken verlichting eruit, en zet je deze met die blauwe scotch blokjes op de bestaande bedrading.

enige nadeel : je moet een doorvoer door de achterklep naar de kenteken verlichting maken.

Misschien iets om tijdens easterwood door een leverancier te laten doen bij mensen die het willen.

Ik niet : blijf liever onbekend.

@BBG

Heb je dit ook op je eigen auto?

Zo ja, dan 8/3 real life te bewonderen :rolleyes:

Ik zag laatst een Duitser rijden met 3M nummerbord. Ziet er erg mooi uit.

Dubbele lichten zoals A4 komen er a.s. vrijdag op.

nieuweafbeeldingdz0.jpg

(Mits ze het goed doen..)
Waarschijnlijk zal het wel zoiets worden:
knipperlicht aan ruitensproeier sproeit - mistlampen aan, raam links naar beneden. allemaal in te stellen, en niets gaat kapot.

Lad net Audi-magazine nr. 4-7 (laatste). De helft van die auto's die daarin staan zijn wit.

Waarschijnlijk zal het wel zoiets worden:
knipperlicht aan ruitensproeier sproeit - mistlampen aan, raam links naar beneden.

En nu niets meer zeggen over Franse elektronica hè? :cool:
Denk erom, ik verwijs iedereen die dat doet naar dit topic... :T

Kom ik net bij mijn Audidealer, staat er in de showroom en witte A3SB. Terwijl zij normaal bijna alles in zwart lieten komen. Trouwens wel een zwarte grill (dus ook de rand eromheen).

Dat valt (mij) niet mee om een beetje redelijke foto te maken als het donker is:cry:

Morgen maak ik een paar goeie foto's.

De auto rijdt erg lekker!!! Wel jammer dat het leer er nog niet in zit.

1.9tdi Lavagrijs, Ambition uitvoering (met dakrelingen).

audi2.jpg

De sigaretten aansteker is verdwenen in de bolide van White. Hij is nu keurig netjes weggewerkt.

Dicht:
afb018uo0.jpg

Open zonder verlichting:
afb019od0.jpg

Open met verlichting:
afb025tj0.jpg

Verder wordt er gedacht over een lichtschakelaar van een TT. Deze heeft een subtiele chromen ring, die gelijk is aan de ringen om de snelheidsmeter.

Vandaag heeft Mike73 zijn bloedmooie A3 bij ons geshowd !
Meteen maar een mini meeting van gemaakt.

The 1 2/3; Easterwood Meeting

Mike 73
DSC02358.jpg

DSC02359.jpg

DSC02361.jpg

DSC02382.jpg

DSC02384.jpg

Brute neus

DSC02360.jpg

Glimmen in de zon

DSC02362.jpg

DSC02363.jpg

Voor de Limburgers onder ons, zo hoor je te parkeren

DSC02364.jpg

DSC02365.jpg

DSC02379.jpg

DSC02380.jpg

DSC02381.jpg

@Mike: Heb je het leer er in NL in laten zetten? (heb belangstelling daarvoor)

Stoere neus trouwens! En ik blijf de velgen mooi vinden (ik heb vorige jaar nog een 2e setje gekocht op het parkeeerterrein van McDonalds in Gouda, gebruik straks de eerste voor winterbanden)

A3.jpg

Terug
Bovenaan