A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

Gepost door: ketelapper (IP gelogd)
beste plaats voor carkit microfoon is op stuurkolom erg makkelijk te monteren, hemel hoeft niet los, kolom is zwart dus microfoon valt nauwelijks op, en (belangrijkste ) perfect in geluidsgolven van spraak vanaf bestuurdersstoel!!!
(waarom denken hier zo weinig mensen aan inbouwcentra zouden dit toch moeten snappen...)

Nee!!! Niet doen!
Zoek eerst uit waar het clignoteur-relais zit. Bij de Focus blijkbaar in de stuurkolom overkapping.
Op de door ketel geadviseerde plek had ik de mike ook eerst zitten.
Voor jezelf is het een beste plek, inderdaad behoorlijk uit het zicht.
Maar: als je tijdens het gesprek richting aangeeft, is het voor de andere kant net alsof je een Friese staartklok in de auto hebt die de uren slaat!
Gesprekspartners zijn blij dat ik dat ongedaan heb gemaakt en een los Supertooth apparaatje aan de zonneklep heb. (y)

@ZEN ; in een focus, maar niet in een A3,

Je weet pas wanneer dat de richtingaanwijzer aan staat als de lampjes aan gaan in het dashboard. Je hoort het niet!!

Da's een verschil t.o.v. de Golf, daarin hoor je het wel. Ging er daarom vanuit dat dit in de A3 net zo zijn zijn! Klasse! (y)

White, ben er weer......

Dan is er iets goed fout me je 3 White
In Avanti Rouge zonder stiksel still A4 Blue hoor je ook klik-klak en in mijn zesje ook :rolleyes:
Is wellicht een optie bij een 3 :LOL: ff VAGcommmen ?

Hoor maar, knipperlicht naar links...

DSC02443.jpg

:)

Klopt de Golf is rumoeriger, evenals het indringen van het interieur geluid van de motor, welke voor model 2008 nog eens is verminderd.

Maar goed dit zal je nog meemaken.

Oh, zou leuk zijn om hem hier te laten horen, iedere keer als je dit topic opent, misschien iets voor Fast om te arrangeren, of Black, heeft volgens mij ook een countdown geplaatst, dus...

Schrok me rot vorige week bij jullie!

He Avantie, niet alles verklappen joh !

Maar klopt wel, is mijn luxe druktoets voor mijn luchthoorntje
Als ik 's ochtends op kantoor aankom dan geef ik van te voren ff een seintje en Avantie zorgt dan dat de koffie klaar staat.

Je hebt zelf ervaren dat als ik deze 's middag gebruik de buurman meteen naar buiten komt om te vragen of het alweer koffie tijd is.

Noem het dan ook maar mijn Koffie Hoorn :T

Neem aan dat je hem op de afslag A27 indrukt, dat Avanti wakker wordt, slaap uit de ogen haalt, rustig opstaat, stekker in het stopcontact, verswater er in, padje eronder, kopje pakken, knopje drukken, lepeltje links, koekje rechts, presenteerd op de lederen placemat, deur opent voor red, en dan weer gaat slapen.

Of heb ik het mis.

Je vat hem....

:D

Zie je Avanti, ze hebben allemaal door hoe het eraan toegaat bij ons :)

@A6 red, A3 White, A6 avant red, etc.

Kunnen jullie niet gewoon met elkaar gaan msn-en? of misschien wat vaker op de koffie?

Nou, dat wordt wel erg technisch. Maar op P15 kan je het ook aardig zien.

Zal overigens ook nog over een uurtje een foto maken, kijken hoe het dan is.

Wat zei je ook al weer op diezelfde pagina?
"Je kan nog naar school om het te leren!

Ik leer ook nog iedere dag,"

Heb inmiddels nog wat mensen telefonisch gesproken vanuit de auto. Het geluid schijnt toch wel ok te zijn.
Ben hier blij mee want de microfoon is momenteel mooi weggewerkt.

Bij jou ziet her allemaal anders uit daar bovenin, zal zsm een foto van mijn situatie posten.
Kan nu niet want mijn vrouw heeft voor het eerst de auto mee :rolleyes:(ze kan goed rijden maar toch...)

meeuw Schreef:
-------------------------------------------------------
> Gaat je deur open als je linksaf slaat? :)

Hoe dat bij Audi is weet ik niet, zie ze haast nooit de richtingaanwijzer gebruiken. Nu snap ik de reden: de deur gaat dan spontaan open! :cry::eek:

Re: Hoe dat bij Audi is weet ik niet, zie ze haast nooit de richtingaanwijzer gebruiken. Nu snap ik de reden: de deur gaat dan spontaan open!
Dus het ligt niet aan de mentaliteit van de Audi-rijders!

kan aan mij liggen, maar wat is er nieuw aan de kont?:p
Alleen de lampjes?

A3-White Schreef:
> Pas op hier ZEN! Dit is een serieus topic!!
>
> Nog even en je krijgt een BAN: geen testrit in een
> adrie.

Amai, please accept my sincerest apologies. It will not happen again.
Ik zal zelfs de (illegale) banner plaatsen, als jij me hem toestuurt... ;)

@B.RS:
Ja, alleen de lampjes en die gaan niet zomaar aan, en ben bang dat dit de enige A3 SB is in NL in deze uitvoering.

@ZEN
Ik zal er over nadenken, .............
OK.

Kijk aan, eindelijk krijgt ZEN ontzag voor het nobele merk met de vier ringen (y)

Ontzag is één ding, dat kan afgedwongen worden, respect moet worden verdiend... :T

meeuw Schreef:
> @Kost een paar maanden, meer niet.

Ah, dus ik krijg een proefrit van een paar maanden in een A3? :D

ZEN Schreef:
> meeuw Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Gaat je deur open als je linksaf slaat? :)
>
>
> Hoe dat bij Audi is weet ik niet, zie ze haast
> nooit de richtingaanwijzer gebruiken. Nu snap ik
> de reden: de deur gaat dan spontaan open! :cry::eek:

Kan je als optie bijbestellen maar vergeten al die verkopers te melden dus standaard geen knipperstok :)

Gister heeft mijn buurman trouwens ook een A3 gekocht. Een zwarte 2.0 TDI uit 2004, automaat, xenon, lederen bekleding. Mooi autootje! Binnenkort maar eens meenemen om hem te wassen ;)

Kan je je buurman niet de 8ste meenemen naar THE SECOND EASTERWOOD FOR VAG ONLY meenemen

(scheelt je meteen een hoop benzine geld)

A3-White Schreef:
> Ja, als voorloop auto op jouw te bestellen .......
> .......!!

Merk: 7 letters
Type: 7 letters/karakters

Merk: Peugeot, Renault of Citroën dus.
Type: kan alleen Picasso zijn.

OK, ik ben eruit. Mijn zoektocht is door A3 volbracht! (y)

@A6-Red Easterwood: Jammer, je zou toch denken dat de Audi bestuurders iets echt aparts zouden willen hebben... :T

Als prijs het proefritje, je weet ben druk de komende week, denk zelf zo rond de 20 feb.

FF definitief per PB.

Ik zal het hem wel eens vragen :p Is op zich wel een goed idee :) Hiervoor reed hij een Lexus IS 200. Ook niet verkeerd (y)

A3-White Schreef:
> Als prijs het proefritje, je weet ben druk de
> komende week, denk zelf zo rond de 20 feb.
>
> FF definitief per PB.

Is goed. We "spreken" elkaar! (y)

Terug
Bovenaan