A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

Nee, maar je ziet eigenlijk geen verschil bij daglicht, en in de avond is de verlichting op auto stand vol aan.

Dus op je knieen ervoor, en goed kijken dan zie je de kaarsjes ietsiepietsie dimmen.

Vincent belde me nog, wou me zijn A6 aansmeren.

00020158.gif

Ik zie je al gaan, een A6 Avant de verkeerde kant opsturen.
Dat is pas kapitaal vernietiging.

Heb hem het ook maar verteld, hij belt me nog terug, zal nu wel zitten te balen.

Blijft mooi die redjes, ken je A3 nog van een paar pagina's terug, zal hem eens opsnorren en nog eens plaatsen.

HEBBESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS:
canyonrot.jpg

Nou Ketel, wat dacht je van deze: STEMMEN maar.

hé, White, heb ik dat geprobeerd :confused: ik wil 'm helemaal niet kwijt!!! :)

die SB oogt super (y) zijn er in USA andere kleuren leverbaar dan hier :rolleyes: in NL op A3 nl. granaatrood ipv canyonrood; granaat is donkerder / doffer / bejaarder...
die oranje plakaten op de bumper zijn wel erg jammer.

@dagrijverlichting:
bij mij springt die al aan als ik auto op contact heb staan. dimlicht blijft uit totdat ik start. dus dan simpel om foto'tje te maken in het donker.

@belletje:
sorry van abrupte einde gisteren :(
kreeg belletje over commerciële lead die veel potentie biedt. had lijntje uitgezet en heb het met dat belletje in kunnen koppen (y) en had om 18.30u vergadering, dus was krap op tijd. komende dagen vervolg, je hoort me wel.

Dat is dan duidelijk Ketel, je hebt dus alleen nog de wens voor nieuwe velgen:p.

Zou ook een sonderfarbe naar USA geleverd kunnen zijn, weet het zo niet.

@dagrijverlichting: zal er nog eens naar kijken vanavond of ik een verschil kan zien, denk wel dat ik een andere camera dan mobiel nodig heb.

we bellen, je staat opgeslagen.

Er zijn wat veranderingen op komst, dus ............White gaat misschien wel op de schop!!

Ahum, gaat de witte eruit voor de ZEN-test? :eek::eek::eek:

He BBG, even dimmen, rijdt een aftandse UNO, en geeft nu de titel baggerbak die door geleerde witrijders als daags poets en was betitelde kleur en door mij als valt mee als enkel twee maal weeks, geliefd en met plezier wordt bereden is geaccepteerd.

Duurde even maar dan heb je wat.

Een student met fantasieeeeeeeeeeeeeeeeeeee, whaaaaaaaaawhaaaaaaaaaaaaaaawhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

maak me gek! (met 6 flessen red!)

White, zet de fles maar weer terug in de (koel)kast.. Jij hebt wel weer genoeg gehad voor vandaag :p

Zentroviel, merde!!

Nur Deutch, kein Fransosiche scheisse!! oder swahili,:

la pas mas grande il conto rouge quatro ventili dos santos biera mucho delte la bella!!

grande = groot
conto = rekening / achterwerk
rouge = rood
quotro = vier
biera - bier
mucho = veel
delte (moest zijn delta) = delta
bella - mooi (vrouwlijk)

BBG ; maak er iets van!

Na het drinken van veel bier zie ik vier mooie grote achterwerken bij de delta :T

Nou, beetje stil bij ZEN, volgens mij ziet ie ook lekker te genieten van de creatie van ons hollands volk.

Volgende week zal er niet veel in White worden gereden, maar daarna gaat het weer volop door:

Die week zal 10.000 km erop staan, zullen we wel weer gaan posten.

White, vandaag de 5500 op de teller weggedraaid.

Kom eraan hoor....;)

A3-White Schreef:
-------------------------------------------------------
> Nee, journalist en hou van lekker eten.

Oh, ik dacht dat dat alleen een bijbaantje was!

White heeft toch geen stoffen dakje ?

Heb ooit met mijn stomme kop gezegd dat als ze haar rijbewijs haalt ze een Cabrio met automaat krijgt.

Is meteen als een bezetene aan het lessen geslagen :(

Wordt weer overwerken :rolleyes:

Red, vrouwlief moet eerst oefenen.

Ik heb een leuk automaatje, spannend uiterlijk weinig km.

Voor BBG: staat hier in de straat een prachtig VW golfje cabrio, mooi kappie, bosgroen, zal eens kijken of deze ook op marktplaatst staat.

Dacht na 12 jaar roepen begin nu toch een met lessen dat ze dat toch niet ging doen.
Nee ik roep een keer CABRIO en weg was ze, direct naar de rijschool gerend.

Ben er nog steeds beduusd van o_O

Meeuwin wilde laatst een TT cabrio. Tot ze hoorde dat haar golftas niet achterin past. Maar misschien gaat ze volgend jaar wel in de mijne rijden. We zien wel.

En de blauwe A3 dan, inruilen op de A5? Zag gisteren een witte, prachtig want een mooie wagen. Een grijze haalde mij in, dat fromt met xenon en de leds, daar word ik zelfsbang van.

Mike73

Gisteren je leder irl mogen bewonderen en zat er heeel strak in.
Het is meteen een hele ander wagen geworden van binnen.
Totaal andere uitstraling.

Goede keus (y)

PS:

Die NAV die je in hebben laten bouwen is trouwens ook heel mooi met dat kantelscherm en de geheugen kaartjes die je erin kan pluggen.

Terug
Bovenaan