Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hé, White, heb ik dat geprobeerd ik wil 'm helemaal niet kwijt!!!
die SB oogt super zijn er in USA andere kleuren leverbaar dan hier in NL op A3 nl. granaatrood ipv canyonrood; granaat is donkerder / doffer / bejaarder...
die oranje plakaten op de bumper zijn wel erg jammer.
@dagrijverlichting:
bij mij springt die al aan als ik auto op contact heb staan. dimlicht blijft uit totdat ik start. dus dan simpel om foto'tje te maken in het donker.
@belletje:
sorry van abrupte einde gisteren
kreeg belletje over commerciële lead die veel potentie biedt. had lijntje uitgezet en heb het met dat belletje in kunnen koppen en had om 18.30u vergadering, dus was krap op tijd. komende dagen vervolg, je hoort me wel.
He BBG, even dimmen, rijdt een aftandse UNO, en geeft nu de titel baggerbak die door geleerde witrijders als daags poets en was betitelde kleur en door mij als valt mee als enkel twee maal weeks, geliefd en met plezier wordt bereden is geaccepteerd.
grande = groot
conto = rekening / achterwerk
rouge = rood
quotro = vier
biera - bier
mucho = veel
delte (moest zijn delta) = delta
bella - mooi (vrouwlijk)
Dacht na 12 jaar roepen begin nu toch een met lessen dat ze dat toch niet ging doen.
Nee ik roep een keer CABRIO en weg was ze, direct naar de rijschool gerend.
Meeuwin wilde laatst een TT cabrio. Tot ze hoorde dat haar golftas niet achterin past. Maar misschien gaat ze volgend jaar wel in de mijne rijden. We zien wel.
En de blauwe A3 dan, inruilen op de A5? Zag gisteren een witte, prachtig want een mooie wagen. Een grijze haalde mij in, dat fromt met xenon en de leds, daar word ik zelfsbang van.