A3-White: C3 ‘79, CX-5 ‘19, Model 3 ‘19

White

Is zo'n koffie hoorn ook niets voor jou.
Kan je als je komt buurten je komst aankondigen.

Zorgt Avanti wel voor koffie

Denk niet dat je dat juist ziet.
Als ik zie wat ik dit weekend weer heb afgelopen in het magazijn dan moet ik morgen toch eens met Avantie babbelen :rolleyes:

Avantie is officieel de boekhouder :LOL:

Hebben jullie geen officiële loopjongen dan die voor de koffie zorgt en het magazijn in rent om op te zoeken wat jullie willen?

Volgende week maandag gaat de auto weg voor het leer (y)

Als het goed is zit het er die week ook in, ben benieuwd.

nette update die a4 achterlichten :) hoe bevalt de witte auto? is het vaak poetsen of is het netzoals op zwart?

Roy_corsa

Mike73 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Volgende week maandag gaat de auto weg voor het
> leer (y)
>
> Als het goed is zit het er die week ook in, ben
> benieuwd.

Komt ie naast Avanti Rouge te staan bij Alba.
Weet ik meteen in welke auto zijn afgekeurde leder naar toe gaat :rolleyes:

Honingraat

Doet me aan deze spreuk denken:

Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen... :p

Moet je eens opletten hoeveel bijen white kan eten met zo'n grille :LOL:

met 120 km/h door een bijen kolonie, geeft met zo'n grille een aardig potje honing.

Zo heren white is terug uit Denemarken.

ten eerste : 6000 km is vl getuige de foto:
Afb016-1.jpg

ten tweede : zie van ketelapper altijd zuinigheidsritjes, dat zat er vandaag voor white niet in:
Afb017.jpg

Verder een up-date: even geen up dates aan white,.................

White is aardig white, niet al te slecht of de weg, toch 780 km in iets minder dan 6 uur.

Ook NL was niet al te slecht, Radio 538 bedankt voor de flitservice: KM paal 202.4 A7 Bremen - Amsterdam. Hbe nog even getoeterd naar de man in de Peug 307 SW.

Morgen even het olie peilen, zal me benieuwen.

QUOTE van 17/12:
Gisteren naar DK gereden, tegen laagvliegen aan 715 km, 5.45 uur, vandaag terug 735 km, 5.45 uur / verbruik 9.2 ltr / 100 km, en dat voor een 105 pk diesel. Veel sneller kan niet, beperkingen en verkeer gooit roet in het eten. Zonder enig pijntje uit de auto gestapt, toch lekker die comfortline stoelen in de Golf.
UNQUOTE

Nu gemiddeld verbruik : 8.0 ltr / 100 km, en sneller gereden, niet veel maar toch iets, komt mijn inziens door de nu std af fabriek roetfilter tov nadien inbouw.

eind dit jaar ga ik naar denemarken. we hebben enorme villa gehuurd met stel vrienden (y)
enige jammere: legoland is dan dicht :(

deze tripdata van White beloven vast veel goeds voor de heen- en terugreis! ik leen ff Reds hoofdsteunen dan zeuren de vrouwen achterin ff niet over snelheid :)

ketelapper Schreef:
-------------------------------------------------------
ik leen ff Reds

> hoofdsteunen dan zeuren de vrouwen achterin ff
> niet over snelheid :)

Gaan ze nog harder zeuren...niet te snel anders zijn we er al voordat we de soapserie af hebben gekeken :LOL:

@cardozo:
weekje ruilen eind december?

@Red:
de 2 vrouwen die met mij zullen meerijden, houden allebei van "Als de wereld rondjes draait"... met -tig seizoen zijn ze wel de hele week zoet... verlengsnoer uit villa naar de accu leggen :)

en vriend die meerijdt, is oud semi-prof racen (karting, formule 3 etc.). kan hem wel laten rijden :rolleyes:

@ketel:

Die weg is kaarsrecht, daar heb je geen oud semi prof racen voor nodig, pas alleen op met al die buitenlandse vrachtwagen chauffeurs: tjechen / polen / bulgaren / slowenen / spanjolen etc, die zijn alleen een paard en wagen gewend op de snelweg.

Bremen is ook wel opletten met de flitsers : recht in je gezicht en nummerbord,

Gespot:

1x Witte streep

Plaats : Schiedam

Datum : gisteren

Tijd : lunch tijd

Waar : voor de deur van een goed restaurant (y)

Klopt, restaurant PROEFWERK / kan het iedereen aanraden!! En wat denk dubbel toetje op, hmmmmmmmmm

En wat nog meer, vandaag weer een lunch met klanten, ja ja, het werk van een A3 White bestuurder is niet zo slecht!!

Wat doe ik: Schrijf in de Telegraaf de recensies van de restaurants.

Die stukjes schrijven, levert dat nog wat op ?

Dat je daar tijd voor heb, of dicteer je eea via de telefoon aan je secretaresse ?
Met 10.000 km/maand kom je denk ik zelf niet aan schrijven toe :)

Ik heb vandaag ook 3 proefwerken gemaakt.. Maar die raad ik aan niemand aan.. :rolleyes:

Waarom niet, hoop dat je van de stof wat hebt geleerd, en met de hakken over de sloot het hebt gehaald.

Dan kan je altijd nog fouten maken.

1 is onvoldoende (ben niet zo'n PHP-freak), 2 is wel voldoende denkt ik, 3 is zeker wel voldoende :) Dus er zit een stijgende lijn in ;)

PHP -> INB -> NTG

PHP -> Ik Niet Begrijpen -> Normale Taal Graag

:)

Inderdaad. Als ik had willen PHP-en had ik wel voor de programmeerkant gekozen.

PHP is een scripttaal, die bedoeld is om op webservers dynamische webpagina's te creëren. PHP is in 1994 ontworpen door Rasmus Lerdorf, een senior software engineer bij IBM. Destijds was de taal duidelijk geïnspireerd door Larry Walls Perl.

Aanvankelijk stonden de letters PHP voor Personal Home Page (de volledige naam van de software was Personal Home Page/Forms Interpreter, PHP/FI). Sinds PHP 3.0 is de betekenis een recursief acroniem geworden: "PHP: Hypertext Preprocessor". Deze naam geeft aan waar de taal meestal voor gebruikt wordt: informatie verwerken tot hypertext (meestal HTML en XHTML).
Bron: Wikipedia

Een statische website kun je niks mee. Je kunt alleen op een link klikken die een nieuwe pagina opent. Alles staat vast in de site.
Een dynamische website kun je veel meer mee, je kunt bijvoorbeeld een forum erop zetten waarbij je berichten kunt posten, berichten kunt aanpassen, dat soort ongein. Voor meer info: google maar ;)

of je legt het maandag ff persoonlijk uit. wellicht iets voor ......je weet wel ?

Even een Up-date: White zit al over de 7600 km, eind deze week over de 8000 km, weinig afspraken, moet het een en ander arrangeren voor een beurs.

100 uur gereden, gemiddelde van 76 km per uur, 5.9 ltr / 100 km.

Auto Airco super, staat altijd aan op 21,5 graden, 's ochtends even op full ventilatie, en na vijf minuutjes alles lekker warm.

Vies worden: Ja, maar ibis wit wordt nooit een hangend bloemetje, dus iedere 3 dagen met dit weer even wassen. Ook de wasstraat is al bezocht, en White komt er met een smile uit, dus...........

Er zijn wat veranderingen op komst, dus ............White gaat misschien wel op de schop!!

1) KM stand -> daar kan ik niet aan tippen

2) Gem snelheid -> geen probleem, zit zelf op 78 km/h

3) Verbruik -> klein verschil, zit nl. op 8,5 ltr/100 km (klopt wel volgens de boekjes)
. . Nee ik wil niet weten wat dit uitgedrukt in wijn of sigaren uitmaakt !!

4) Vies worden. geen probleem, zie je veel minder op een Canyon rooie.
. . Wasstraat :eek: voorlopig nog niet. Doe het vooralsnog met het handje.
. . Is nu ook weer mooi weer buiten dus denk dat ik straks maar eens een emmertje met sop ga scoren.

5) Krijg je een wagen met sjofeur. Kan je zelf je restaurant recensies uitwerken op de achterbank.

We zitten nog steeds op je foto's van de dagrijverlichting te wachten White.
Ben je ons vergeten ???

Terug
Bovenaan