Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deels gedwongen: Het heeft ook een andere achtergrond.Chroom is “out”.
Moderator
15kWh/100km is rond de €1,50 ERE. Dus voor 10.000km zit je op €150. Met twee auto's waarmee je veel rijdt (zoals bij A3-white) kom je wel op ruim 80.000km elektrisch thuisladen, dus €800 op jaarbasis. Dan heb je met een jaar zo'n laadpunt-wissel eruit.Ik ben wel benieuwd wat dat ERE uiteindelijk gaat opleveren.
Nu zal het met twee full-electrics wel wat meer zijn dan bij mij met een PHEV. Maar voor nu is het nog “eerst zien, dan geloven”.
Ja is dit fijn? Ik heb het tot op heden nog steeds uit staan omdat ik het de 1e keer niet fijn vond, maar had ook te maken met grote omschakeling steeds als ik dan weer in de BMW stap. Heb ik nu ook als ik auto in achteruit zetWat een heerlijke luxe is: automatisch schakelen, 9 van de 10 keer hoef je het scherm niet te bedienen
Wat houdt dit precies in?Wat een heerlijke luxe is: automatisch schakelen, 9 van de 10 keer hoef je het scherm niet te bedienen.
Kleur doet wel veel, denk ik. Ik ken iemand die in 2024 een witte Model 3 heeft besteld en ‘m toen matgroen heeft laten wrappen.Heerlijk, wat een zuinige bak. Veel plezier ermee. Mooie kleur, maar ik kan ze echt niet mooi vinden verder, die Tesla's!
Ga je weer verhuizen?
Mooi wel dat de auto goed bevalt, inclusief de 'gimmick' van zelf schakelen. Dat lijkt me toch wel even wennen.
Is de software al bij? Duurt soms even voor hij mee gaat in de updateflow. Heb de mijn nieuwe (ook komend uit een 2019 versie) in mei opgehaald, gewoon het rijtje media - verbruik - bandenspanning. Sinds 2026.14 bij tikken op verbruik nu een scherm met allerhande grafieken.@De Dude, de oude drie en de nieuwe zijn wezenlijk verschillend van elkaar in het gebruik.
Niet te vergelijken en ook de software is anders, bijvoorbeeld energieverbruik weergave links onderin scherm, oud kan je swipen, nieuw niet.
Dat automatisch schakelen is heerlijk, zeker icm de flinke draaicirkel. Even doorhebben hoe het gaat, intussen is het puur nog even letten op het bevestigende bloepje en in de ooghoek de wisseling tussen achter- en voorcamera.Zeker niet verhuizen, kan niet meer.................
Niet meer schakelen is eigenlijk niet wennen, het word steeds makkelijker dat auto rijden.
Het is goed dat je dit erbij zegt want dit is de duimomlaagemojiEdit: Hopelijk is dit de duimomhoogemoji, ik kan nog steeds geen emoji's zien op het forum.
Woeps.Het is goed dat je dit erbij zegt want dit is de duimomlaagemoji![]()
Als dit het enige is om over te klagen dan concludeer ik dat de auto goed bevalt!Wat wel opvalt: de blauwe kleur van de auto is op het scherm foeilelijk, en niet juist in te stellen. Niet erg natuurlijk, maar had beter verwacht.