A3 White
Kilometervreter
Gisteren toch best de mooiste dag van het week-einde, even op pad geweest met de Corvette. En dat geeft mij iedere keer weer het echte plezier van autorijden, niet comfortabel, veel lawaai, 1 op 5, de geur van warm gietstaal.
Dan de Model 3, vandaag de 100.000 km aangeraakt.
Een 60 km gereden, in een oude model 3, geen slecht verbruik
Voor wat betreft zelf een import auto opzoeken, dat zie ik mijzelf niet doen, lijsten met 60 en meer zaken die op de auto is voor mij geen plezierige doorworstel opsomming. Laat een ander dat maar doen. Heb aangegeven dat het een blauwe zal moeten worden. Eigenlijk alles wat er nu te koop staat bij bv Wensink zijn leuk voor een taxi bedrijf.
De CX5 heeft wat schade, ik heb iets of iemand heeft mij geraakt. Heb geen idee waar dit gebeurt kan zijn.
Dan de Model 3, vandaag de 100.000 km aangeraakt.
Een 60 km gereden, in een oude model 3, geen slecht verbruik
Voor wat betreft zelf een import auto opzoeken, dat zie ik mijzelf niet doen, lijsten met 60 en meer zaken die op de auto is voor mij geen plezierige doorworstel opsomming. Laat een ander dat maar doen. Heb aangegeven dat het een blauwe zal moeten worden. Eigenlijk alles wat er nu te koop staat bij bv Wensink zijn leuk voor een taxi bedrijf.
De CX5 heeft wat schade, ik heb iets of iemand heeft mij geraakt. Heb geen idee waar dit gebeurt kan zijn.