A3-White: C3 ‘79, Model 3 ‘19, Model 3 ‘26

Meeuw, dan weet je wel dat je exclusief rijd,.................................

Hopelijk dat vandaag de bestelde lampen, naafkappen komen, ventieldopjes (zoonlief wilde dit graag), en een body repair manual van de Avenger. Ook worden de enree kaarten voor de Chicago autoshow besteld. Wie weet kom ik de Autoweek Journalisten nog tegen.

Gewassen en in de detailer:
001-1.jpg

@BobTDI: is het goed zo, of "hardloper" actie?

Kleine update: 3 minuten werk.

Voor:
th_001.jpg

Tijdens:
th_005.jpg

Na:
th_006.jpg

Nu de Side markers nog, maar daar kom je niet bij zonder de binnenzijde van de spatborden te verwijderen, en volgens ingetogen ook de bumper:cry:
Lampjes zijn al besteld, maar zullen vandaag niet aankomen. Vanaf morgen op reis:

Orlando: AUDI National Aftersales Conference voor Parts en Service Managers. Verplichte conference voor deze mensen!, en voor mij hopelijk nieuwe business.

Foto's zullen volgen. Wanneer onbekend kom 16/02 weer terug.

De eerste twee dagen van de show zijn voorbij. Interessant JA!!
Presentatie van de nieuwe A8: Hollywood Studios, om 19.00 uur, daarna tot 23.00 uur was een groot deel afgezet, en verschillende attracties open enkel en alleen voor AUDI. Kosten nog moeite gespaard. Lopend van de ene belevenis naar de andere, ondertussen verschillende versnaperingen te drinken en te eten. Zeer geslaagde avond.

014-2.jpg

Ook zij liepen rond:
th_025.jpg
th_024-1.jpg

034-1.jpg

033.jpg

020.jpg

Spatscherm nieuwe A8, op de achtergrond het Hollowood Hotel,......
037-1.jpg

Afsluitend met een knallend vuurwerk showtje, incl. 3D brillen, waardoor alle lampen, en vuurwerk veranderde in de Audi ringen.

(y) gave happening dus (y)
de defecte lampjes in de Hollywood Hotel-verlichting zijn dan wel wat sneu.
presentatie A8 lijkt ook behoorlijk wat flitsender dan de geheime prospect-intro laatst in Brussel...
volgend jaar even tijdig melden, en dan 2 kaartjes :confused: ... ... ... :)

PS: ben vanmiddag in L'stad, moest dus al aan je denken.

Leuke happening idd. Heb je de Super Bowl nog gekeken, White?

ketelapper zei:
de defecte lampjes in de Hollywood Hotel-verlichting zijn dan wel wat sneu.

Dat is Disney's Tower of Terror, een attractie dus, dat hoort zo. Dat hele gebouw heeft een vervallen uitstraling.:)

Zo weer twee dagen Orlando: Bezoekjes gebracht bij verschillende potentiele klanten, waaronder een MINI dealer.

De grootste die ik tot nu toe heb gezien, buiten stonden zeker 200 Mini's allerlei kleuren en modellen, 19 bruggen! Inmens groot, leuke accesoirres winkel, koffie en broodjes, wat een belevenis, en druk. Heb nooit dat gevoel zoals hier gezien in Europa. Wat is toch het verschil. De ultieme service?

Audi komt met Top Service: uitdeuken "putjes" gratis, poetsen gratis, de ultieme sprong om het nog beter te doen dan Lexus, MB, Infiniti, Acura, BMW, Buick, Lincoln. Parkeren bij de dealer en niet op het vliegveld. Als je terug komt is je auto gepoetst, onderhoud, uitgedeukt, en gratis geparkeerd. Haal en breng service. Of dit de manier is om uitmuntend te zijn, ik weet het niet. De tijd zal het leren.

A3-White: wat een drukke, maar onwijs gave baan heb je(y) Leuk om je ervaringen in de VS te lezen. Presentatie van de nieuwe A8 klinkt als een waanzinnige happening.

Wat betreft de Tower of Terror: ben in deze attractie in Parijs geweest: gave ervaring!

Zaterdag bij ons in het pittoreske Markelo reed ik achter een zwarte Avenger. Mooie auto hoor, had m eigenlijk nog nooit in t eggie gezien. Deze Nederlandse versie (was er een uit 2007) had alleen van die lelijke extra lampen in de bumper. Zeg maar net onder de normale verlichting (vrij hoog iig)

GZG zei:
A3-White: wat een drukke, maar onwijs gave baan heb je(y) Leuk om je ervaringen in de VS te lezen. Presentatie van de nieuwe A8 klinkt als een waanzinnige happening.

Wat betreft de Tower of Terror: ben in deze attractie in Parijs geweest: gave ervaring!

Ik wilde het net zeggen, dat zal dezelfde attractie zijn als de Hollywood Tower Hotel van de twilight-zone in Parijs.
Leuke attractie inderdaad (y)

Overigens deed de topictitel mij vermoeden dat er naar een Audi gekeken werd als vervoer...

We zijn weer een beurs verder: NADA in Orlando. Goed, veel nieuwbouw van dealers, gaan we zeker wat mee doen. Dit keer ook veel aandacht van GM, nieuwe showroom ervaring, service en wie weet wel meer. Weinig BMW, MINI, maar goed daar zitten we dan ook al goed in dus geen zorgen.

Orders vloeien ook binnen: Wagner Mercedes Benz Shrewsbury, Lipton Toyota, Toyota South Dade en verwacht deze week / volgende week nog 2 x BMW en 3 x MINI. Er wordt weer flink geinvesteerd, de crisis is voorbij.

Mijn droom auto ook gezien / gehoord: Camaro Hennesey : 725 PK, hoe snel het toerental daarvan omhoog schiet bij gas geven, indrukwekkend. Vakantie geboekt naar Phoenix tijdens pasen, maar eerst nog naar: Detroit / Auburn Hills, Torronto (Canada) en over een week of 4 weer in Florida. Dan boek ik waarschijnlijk ook voor de familie, aankomst op vrijdag en op maandag weer naar huis, waarom niet, voor US$ 500 vliegen en hotel,...............

Ad: Eerst meer orders van AUDI dan kan het misschien wel lukken om er een te kopen, nu niet aan de orde, alhoewel het bijwonen van de introductie wel eea los maakt.

Klinkt alsof het allemaal heerlijk gaat in de US of A. Ben jij voor het bedrijf de enige in de VS die voor deze orders zorgt? Of mag je het kunstje samen met een aantal collega's doen?

ik denk dat we 'm met een korreltje zout moeten nemen. Van de week
bij NOVA ging het over voedselbanken en mensen die weer 500 dollar
kregen via de post en een gat in de lucht sprongen want bijna foreclosure.
Andere waren verder gezakt en moesten het doen met 200dollar/maand
voor wat eten. In Detroit worden de huizen gesloopt want GM ligt op z'n reet.
Ze proberen nu door de japanse auto industrie een loer te draaien de boel
weer een beetje op de rails te krijgen. Miljoenen mensen hebben geen
ziekenverzekering. Bij gratis medische hulp loopt 't storm staan ze in file.

Denk niet dat het in de VS weer wordt zoals het geweest is. Alleen al hun schuld aan de Chinezen, een industrie die niet bepaald meer vernieuwend is of al verhuisd is naar lagelonenlanden, heel veel onroerend goed dat geen Amerikaans eigendom is (wel Nederlands), een zorgstelsel dat wordt opgerekt zonder dat er geld voor is en (navenant) verlies van leiderschap in de wereld.

Flop: Ja, er zijn hier veel ontslagen gevallen, en zullen er nog wel meer vallen ook, maar er is voor ons meer werk dan voorheen.

B-real: Nee, ik doe het niet alleen (ben wel de "president" hier), heb ook collega's / medewerkers. De manier en belevenis van verkopen veranderd, en dat leverd resultaat op. Anders dan anderen. Als je klein en onbekend bent dien je mensen om je heen te verzamelen die jou willen steunen. En dat is, mits met een goed product, niet moeilijk. Wij bieden meer dan welke concurrent dan ook, waarbij het "oorspronkelijke" product met een simpele uitleg, door iedereen wordt geaccepteerd. Functionaliteit preveleerd boven de esthetische aanpak (90% van de concurrentie). We zijn de duurste in de markt,.............................

Meeuw: Zie wel dat er meer het Amerikaanse vlaggetje wordt gebruikt op Amerikaans geproduceerde producten. Overigens wordt veel productie in China ondergebracht, niet alleen uit Amerika (wel een grote consumerende natie). Ikea is de grootste exporteur uit China, en wordt er hier getwijfeld aan de houdbaarheid van Walmart, waar zeer veel te koop is wat uit China komt. Dat Toyota nu tekst en uitleg moet geven aan de overheid, ja je zou bijna gaan denken aan een opzetje, maar Japanse bedrijven zoeken anders dan anderen naar oplossingen van problemen.

Op de beurs van afgelopen week was er ook een grote stand van Toyota: Vreselijk saai, de vloerbeddekking, de aankleding en de auto's. Ford had een volledige quick lane werkplaats gebouwd, Fieste stond er. Kia met de nieuwe Koup, VW met een GTI IV (modelletje gehad) en een complete Tiguan. Veel 1970 / 1975 V8, vreselijk mooi. Geen foto's van gemaakt, was te druk met onze toekomst.

We zijn weer thuis, heerlijk!

flop zei:
oke, dus toch wat realisme bij White ,valt me mee.(y)

White, is een en al realisme maar ook een top entrepreneur. Op en top sales man met het hart op de goede plek en +100 % inzet.

Naafkapjes zijn binnen:
009-1.jpg

006-1.jpg

Ook de TPMS sensoren gekocht, van Ebay. Nu noch de banden, 215/55 18"

Lampjes voor de "side markers" zijn ook binnen, en de "tire totes". Beste handig en band en wiel zijn makkelijk te vervoeren (kunnen ze mooi in de zomer naar de opslag - 3 banden setjes :))
main-tt.gif

Oude Sony camera was ook gevallen en kromme lens, nieuwe Sony DSC 930 gekocht, US$ 95.00. Doet het goed, en ben er blij mee. Morgen, lees vrijdag, naar de Chicago Autoshow, volgende week Canada,................

Grappig, die transformer naafkapjes.:)

Succes/veel plezier in de Windy City en Canada!

Naar de show geweest:

Leuk : Ja
Parkeren : Geen probleem (wel US$ 19.00)
Druk : Ja

Onverwachte verandereningen
Saab : Niet aanwezig
Nissan - Infiniti : Wel aanwezig

Wat blijft mij bij:
Fisker, 4 zitter: Prachig, Jaguar XJ, prachtig vooral het instrumentarium, AUDI, veel wit en 3 in het brons (R8 + spider en A4 cabrio), Volkswagen CC met R pakket, mooi, Fiat, jawel 2 x de 500, Cadillac Station, zou kunnen concurreren met de Alfa 159, blits apparaat. Veel diesel bij VW en AUDI. Toyota en Honda zijn eigenlijk maar saaie auto's, de nieuwe CRZ heeft erg kleine wielen voor het ontwerp. Veel te doen om de muscle cars: Mustang, Challenger en Camaro, blitse kleuren en striping. Ford erg actief, heeft veel losse motoren staan, veel hybride. Acura stond tegenover BMW, bij de een was het druk dan ander had weinig te doen.

Domper bij Dodge / Jeep / Chrysler : alle accu's waren leeg: stoelen niet meer te verstellen: alle andere merken hadden hier geen last van.

Lelijkste auto van de show: ACURA ZDX

Foto's : zal er een paar uploaden.

Op verschillende stands kan je foto's laten maken, je krijgt een kaartje en kan de foto van internet downloaden. Erg leuk.

Nu nog niet, was voor twee dingen op de beurs:

1 - Gezellige dag met zoonlief (en dat is het zeker geworden)

2 - Kijken naar 2-3 nieuwe auto's voor de zaak. Wil niet meer dan US$ 23.000 betalen per stuk, zelfs 2hands is OK en heb verschillende op het oog:
Toyota Venza (heeft alleen lichte bekleding ne heb het liefst zwart)
Dodge Journee (eigenlijk niets mis mee, mits met 3.5 ltr
VW Routan (outisder, en kwaliteit wat ik heb gezien is niet slecht)

Belangrijk is een vijfde deur, heb af en toe grote pakketten mee te nemen en die passen niet in de kofferbak (wel achterbank maar heb ook passagiers)

Of gaan we toch voor een Jeep? Heb 4 maanden de tijd om het ei te leggen. Wordt de standaard auto (merk) van onze medewerkers, dus ook voor de toekomstige berijders.

Vrouwlief reed achteruit in de Avenger, lette goed op de rechtzijde, want tja je zou toch eens met de wielen door de sneeuw gaan, en vergat de bestuurderszijde: Resultaat ; Spiegel in drie delen. De andere auto, Camry, glas viel ook uit de spiegel maar niet kapot, en ook geen krasje.

006-4.jpg

Nieuwe spiegel maandag middag besteld, dinsdag ochtend om 12.00 uur opgehaald, aanpassing gedaan voor de verwarmbare spiegel en weer gemonteerd. Kosten : US$ 95.00

Nu op zoek naar een parkdistance unit, prijzen vanag 18 dollar tot 260 dollar,.............en dan zelf monteren.

Meeuw, inderdaad: Camry stond stil, zonder bestuurder, op de oprit en vrouwlief doet aan multi tasking (gelukkig niet de mascara).

Heb gister avond een park distance systeem gekocht (US$ 36.00:LOL:), eens kijken of we die zaterdag kunnen inbouwen. Is er niet een met een display, maar gewoon met biepjes.

ZO, kleine update. Collega neemt morgen (dinsdag 02-03) de Camry mee, en ik moet naar Canada. Vlucht geprobeerd te boeken, maar kost US$ 1700!!!! (Chicago-Toronto!), Vlieg ik vanaf Madison met stop in Chicago en dan naar Toronto US$ 800).

Heb nu besloten om met de auto te gaan ca. 9 uurtjes sturen, echter moet nu morgenavond weg. Heb een huurauto, Chevy Impala, voor US$ 175.00 tot zaterdag 12.00 uur, kilometer vrij.

Reden van Canada, op bezoek bij HQ AUDI, BMW, Honda en Infiniti.

Morgenvroeg eerst afrijden voor het Illinois rijbewijs,.................met theorie examen, zag dat er best wat borden afwijkend waren dan in NL, dus heb zo mijn twijfels.

ai schade :( maar valt alles mee en snel opgelost. $95 is qua leergeld te overzien ;)

retourtje toronto sturen: waarom heb je niet één van de shortlist-wagens gehuurd? had je meteen goed kunnen uitproberen.

de toyota is een dikke wagen, heb ik me vorig jaar op New York autoshow positief over verbaasd (alleen interieurplastic :cry: )

de dodge, tsja :rolleyes: , amerikaans spul trekt mij totaal niet... maar is wel goed nationalistisch en chauvinistisch voor komen rijden voor US company

de volkswagen valt me in amerika telkens op als toch wel indrukwekkend ding, hoewel in 1e indruk zo saai en doorsnee als maar zijn kan. wat zit er technisch ook alweer onder :confused: zal ook wel relatief duur zijn tov de andere 2 locals

A3-White zei:
Morgenvroeg eerst afrijden voor het Illinois rijbewijs,.................met theorie examen, (...) heb zo mijn twijfels.

Haha, twijfels? Als het net zo gaat als het Michigan rijbewijs, maak dan je borst maar nat:

30 vragen van het niveau:

Je wordt verblind door de felle lampen van een tegenligger, wat moet je doen?
A. Je ogen sluiten
B. In het licht kijken
C. Zelf ook groot licht opzetten
D. Je ogen afwenden naar de berm totdat de tegenligger voorbij is

En daar mag je er ook nog eens 9 van fout hebben!

Over het praktijkexamen zal ik maar helemaal niet beginnen.....o_Oo_Oo_O

En wat is volgens hun dan het verstandigst om te doen?:)

Om even in te haken op je shortlist: Hoe zit een Routan qua prijs ten opzichte van een Town & Country of een Grand Caravan? Dat zijn toch in principe dezelfde auto's.

@Ketel, dank je voor het advies, had er zelf nog niet over nagedacht.

Plan is deels gewijzigd, erg druk en zie mezelf niet voor 19.00 vertrekken, en dan is de Camry weer terug.

EDIT: Camry stond in de file, heb de Avenger nu mee: voor het eerst 340 mijl in een ruk. Ben net aangekomen (23.30), en heb een rustige rit gehad, max 78 mijl per uur. Ook nog getankt, verbruik volgens de meter 28 MPG (1:12). Detroit bij avond is erg leeg. Hotel Red Roof Inn - Rochester Hills, MI, gratis internet : US$ 43.00. Erg verrast over de Avenger, zakt niet in bij heuvel op. Schakelen erg goed, niets te voelen en niet onrustig. Ben er wel blij mee. Leuke is dat de Avenger meer heeft gereden deze avond dan de afgelopen drie weken bij elkaar.

@Bart: is wel een typerende vraag. Maar ook eea over de schoolbussen, en het al of wel niet mogen passeren en stilstaan. Ook voor de politie/ambu/brandweer naar rechts en stoppen. Borden voor de treinovergang, pijlen met inhaalverbod, en langzaam rijdend verkeer moet je toch weten en zijn anders dan in NL.

Maar goed we zijn er deze ochtend naar toegegaan: score schriftelijk: 0 fout, vrouwlief 1 fout. Rijden: moet echt stoppen bij een stopbord, en minder hard (defensief), vrouwlief had geen commentaar. Allebij dus het rijbewijs voor een totaal bedrag van US$ 60.00.

We gaan de koffer pakken, nog naar kantoor en dan op weg naar Canada.

terug uit Canada / Toronto en omstreken. Ook nog een 20 tal dealers bezocht. Twee waren er met onze producten: 17 jaar oud!!, en nog steeds in topconditie. Beste referenties die ik me kan voorstellen.

Totaal 1485 mijl gereden / gemiddeld 24.5 MPG.

Vandaag de parkeersensoren gemonteerd. Kinderachtig makkelijk.
026.jpg

031.jpg

032.jpg

034.jpg

037-2.jpg

Even weer een update vanuit hier:
Gisteren wezen kijken naar een nieuwe auto (2 eigenlijk). Bij Ford geweest en naar de Fusion en Taurus. Fusion erg leuk, en met V6 en 225 PK een leuke auto. Garantie was wat minder dan bij Chevrolet: 6 jaar / 100.000 mijl. Stonden daar twee 2009 Malibu's LTZ, bijde met V6 en 260 pk, leer, on star navigatie, en gewoon mooi van binnen.

Tja, het is een 2009 model en daar wil men vanaf. Beide auto's zijn nieuw ca. US$ 28.000, samen US$ 56.000.-- 72 maanden 0% rente, ook leuk maar bij cash betalen US$ 4.000 per auto minder. Inruil van de Toyota: US$ 13.000. Dus na de eerste ronde : US$ 35.000 /cash - bij betalen voor twee zeer netjes aangeklede auto's met uitgebreide garantie. Even wat meer gepraat, en uitendelijk een aanbod gehad van: US$ 31.990 / incl. inruil.

Moet er over nadenken, en de cash flow eens even gaan bekijken. De auto's zijn luxe en misschien wel te veel van het goede, maar het is een zeer scherp aanbod, en maak een van de medewerkers er erg blij mee.

Zakelijk: Goed was het deze week, drie opdrachten alle Mercedes Benz (Wilmington, Baltimore en Puerto Rico), eerste aanvraag uit Canada van een AUDI dealer waar ik vorige week op bezoek was ("koude" bezoeken / calling heeft nut!, de straat op met die vertegenwoordigers / accountmanagers of hoe je ze ook wil benoemen)

De winter is voorbij: nieuw setje LM: 18 Hollander #2285 velgen :
111004.jpg

Close up:
11006-1.jpg

Close close up:
11005.jpg

Banden zijn Goodyear Eagle GT in de maat 215/55. Bandendruk sensoren die ik op ebay heb gekocht dienden niet te worden ingelezen, werkten direct.

Koopvirus heeft ook weer toegeslagen, met de zomer voor de deur een basketbalbord met standaard:
11009-2.jpg

Mooi om te horen dat alles zo voortvarend gaat!

Die laatste foto is echt een amerikaans plaatje met basketbalbord en al erbij :)

Mooie velg White, had zelfs nog wel wat groter gemogen.

Alleen loodstrip op de buitenzijde van de velg :cry:

Staan goed die velgen, White! De Avenger staat wel een beetje hoog op zijn pootjes.;)

Of de zon hier altijd schijnt: Nee, dat niet, maar zijn wel de mooiste plaatjes, en sneeuw en zonneschijn is ook niets mis mee. Deze week is het eigenlijk goed weer, en een graad of 18, maar morgen verwachten we 5 cm sneeuw.

Als het lekker weer is dan zijn we buiten, vrouwlief zei gisteren: lijkt wel of we op de camping zijn. Dan zit je goed in je vel denk ik dan.

De velgen kunnen groter (max 22"!), en de boel kan ook worden verlaagd. Wil nu eerst een spoiler achterop plaatsen, echter allen als het fietsenrek dan nog kan worden geplaatst. Deze ga ik morgen eerst aanschaffen.

Van 29 maart tot 4 april zijn we in Phoenix / Grand Canyon regio. De vluchten zijn geboekt, eerst twee dagen in Scottsdale uitrusten en genieten van het zwembad, daarna naar Sedona, Grand Canyon en Montezuma Castle, vrijdag terug in Phoenix bij de familie aan de voet van Superstition Mountain. Beetje hiken, met de Jeep door de bergen en foto's maken. Komt helemaal goed denk ik zo.

De Chevrolets worden nu nog niet aangeschaft. Geeft wel aan dat er goed is te handelen. Ook een gesprek gehad met een nieuwe verkoper: leeftijd >50!!, ervaring in onze wereld, gescheiden en kan dus veel reizen voor ons. Wil hem eerst testen op een beurs. Voor de leeuwen gooien, en dan maar zien wat er gebeurt.

Op dit moment veel aanvragen en opdrachten van MB dealers. Moeten allemaal aan het Autohaus programma voldoen. Is werk voor ons (als we ons beste doen tenminste). Zojuist voor El Paso de aanvraag gehad. Ook een in California, oppervlak werkplaats: 35.000 sq ft / 3300 m2!!!

We zijn weer een week verder en wat dagen dichterbij de vakantie:

Maar wat denk je: Ik meende om 09.05 in de ochtend te vliegen: ticket vermelde 9.05 PM - dat is dus 's avonds..........Terug om 10.55 PM, dus ook 's avonds, komen echter om 04.22 AM 's ochtends aan op de maandag morgen. Zoonlief moet die dag naar school en de directie uit Duitsland staat dan bij mij op de stoep voor kwartaal overleg.

AM / PM: Ik weet nu echt het verschil. Goede aan alles: spendeer nu wat meer tijd bij de familie in Phoenix.

Op auto gebied: niet veel aan de hand, of toch: het basketbal bord mag niet buitenstaan,............in de garage is het alleen mogelijk als de auto voldoende bodemvrijheid heeft. Komt de Journey toch weer om de hoek kijken, of toch een Tiguan (200 hp / 4WD / DSG - US$ 28.000 msrp).

Wordt toch moelijk voor me.

AM/PM: :) oeps foutje!

Het is nu wel lekker om naar Scottsdale, AZ te gaan denk ik. In de zomer wordt het daar een graadje of 45 Celcius, dan kun je er beter wegblijven als je daar niet zo tegen kunt.

Ben je al eens bij de Grand Canyon geweest? Zo nee, dan zul je met open mond staan kijken. Tip: helikoptervlucht over de Grand Canyon. Het is eigenlijk niet eens zo duur (vanaf een vliegveldje net buiten het NP bij de South Rim, niet vanuit Las Vegas doen) en dan ervaar je pas echt hoe gigantisch die kloof is. Bovendien kun je sommige piloten nog wel eens verleiden tot een stuntactie met de helikopter.:LOL:

A3-White zei:
het basketbal bord mag niet buitenstaan

Goh, hebben ze daar al net zo'n betuttelende regeltjes en overijverige ambtenaren als hier in NL?

A3-White zei:
Als het lekker weer is dan zijn we buiten, vrouwlief zei gisteren: lijkt wel of we op de camping zijn. Dan zit je goed in je vel denk ik dan.

Dat is goed en belangrijk nieuws. Garage tegels liggen er strak in 28 m2 !!!!. Foto's helaas nog niet aangezien ze er vorige week vlak voor de verhuizing pas in konden (jemig wat heeft het gevroren in NL). En die laatste week met andere zaken bezig geweest dan foto's maken. Moest o.a. ff naar Genevé ;) Overigens werd daar PM spontaan AM de volgende dag :( met overnachting op het vliegveld. Dus weinig geslapen bij gebrek aan normaal bed en niet omdat Ketelapper snurkt.

Bart: 13.5 jaar geleden er geweest, zal nog even diep zijn denk ik zo. Komen aanrijden via Flagstaff. Weer ziet er niet goed uit, hoop dat we het "dal" kunnen zien.

Fast: las idd eea over Geneve en de vertraging. Geen enkele foto gezien, kan mij nog een oude "freetfestijn" foto voor de geest halen. Mooi dat je bent verhuisd. Weet nog dat je je huis binnen 2 weken had verkocht, wij ook vorig jaar September, en nu mijn vader ook binnen drie weken verkocht. Als het huis netjes is, opgeruimd, en de ruimte laat zien dan wordt het nog steeds verkocht. Goede makelaar is ook belangrijk, scherpe prijs, de eerste bieder direct pakken en weg is weg.

Vandaag dus klei gekocht van Mothers, nooit mee gewerkt wel gezien in Easterwood: Ketel bedankt voor het uitleggen aldaar en het gezamelijk aanpakken. Miste wel miss Red voor de koffie en de broodjes, Red met zijn camera, Avantie met zijn speedcleanclinic.

Heb de auto dus nu gekleid. Voel meteen de lak glad worden, en zal morgen enkel met de quick detailer erover gaan, heb nog geen andere was,...........

Plaatje van vorige week:
001-3.jpg

Vanochtend ongemerkt een uurtje gescrollt door dit topic en dat te bedenken dat ik nooit echt geduld heb op fora. Maar; wat een schitterend verhaal! Ooit gedacht om dit verhaal samen te vatten en op een emigratieforum te plaatsen? M.i. absoluut de moeite waard!

De liefde voor Amerika is bij mij in ieder geval weer helemaal terug aangewakkerd. Fantastisch dat een land zoveel te bieden heeft (voor de meerderheid). Na mijn studie in Amerika heb ik drie jaar lang een Amerikaans vriendinnetje gehad. De eerste zomer al direct samen van Woonsocket, RI diagonaal naar San Diego, CA gereden. Helaas wel met haar auto (Hyundai), omdat mijn auto (Nissan Maxima 1997) drie dagen voor vertrek was overleden. Mocht je in Calorado zijn moet je absoluut een keer naar Capitol Reef NP gaan. Absoluut een aanrader als je niet teveel toeristen tegen wilt komen maar wel intens mooie natuur wilt zien.

Wat auto-gerelateerde foto's in CO.

Ik heb nog zo'n 5000 andere foto's van de meest vreemde plekken in Amerika, maar zal je hier maar niet mee lastigvallen ;)

Ps. Die Dodge ziet er in het zwart zeer goed uit met de 18" velgen!

Terug
Bovenaan