Guest
Fijn dat het zo goed gaat daar, White! Een beetje "rust" doet een mens goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Voor iets over de dertig duizend een 4.0 V6 met AWD. Ben erg benieuwd naar de rijkwaliteiten. Zie mij hier wel in rondrijden met eea aan reclame erop.
Zou toch voor een V8 met 324pk en 7 versnellingen en 6WD gaan.A3-White zei:V6 / 3.0 - 264 PK / 6 versnellingen automaat / AWD, lijkt me voldoende.
A3-White zei:Denk dat ik er uit ben: het wordt een Chevrolet Equinox:
V6 / 3.0 - 264 PK / 6 versnellingen automaat / AWD, lijkt me voldoende.
A3-White zei:
vertmaori zei:Heb aangegeven dat de Equinox mijn voorkeur heeft.
speedtouch zei:vertmaori zei:Heb aangegeven dat de Equinox mijn voorkeur heeft.
Benzine of diesel?
speedtouch zei:Benzine of diesel?
Daewoo-Chevrolet zei:Wat vind je eigenlijk van de halfbroer van de Equinox, de GMC Terrain?
Prijzen liggen ongeveer gelijk, maar de Terrain oogt heel wat eigenzinniger (en is dus ook veel smaakgevoeliger). Ik vind 'm wel wat hebben. Een Acadia is flink stuk duurder, dat is een zustermodel van de Chevrolet Traverse, Buick Enclave en de gediscontinueerde Saturn Outlook.
Wessee zei:speedtouch zei:vertmaori zei:Heb aangegeven dat de Equinox mijn voorkeur heeft.
Benzine of diesel?
Moet de vraag niet zijn: I4 of V6? Aangezien er geen diesel versie is en zo.
A3-White zei:deze ochtend gereden met de Equinox. Veraste mij zeer positief, vermogen en schakelen goed op elkaar afgestemd.
A3-White zei:Denk dat ik er uit ben: het wordt een Chevrolet Equinox:
A3-White zei:Gewoon zwart, een zwart granieten aanrechtblad is al genoeg.
Jij blijkbaar ook niet, anders zat je ook niet op dit forum?Wessee zei:Heb jij niks beters te doen?