A3-White: C3 ‘79, Model 3 ‘19, Model 3 ‘26

Nieuwe pagina met foto:
002-2.jpg

Maar wat meer plaatjes van de spoiler gemonteerd en wel. Klusje van een uurtje....................................
Uit de doos:
100_0021.jpg

Vast met vijf boutjes, installatie instructie erg eenvoudig en met de bijgeleverde montage strips een klusje die niet fout kan gaan. Wel voorzichtig de metalen schilvers van de lak blazen.
Gemonteerd en gewaseeb:
001-4.jpg

008-4.jpg

007-3.jpg

006-6.jpg

005-3.jpg

003-4.jpg

002-4.jpg

Dank U. Was gisteren bij de Toyo dealer geweest en zag een potentieel reclame voertuig:
!Bq!o0g!!mk~$(KGrHqIH-CwEu(6m(Ml2BLt45Sw25Q~~_12.JPG

Voor iets over de dertig duizend een 4.0 V6 met AWD. Ben erg benieuwd naar de rijkwaliteiten. Zie mij hier wel in rondrijden met eea aan reclame erop.

Verder niet gekeken naar een auto anders wordt het lijstje alleen maar langer (GMC Arcadia)

A3-White zei:
Voor iets over de dertig duizend een 4.0 V6 met AWD. Ben erg benieuwd naar de rijkwaliteiten. Zie mij hier wel in rondrijden met eea aan reclame erop.

ruim 30.000 Dollar??? Is dat de nieuwprijs?

Volgens de Toyota website kan dat wel eens kloppen. Wel vet zo'n FJ Cruiser. Ik had alleen eens een Nederlandse test gelezen dat ze wat week in de vering waren en dat de wegligging ook niet echt super was. Maar zoals zo vaak moet kun je dat beter zelf even gaan testen. Als reclamevoertuig valt het wel lekker op.(y)

M'n buurman doet e.e.a. in auto's en heeft een tijdje in zo'n auto gereden. Dat is dan zeker import?

Zelfde kleur. Ziet er IRL erg vlot uit.

@speed: Dat is de nieuwprijs, en beetje het budget model echter wel met AWD. Draaicircel is een van de zwakke punten, zicht naar voren is ook niet alles en de achterinstap is niet eenvoudig. Zoonlief zij zelf dat de achterklep een deur is en dat deze moeilijk is te openen als er een auto achter je geparkeerd staat. Had ik zelf niet aangedacht.

Denk dat ik er uit ben: het wordt een Chevrolet Equinox:
2010-chevrolet-equinox.jpg

2010_chevy_equinox_fr_new.jpg

1125_0812_03z+2010_chevrolet_equinox+rear_three_quarters_view.jpg

2010-chevrolet-equinox-20_cd_gallery.jpg

V6 / 3.0 - 264 PK / 6 versnellingen automaat / AWD, lijkt me voldoende.

A3-White zei:
Denk dat ik er uit ben: het wordt een Chevrolet Equinox:
V6 / 3.0 - 264 PK / 6 versnellingen automaat / AWD, lijkt me voldoende.

Goeie keuze, daar heb je een erg lekkere auto aan. Heb er zelf maar kort in gereden, maar lijkt me een solide en goed gebouwd apparaat. Heb je nog kunnen profiteren van de extra korting voor Toyotarijders? Nog een leuk kleurtje kunnen uitkiezen, trouwens?

A3-White zei:

Weet je zeker dat de spoiler wel stevig vastzit, zo op de achterklep? Misschien had je hem voor de stevigheid beter op de achterste zijpanelen van de carrosserie kunnen bevestigen.... :):):)

Ah, the story continuous... :)

Spoiler staat erg goed op de Avenger (y)

Die Chevrolet ziet er trouwens ook lekker dik uit, zéker van de voorzijde :T

Mooie keuze, zo'n Equinox, van buiten vind ik het om het even met de Journey, maar van binnen is het zo klaar als een klontje.(y)

Zo'n Equinox staat als het goed is morgen op me te wachten op de luchthaven van Miami. Tijdens onze vakantie in Florida zal dat 2 weken ons vervoermiddel zijn. Heb een SUV gehuurd en een mailwisseling met de verhuurder leerde me dat de kans 80% is dat ik een Equinox meekreeg, de andere 20% zijn eerlijk verdeeld over een Kia Sorento en een Nissan Xterra. Heb aangegeven dat de Equinox mijn voorkeur heeft.

Dan heb je echt meteen een moderne auto! Maar vind jij dit een potentieel 'reclamevoertuig'? Los van dat laatste zou ik hem meteen nemen!

Wat vind je eigenlijk van de halfbroer van de Equinox, de GMC Terrain?

2010_gmc_terrain_f34_ns_123009_717.jpg

Prijzen liggen ongeveer gelijk, maar de Terrain oogt heel wat eigenzinniger (en is dus ook veel smaakgevoeliger). Ik vind 'm wel wat hebben. Een Acadia is flink stuk duurder, dat is een zustermodel van de Chevrolet Traverse, Buick Enclave en de gediscontinueerde Saturn Outlook.

Daewoo-Chevrolet zei:
Wat vind je eigenlijk van de halfbroer van de Equinox, de GMC Terrain?

Prijzen liggen ongeveer gelijk, maar de Terrain oogt heel wat eigenzinniger (en is dus ook veel smaakgevoeliger). Ik vind 'm wel wat hebben. Een Acadia is flink stuk duurder, dat is een zustermodel van de Chevrolet Traverse, Buick Enclave en de gediscontinueerde Saturn Outlook.

Ik zag er gisteren een rijden, en toen dacht ik nog, "wat ziet dat er belachelijk uit". Serieus, die auto lijkt echt ontzettend uit proportie met die wielkasten en die enorme verticale, chromen droopy-neus… De Chevy is heel wat easier on the eyes, althans, voor mij.

@Speed: De FJ was als reclame middel wel iets. Mijn vrouw sprak mij er op aan dat in de buurt waar wij wonen geen auto's met reclame mogen staan geparkeerd.....................Alleen hierom valt de FJ af.

De Equinox is een V6 benzine. De Terrain is niet mijn smaak spatschermen te plomp en wielen te klein. Ga zakelijk niet extra geld uitgeven aan 20".

Heb overigens net het huurcontract voor een nieuw kantoor getekend, dus verdiensten moeten worden opgeschroefd. Vrouwlief heeft tijd voor de inrichting, dus die is alles aan het opmeten en arrangeren, kan ik me op wat anders richten.

weer mooie update (y)
Equinox... mwah... Amerikaans merk meets Japanse lampen? Die GMC Acadia vind ik telkens in USA wel erg mooi, maar groter dus duurder.

verdiensten opschroeven vanwege nieuw pand? vastgoed ligt toch op zijn kont in USA dus had nieuw pand niet juist goedkoper kunnen zijn dan oud contract?
heeft vriend van me op manhattan gedaan... veel meer ruimte voor flink minder geld, verschil tussen contract 2005 en contract 2010 :)

anyway, even on-Nederlands maar heel erg Amerikaans spammen met onze business: Q1 2010 winst 160% in vergelijking tot Q1 2009 (waar 2009 al recordjaar was en we 2010 toch 10% lager (!) hebben geraamd). me happy :cool:

back to White

Arcadia is een stuk groter en past niet in de garage met alle fietsen, vriezer, frituurpan, werkbank en de Avenger. Van de winter veel plezier gehad van het binnen plaatsen, en wil dat zo houden.

Alternatief in prijs voor de Arcadia zou zijn de Saturn Outlook (identiek aan de Arcadia), wordt dan niet meer nieuw gemaakt, maar uit 2009 / 15000 km voor 27.000 een hele goede auto.

Nee, de Equinox lijkt mij de beste keuze qua ruimte, vermogen, aandrijving en als laatste prijs.

Ketel: die marges van jij zouden niet mogen. De handel en wandel met overheidsgeld is te ruim en wordt slecht verdeeld.

@flop: dat is nu eenmaal een onmisbaar attribuut bij max. 55 mph.

@white: vind het best netjes staan trouwens!

Maar zakenmensen met een leaseauto zie ik er echt niet mee.
wel jongeren met fraai opgepimpte ouwe mazda's en honda's

@White:
onze marges zijn best normaal voor de branche, de omzet groeit ook mee!

moet ik zo'n equinox plaatsen naast Toyota RAV4? daar heb ik laatst in meegereden en ik was positief verrast (y)

Eerder de Highlander, de Lexus RX350, of de Nissan Murano. De RAV4 is wat compacter, zoals de CR-V en de X3.

@Flop: de taartschep is voor de auto van de vrouw en is geen zakelijk aangeschafte auto.

@Ketel: deze ochtend gereden met de Equinox. Veraste mij zeer positief, vermogen en schakelen goed op elkaar afgestemd. Stoelen geven goede zijdelingse steun. Achterbank verschuifbaar en neergeklapt volledig vlak met de rest van de laadvloer.

Ga de prijslijst eens goed bekijken alsmede de incentives, die erg karig (niet aanwezig) zijn. Auto schijnt erg goed te verkopen. Dit model is 5% goedkoper dan het oude model, heeft betere garantie voorwaarden en is een stuk zuiniger. Verbruik is 23 mpg wat neer komt op 1 op 10 en dat voor 264 pk benzine.

A3-White zei:
deze ochtend gereden met de Equinox. Veraste mij zeer positief, vermogen en schakelen goed op elkaar afgestemd.

De auto ziet er ook wel gelikt uit, ik dacht eerst vlug aan de laatste versie van de Mercedes ML maar dit is uiteraard een totaal andere auto.

Áls je hem neemt, opteer je hopelijk toch ook voor leer?:cool:

Hi A3-White,

Die spoiler staat hem goed! nice.. :D

Enne de Equinox is in mijn ogen een prima keus, knappe wagen met mijns inziens aardig value for money gehalte!.
Keep on the good work, ik hou het met regelmaat en plezier in de gaten!.

@Speed: Nee, geen leer voor mij dit keer, want over een jaartje of max. twee gaat deze naar de nieuwe verkoper, en wil geen gezeur van nieuwe verkopers die ook leer willen.

@A4:
Equinox: Lengte : 188" = 4.78 mtr / Breedte : 1.85 mtr / Hoogte : 1.68 mtr / Wielbasis : 2.87 mtr
Captiva: Lengte :4.635 mtr / Breedte : 1.850 mtr / Hoogte : 1.72 mtr / Wielbasis : 2.70 mtr

Wielbasis is het grootste verschil wat interieur ruimte achterbank ten goede komt. Deze is verschuifbaar over ca. 25 cm, van niets tot veel ruimte.

@TD: Enige waar ik mee bezig ben is personeel, voorraad, inkoop, pricing, richting aangeven waarin wij moeten groeien, contact met de grote luxe automobiel fabrikanten en transport (heb nu 3 containers op het spoor staan in Chicago met vliegen erin. Dienen te worden vergast: kosten ca. $ 7,000 totaal - zonde van het geld, maar kan er niets aan veranderen), o ja doe ook nog wat aan verkoop, marketing. Dus met 40 uur per week red ik het niet en ook met 60 is het werk nooit af. Mij hoor je niet klagen, dit werk is deels mijn hobby.

Een van de laatste opdrachten is BMW of Dallas, TX totaal 71,000 sq ft = 6,600 m2 werkplaats en service drive!, is ca. 3 keer zo groot als het nieuwe pand van Breman in Rotterdam aan de A15. Totaal 240 ton / 13 20 ft containers.

Ik begrijp dat je in de USA zit?
Dan ook gelijk maar die verachtelijke smaak over genomen..?o_O

Een dodge? en dan ook maar zo'n jaren 90 spoiler gemonteerd, die alleen daar nog in zijn?(n)
Alles is daar toch goedkoper? koop een mooie S4 ofzo? of M3

A3-White zei:
Gewoon zwart, een zwart granieten aanrechtblad is al genoeg.

Oh ja...op TV is zo'n programma "Flip this House" waar van die standaard US huis inrichting voorbij komt.
Jij hebt toch ook niet zo'n ventilator aan het plafond met van die lampen erin toch!?

Volwassen(y)

@White: is het stoffen interieur echt zo als op mijn plaatje, eigenlijk? Met dat rood.

Terug
Bovenaan