A3-White: C3 ‘79, Model 3 ‘19, Model 3 ‘26

3c8cd3270a0a00640013f86622f674ec.jpg

080.jpg

Bij White sta ik nog in zijn geheugen als de camera- en fotoman. Mijn kwaliteit is lang niet altijd subliem maar ik heb nog wat plaatjes geregeld van White's new Black ........

Dodge1.jpg

Dodge2.jpg

Leuke feature:
Dodge3.jpg

Ben benieuwd hoe je je Journey gaat vinden. Ken de auto heel goed vrienden hebben namelijk in Almere een Chrysler Dodge Jeep dealer zitten. En ben al meerdere keren in verschillende Journey's meegereden. Erg fijne auto, vooral met het DVD systeem erin. Maar ik ben benieuwd naar de foto's
En ik zit er wel een beetje aan te denken om later ook in The States te gaan wonen.

Dank U heren, auto word vrijdag opgehaald. Deukje gaat er ook uit.

@Simc6: Tja ik weet niet beter, maar als ik je kan vinden op linkedin zal ik je anders gaan behandelen :)

@Scenic2: Om in Amerika te wonen en te werken is niet makkelijk en zal er niet makkelijker op worden. Is eigenlijk alleen maar mogelijk als je voldoende kan investeren, of door een bedrijf, gelijk aan je Nationaliteit, wordt uitgezonden. Ik werk voor een Duits bedrijf als Nederlander en heeft 18 maanden geduurd en Euro 30.000 gekost voordat het papiertje in mijn paspoort werd geplakt. Er waren geen Duitsers te vinden die mijn werk wil en kan doen.........................Is zowel grappig als triest eigenlijk.

Erg mooie auto white!(y)

Gefeliciteerd ermee, ik ben benieuwd hoe de beide gebroeders in de garage staan;)

Wordt morgen (lees vrijdag) niet ophalen. Vandaag wat knopen "dikke" doorgehakt en verwacht morgen een stortvloed aan telefoontjes, en die maak ik het liefste op kantoor. Telefoon staat al doorgeschakeld naar mijn mobiel, verwacht dat het vroeg begint.

De auto moet ergens van betaald worden, dan gaat werk natuurlijk voor.
De auto rijd niet zomaar weg;)

dan begint het op "ik vertrek" te lijken ook altijd aardig .
te zien op de grootste familie van Nederland..:p

Komt white straks weer even kijken op het forum, en denkt hij: Huh, ik vertrek helemaal niet:LOL:

Nee heren, maak je geen zorgen, White komt niet terug naar NL. Telefoon is deels stil, ook wel lekker.

Voor mij geen AUDI meer hier in de USA, kan er wel een mee terug nemen en geen belastingen op betalen, wie weet gaat Meeuw dan eindelijk voor een A5.

Wacht even White. Ik ben, geloof ik, ook nog op zoek naar nieuw primair voertuig.

Met de koers van vandaag een stuk minder interessant dan in November 09:

De Avenger
was 01.11.09 : $ 12.000 tegen een koers van 1.54 = Euro 7780
nu 26.08.10 : $ 12.000 tegen een koers van 1.27 = Eurro 9450

dekt misschien de afschrijving. Maar goed, White komt dus NIET terug, ondanks jullie wens. Vandaag was verder rustig...............had iets anders verwacht en eigenlijk ook gehoopt.

Nog een nachtje en de Journey staat voor de deur, en waarschijnlijk erg veel informatie mbt tot introductie van FIAT hier in de USA. Ja, de handel is er, nu nog de juiste persoon zien te strikken. Gaat mij lukken, ben er zeker van!

Nee, als taxi chauffeur kan je redelijk goed geld maken zonder de blauwe brigade te betalen. Denk zelf aan een bloemenstal of groenteboer met een grote afvalcontainer.

Auto is opgehaald, en de eerste 20 mijl zijn gereden. Zal ook wat foto's maken van de aanwinst en in de loop van de dag even hier plaatsen.

Erg tevreden tot nu toe. Wat een ruimte, achteruitrijcamera doet ook zijn werk. Overigens zit er een Infinity sound system in....................wat dat inhoud, geen idee maar geluid is goed (net als in de Avenger).

Infinity maakt heel behoorlijk audio spul (inhome en auto), redelijk high end spul. Zal dus niet verkeerd klinken in de auto.

Mooie auto trouwens, zoiets moet je gewoon rijden als je in de VS woont.

Veel plezier en veilige kilometers!

Infinity spullen had ik in de Golf IV zitten rond 2000. Inderdaad boven gemiddeld spul maar sterk afhankelijk natuurlijk van de toegepaste types.

BTW het duurt wel lang voor de foto's komen ;)

Daar gaan we dan, maar eerst: in het wild tegengekomen bij ons in het dorp: Fiat 500C - met manufacturer's plates! Laat ik nou sinds vorige week een klein projectje met hun aan het opstarten ben en bij de eigenaar / bereider van deze auto een kaartje tussen de ruitenwisser heb gepropt. Is een medewerker van Chrysler, kan niet anders;
Chicago022.jpg

Chicago023.jpg

Chicago024.jpg

Dan toch ook maar wat plaatjes van de aanwinst:
Chicago028.jpg

Chicago030.jpg

Chicago031.jpg

Kontje;
Chicago032.jpg

Ook getankt, 2e hands leverd men maar 1/4 vol af: 18 gallon x $ 2.80 = $ 50.40 / hahaha, 65 liter voor 39 Euro hahahaha.

Kijk, zo is een Journey echt gaaf. Bij ons ook twee Journeys in de familie, een blauwe en een zwarte, maar allebei op 16" velgen en met het instapmodel motor. Zo ziet hij er veel stoerder uit. Nice!

Over dat tanken: Stil 'es? :)

Toch leuk om te zien als je de garage open doet:
002-6.jpg

003-5.jpg

004-5.jpg

Deze Journey staat op 19" en dat is groot zat eigenlijk.

Tankje vol met de Tahoe dan kan je ondertussen een kop koffie drinken (large please).

A3-White zei:
Tankje vol met de Tahoe dan kan je ondertussen een kop koffie drinken (large please).

Daarmee heb je meteen het grote nadeel genoemd!

Nette auto trouwens. Net als de Charger, blijft een machtig mooi model. Als er nog een auto bij moet in de toekomst, een zwarte Challenger zou mooi staan... :rolleyes:
Ik ben nog steeds op m'n gemakje aan het rondkijken naar een mooie Avalanche.

Ik heb vier maanden nodig gehad om de juiste te vinden, kleur, motor, aandrijving en uiteindelijk de prijs.

De ene keer stonden er 8 Journey's bij de dealer en allemaal niet wat ik wilde, nu maar twee en plots is hij daar. De Charger rij ik niet meer, heb deze twee keer als huurauto gehad en twee keer een bekeuring.................De Challenger is erg gaaf, bruut en straks als 2011 model met standaard 290 pk, is echt niet behelpen, paar kleine uiterlijk wijzigingen en je kan goed meedoen in het verkeer. Kofferbak is ook redelijk groot.

Ga zo even de afstandsbediening van de garage deur inprogrammeren in de Journey, moet niet al te moelijk zijn denk ik zo.

Erg mooie Journey, en de garagedeur inprogrammeren zal niet zo moeilijk zijn. Lukte mij ook zo!

Deur is geprogrammeerd, erg makkelijk kwestie van 60 seconden.

@Bvolvo: Klopt als een bus, de eerste lichting Chargers (2006-2008) heeft een zelfde soort met de twee lichte strepen
2222-0052L.jpg
,
vanaf 2010 een groot licht vlak= zonde! de 2006-2008 units worden veel aangeboden op ebay, na 2008 niet.

Zojuist (45 minuten geleden) ook even een DVD erin gedaan en zoonlief zit nog steeds te kijken :)

Dit is overigens een auto welke door de dealer op een veiling is gekocht, dwz is van iemand geweest die helaas financieel deze auto niet kon betalen. Mis dus een boekje van het radio / nav gedeelte en een tweede sleutel. Sleutel inmiddels besteld (ebay is prachtig - $28.00 - dan programmeren), boekje ook maar eens opzoeken op het web.

@White

Ziet er super uit "pa en zoon". Fantastische familie look-up. BTW als de Fiat bobo's niet ver willen reizen kunnen ze altijd bij mij een referentie bezoekje doen :LOL: Scheelt weer een vliegtripje naar de US.

PS wat doet die licht grijze sedan op de oprit????? Verpest het mooie familie beeld.

@A4 - inderdaad, en die zijn dus inmiddels ook al in mijn bezit.

@Fast - De grijze muis gaat volgende week op de trailer naar CA. Voor wat betreft Fiat, dank je wel voor het aanbod, als je ook de lunch verzorgd dan stel ik het voor :)

Dank U, Dank U, ben blij, zit overigens ook remote start op.

Ga vandaag eens een kijken of ze allebij in de garage passen met de basketbal paal..............

Lekker passen en meten, maar die Journey en Avenger staan erg leuk naast mekaar zo. Jammer dat ze hier misschien uit het straatbeeld verdwijnen. De vader van die vriend van mij, (dus die met die dodge chrysler jeep dealer) Vertelde me dat Chrysler en Dodge waarschijnlijk uit Europa zullen verdwijnen:cry: En het zal misschien Lancia gaan heten. Ik hoop dat het gewoon blijft zoals het is.

beide zijn automaat neem ik aan?

of heb je, om een diefstalalarm te besparen, beide auto's handgeschakeld gekozen?

@scenic, tja dat het verdwijnt in NL maakt mij niet uit, ik woon in de USA. Ben de enige hier in de buurt met twee Dodge's voor de deur. De rest heeft Audi, MB, BMW, Honda, Toyota, Corvette, Infiniti................

Past allemaal in de garage, zal van de winter wel een plaatje schieten.

@hotdog: ja allebij automaat, de Avenger met 4 bak :-( en de Journey met 6 bak :). Ik ben niet bang dat deze auto's gestolen worden, is toch een beetje onderaan de ladder van gewilde auto's.

@Audi: Niet veel weten het, maar zal het nu maar vertellen, mijn echte naam is adrie de wit en had een weddenschap afgesloten met vrienden dat ik een A3 in wit ging rijden, welke ik uiteraard heb gewonnen.

Sinds zondag niet meer in gereden, staat op de oprit, rij nog even in de Camry, kan er geen afstand van doen...........:):) Zag wel dat het lampje van de TPMS ging branden, was ook zo bij de dealer, heeft de boel gevuld, maar denk toch dat er wat anders aan de hand is. Zaterdag maar even terug.

A3-White zei:
@scenic, tja dat het verdwijnt in NL maakt mij niet uit, ik woon in de USA. Ben de enige hier in de buurt met twee Dodge's voor de deur. De rest heeft Audi, MB, BMW, Honda, Toyota, Corvette, Infiniti................

Audi, MB en BMW zie je hier nauwelijk. Het is voornamelijk Chevy, Dodge, GMC, Toyota (en Lexus), Honda en Infiniti. Eerstgenoemden het liefst in 'Texas Edition' ;) En het is voornamelijk pickups en SUV's.

A3-White zei:
@Audi: Niet veel weten het, maar zal het nu maar vertellen, mijn echte naam is adrie de wit en had een weddenschap afgesloten met vrienden dat ik een A3 in wit ging rijden, welke ik uiteraard heb gewonnen.

Je Arie wat ben je Ziek Man :LOL:

Congrats met je nieuwe auto. Persoonlijk doet het mij helemaal niks, beide auto's trouwens niet. Ik heb een afkeer tegen het grootste grut amerikaanse auto's. Enige wat mij iets kan doen zijn de musclecars maar ook niet allemaal. Nee, ze kunnen veel die amerikanen maar hun daily cars leggen het af tegen de europese.

Terug
Bovenaan