A3-White: C3 ‘79, Model 3 ‘19, Model 3 ‘26

@DKBM, het is dat jij het zegt, ik heb er niets van vernomen, was op dat moment in Palo Alto, aan de overkant van Berkeley (waar wij een BMW dealer in opdracht hebben, hahaha in een oude scheepswerf).

Zo de planning gemaakt voor de komende weken:

8 tot 11 november: Toronto, ON
14 tot 16 november:Greenville, SC
18 tot 25 november: Fort Lauderdale, FL

Druk, druk, vakantie...............

NOu dan zeg ik ook maar .... gefeliciteerd. En pak er maar eentje op ons.

A3-White zei:
Thanks,

Flop waar kan je sneeuwballen gooien, niet bij mij.

Hier in Western Massachusetts kun je flinke sneeuwballen gooien... er is hier van zaterdag tot en met zondagochtend een goede 30-40 centimeter sneeuw gevallen, met allerlei narigheid als lange stroomuitval etc. tot gevolg. Sinds zaterdagmiddag tot en met vandaag heeft alles hier grotendeels platgelegen, o.a. massale stroomuitval (bijna 2 miljoen aansluitingen) door de sneeuw die ervoor zorgde dat de takken van bomen die nog al hun bladeren hadden afbraken, en in hun val de stroomkabels meenamen. ProTip voor de Amerikanen: ondergrondse stroomkabels, geen slecht plan.

(Zit overigens in Amherst, Massachusetts tegenwoordig, en afgezien van de matige stroomvoorziening bevalt het gelukkig prima!)

Sam zei:
ProTip voor de Amerikanen: ondergrondse stroomkabels, geen slecht plan.

Volgens mij is dat niet/nauwelijks mogelijk door a) de hoge kosten ervan en b) de vele verschillende grondsoorten in de VS.

Overigens genieten we hier in Nederland nog van een lekker zonnetje met 15 graden in november!

Krijg net een mail binnen van een architect. Wil samples hebben voor tegels tbv Porsche. Kan allemaal, maar ik wil graag wat meer informatie hebben dan enkel de aanvraag. Persoon in kwestie een voice mail achtergelaten. Ben ongeduldig dus maak een mail naar HQ Porsche met de vraag waarvoor, antwoord: Mag niets zeggen, maar wordt op 16 november onthuld in LA.

Het is niet het nieuwe HQ wat men bouwt in Atlanta, maar wat anders....................het kan het nieuwe drive experience center zijn in California, of toch nog wat anders. Wie googled, en plaatst de informatie hier?

Dat is handig, ik heb het vermoeden dat de Cajun wordt geintroduceerd en wie weet nog wel een kleine Porsche als concept. Ik weet dat veel dealers moeten gaan verbouwen omdat er een modellen worden toegevoegd en die kunnen alleen maar kleiner worden.

Zo week einde staat op het punt te beginnen. Heb nog niets geplanned, maar denk dat de garage onder handen wordt genomen. Wordt weer koud, sneeuw zou kunnen gaan vallen dus beestje moet weer droog staan.

Verder niet veel gebeurt. Tripje naar Kansas is uitbetaald eerste opdracht is binnen, 2500 m2 voor een Toyota dealer, wordt een mooie dealer, komen zeker fotos van. Drie MINI dealer in opdarcht, 1 x Vermont, 1 x Oregon en 1 x California. Samen maar 2000 m2, zegt wel wat over hoe groot de gemiddelde Toyota dealer is.

Overigens is de nieuwe Camry er stukken op vooruit gegaan, vind hem ineens mooi...........whaaaaaaa wie had dat gedacht.

Audi timmert flink aan de weg, heb een project lijstje van ze, erg veel, heel erg veel. We zullen zien wat het ons gaat brengen.

De Journey is de 40.000 mijl gepasseerd. Alles OK, geen uitblinker.

Ik heb de 2012 Camry alleen nog in de commercial gezien. Hij is wel duidelijk anders (hoekiger) dan het huidige model.

Leveren jullie alleen vloeren, of leggen julle ze ook, gezien de enorme afstanden? (gewoon vraagje uit interesse / nieuwsgierigheid)

Ben je al meer te weten gekomen over November 16, Los Angeles? Inderdaad Cayun?

toen ik hem zag moest ik aan de Acura TSX denken:
photo_1.jpg

2009-acura-tsx_gw_1004-422.jpg

Wij leveren alleen, voor de rest niets............ook geen lijm, ook geen voeg. Tja, wat is dan onze toegevoegde waarde? Ik weet het wel,

Porsche, geen info, wacht wel tot de 16de zijn belangrijkere dingen: Het is week end.

Je auto voorkeur is wel aan het ver-amerikaneren. Tijd voor die oldie Porsche white

Ik weet het Fast, ben op zoek, zal ergens na de winter zijn. Eerst een kijken of de bonus meer is als een Ipad...............

Zo vandaag een Porsche dealer bezocht. Ken de GM persoonlijk, AMI familielid van een bekende keeper van FC Amsterdam, Roda en Go Ahead Eagles, maar dat terzijde.

Wat krijgt Porsche erbij: 1) Niet verassend: De Cajun, 2) een klein Panamera!!!, als concurrent tegen de BMW 5 serie!, en 3) een 550 in een hedendaags vormpje. Uiteraard komt ook de 918. Morgen is er een meeting van Porsche in Chicago, helaas zit ik dan ik Toronto bij BMW..........

@Ketel, lijkt me iets om zeker naar te kijken, en wie weet wel om op te wachten.

@Flop, Blij dat je nog bij me komt kijken. Rustig, niet echt, veel op reis. Gisteren terug gereden uit Toronto, toch een rit van 475 mijl. Was even spannend bij de grens overgang. Lampje voor de brandsof niveau ging branden, en het was druk, erg druk. In totaal 2.5 uur over gedaan. Dus stapvoets min of meer rijden. Veel de motor uit gedaan, want er was geen mogelijkheid om om te draaien, of benzine te krijgen. Ja, ik weet het, eerder tanken zuinige Hollander. Maar goed, het was niet dringen geblazen, dus kon deels een gat laten vallen om 10 mtr te rijden. Je moet over een brug dus van de brug af laten rollen en remmen met de handrem (voetpedaal overigens). Heb het gehaald, ook de run naar het toilet, want ook een WC was niet beschikbaar.

En op tegelfront: BMW Fort Washington (PA) heeft gisteren besteld, dinsdag een order voor Bayer en donderdag een opdracht voor St Gobain. Samen 7 containers, en allemaal voor dit jaar. Heb er een 60 in opdracht voor de komende 2-3 maanden, en dit niveau houden we een beetje aan. Erg lekker om dat te zien.

Ga zo met de auto voor een olie wissel, tja iedere 3000 mijl. Teller staat nu op 40.700, bij aanschaf op 16.700, 24.000 mijl in 14 maanden, niet slecht als je bekijkt dat ik ook nog eens een 55.000 km heb gevlogen in die periode. Handel moet je halen.

Het week-end is min of meer voorbij. Olie is ververds, ook het benzine systeem is gereinigd, kosten : $ 185.00. Al met al netjes, kosten voor de laatste 26.000 mijl zijn inclusief banden op $ 600.00! Brandstof weet ik zo niet maar schat dit in op $ 4800.00. Komt neer op een 9 eurocent per kilometer.

Niet slecht, maar in Nederland meer dan het dubbele en dan ook nog eens in eurocent.

Koffer moet worden ingepakt, onderweg morgen naar Charlotte, NC: op bezoek bij Norhtlake Automall, 5000 m2 werkplaats voor BMW, Mercedes Benz en Lexus.

Hahaha, Nou Fast, had deze ochtend de keuze uit de volgende auto's: Ford Focus, Nissan Sentra, Chevrolet Aveo. Mag jij raden welke ik nu rij.

We zijn in Ft Lauderdale: Gaaf, gaaf, gaaf, auto's, boten, Europees?, lekker showen. Lamborghini's, Porsche, Bentley, Rolls Royce, Ferrari, oud, nieuw. Heerlijk om er rond te lopen op mijn slippertjes. Zwembad aan het water, de jachten komen voorbij, kan het gekker? En de bestuurders?, korte broek, sneakers, gekreukeld shirt, en waarom niet.

Sprak met een ouder koppel, hadden drie buitenboord moteren, ieders 225 pk, achter de boot hangen, en die gingen wat vrienden ophalen bij een Ierse pub. Is toch gaaf?, decadent? ik vindt van niet.

Foto's volgen, last van het red syndroom.

Moet maandag wel werken, maar eerste afspraak zit op loopafstand van het hotel. PLANNEN noem ik dat.

A3-White zei:
We zijn in Ft Lauderdale: Gaaf, gaaf, gaaf, auto's, boten, Europees?, lekker showen. Lamborghini's, Porsche, Bentley, Rolls Royce, Ferrari, oud, nieuw. Heerlijk om er rond te lopen op mijn slippertjes. Zwembad aan het water, de jachten komen voorbij, kan het gekker? En de bestuurders?, korte broek, sneakers, gekreukeld shirt, en waarom niet.

Sprak met een ouder koppel, hadden drie buitenboord moteren, ieders 225 pk, achter de boot hangen, en die gingen wat vrienden ophalen bij een Ierse pub. Is toch gaaf?, decadent? ik vindt van niet.

Foto's volgen, last van het red syndroom.

Moet maandag wel werken, maar eerste afspraak zit op loopafstand van het hotel. PLANNEN noem ik dat.

heet hier tegenwoordig 'keigaaf!:p

Gaat goed komen een dezer dagen. Vandaag lekker geluierd aan het zwembad, af en toe een jacht voorbij, Coronatje, chips and salsa. Even plonsen, twittertje tussendoor. Ik geniet.

Morgen, lees maandag, de huurauto ophalen, moet de komende drie dagen hier werken, hard werken, wat nieuwe projecten hier op stapel oa een Acura, een brouwerijtje, een Lexus en nog wat meer. Eerst naar een klant toe en een betaling ophalen, tja verrassingsbezoekje, vind ik erg leuk. Kom nooit met lege handen bij de klant, heb eea voor hun in petto aan nieuw werk.

Thanks, Mach1, klant was er niet...........maak ik mij nu zorgen, nee, want morgen zit ik bij zijn klant, die onze tegeltjes heeft. Kan mij dus direct betalen. Slapeloze nachten, nee ik niet.

Vandaag was lekker, de huurauto opgehaald. Dit maal een Chevy Impala V6. En, nou nee niet echt mijn auto. Grootste nadeel is de zeer kleine zijspiegels, je ziet er niets in, dus zorg ik er voor dat ik de snelste ben, hoef ik nooit achteruit te kijken.

Ook nog even gezwommen deze middag, ja dit zo met de familie op pad en zaken doen (ja, dat is nu mijn insteek en wat is er mis mee), bevalt mij best.

Morgen druk, naar Autobuilders.com en naar Melbourne. Onderweg ook nog even een Acura dealer bezoeken in Ft Pierce.

Zag vandaag overigens een Kia Rio, niet slecht, best strak en doet mij denken (achterzijde) aan een Seat Leon. Ook even hier op de configurator gekeken, en een beetje compleet met automaat en 138 pk voor slechts $17.500. De brandstof is hier overigens $ 3.70 gallon, was vorige week in Charleston enkel $ 3.15.

Samar is te huur voor $ 375.000 per week of € 650.000 per week. Wordt hij denk even naar de EU gevaren :D

https://www.charterworld.com/index.html?sub=yacht-charter&charter=yacht-samar-1342

Lijkt wel op dat hij sportuitlaatjes heeft gekregen. Deze zie ik niet op de verhuur site.

Er is van alles, dit kwam vandaag voorbij het Riverside Hotel varen:
42386710.jpg

Alhoewel, drijvend voorbij werd door de havenstewards door het "kanaal" gedirigeerd:
f6bacf04.jpg

3723e64d.jpg

Nog een dag en dag vertrekken we weer naar Chicago.
Kijk nu al uit naar de volgende trip: Las Vegas: Begin Februari waar ik waarschijnlijk veel Nederlanders zal tegenkomen op de NADA.

We zijn weer terug in Chicago en volop regen de afgelopen twee dagen. Lekker, nou niet echt, kreeg spontaan niesbuien, denk dat er iets meer mold in de lucht zit dan in Florida.

Zaterdag de ochtend gewerkt, presentatie gemaakt voor het personeel welke van maandag tot en met woensdag op kantoor zijn voor het jaarlijkse overleg. Zit ook een dag field trip bij, dus is wel goed te doen.

We hadden de auto overigens van 18.11 - 07.00 in de ochtend tot 25.11 09.00 in de avond geparkeerd net buiten het vliegveld, 5 minuutjes met de shuttle bus. Kosten zonder coupon: $101.65 met coupon $ 63.00, kijk dat zijn nog een normale kosten voor je auto op langparkeren.

De Avenger hadden we meegenomen, en startte zonder problemen.Moet zeggen dat de auto mij positief verrast, 10.000 mijl gereden in twee jaar en eigenlijk geen echte kosten gehad.

Deze week nemen we een beslissing aangaande de advocaat die voor ons de hernieuwde aanvraag gaat doen voor het visum. Het is niet makkelijk maar zoals al eerder vermeld gaan we voor een verlenging.

Kreeg gisteren als kerstgeschenk mondeling een Ipad 2 cado van ons HQ. Weet niet zo wat ik er mee moet doen, we (zoonlief) hebben er een en dat is voldoende. Voor het werk heb ik eigenlijk niets aan, kan er alleen emails op beantwoorden en daarvoor heb ik mijn Blackberry. Verder doe ik alles op een laptop..............Wat een "luxe" probleem.

Kreeg ook te horen dat er in Februari een meeting is in DLD en moet daar bij zijn. We zullen zien wanneer volgens mij ergens de tweede week. Ga lekker met United vliegen, goed voor de miles, en nog een paar vluchten en heb drie tickets bij elkaar voor de volgende trip met de familie. Dat wordt de laatste week van Maart. Moet dan in Vegas zijn (wat een drama) en kunnen vandaar overal heen. Waar nog geen idee, San Francisco lijkt mij wel wat, maar ja het weer is altijd maar afwachten. Een week Vegas is lekker voor het weer en het zwembad..........maar verder nee niet mijn ding. Misschien toch naar het zuiden rijden, en een dagje Mexico.........

Mooi verhaal van deze week. Had een Canadees uitgenodigd om op een bouwplaats te komen kijken om wat te leren. De Canadees is een jaar of 55, van origine Sloveen, met twee paspoorten. Man besloot met de auto te komen. Aangekomen bij de grens werd het interessant, allereerst wachten, 2 uur. Dan kom je bij de customs officer (CO) en komen de vragen: Tja, waar gaat U heen en wat gaat U doen. Man vertelde het, en de CO zei, en dat moet ik geloven? U met 35 jaar ervaring die nog kan leren in de VS? Maar de CO was niet de beroerdste: Hij zei ik bel nu met Adrie en als die hetzelfde verteld mag je door en anders niet. Ik vertelde onze beweegreden, met de toeviging dat de man onze export kan verhogen vanuit de VS naar Canada en alles was accoord.

Dus, even simpel een douane beambte die misschien wat moeilijk is, maar welwillend, neemt de moeite om mij (een persoon met een accent, haha) te bellen en accepteerd mijn verhaal. Heerlijk, het kan nog gewoon in de VS.

Mooi mooi. En wat betreft de iPad. Nee man. Ik heb geen serieuze interesse. Genoeg van die zooi in huis. Of het wordt een offer you can refuse.

Moet er goed geld voor hebben, is niet al te moeilijk iedereen wil zo ee nding hebben, en anders gebruik ik hem zelf voor de lol.

We maken zo wat reclame. De PB's stromen vast binnen. Free SHipping neem ik aan ;)

Eerste PB is inderdaad binnen, Euro 450.00, te laag. Zag een Bluetooth toetsenbord en opbergding op het web te koop voor nog geen $35.00, denk dat ik dat eens probeer en kijken hoe dat werkt.

Zal niet veel helpen om excell er op te laten draaien, dat gebruik ik iedere dag meerdere malen ook als ik op reis ben.

Heb vandaag een nieuwe benzine klep gekocht (van een Challenger) en probeer deze passend te maken op de Avenger. Het is wel wat koud om te werken in de garage, is helaas niet verwarmd. Update: Past niet...........

Nee, dit is het toch wel. Las iets dat het lijkt op de achterzijde van een oude Seat Toledo, voorzijde vindt ik wel wat van de Mustang hebben, alleen dat wat ronder en wulpser.

Zal er snel inzitten! Dodge dealer zit om de hoek, en heb er al twee, dus ............

Terug
Bovenaan