En jawel, we zijn weer thuis, kijk ik iedere zaterdagochtend naar de achteruitkijkspiegel, vermoed ik dat er hier lezers zijn die mijn topic in de gaten houden op de zaterdagnamiddag.
Nou de trip was lekker, erg lekker, bier, burgers, en jawel zaken! Het begon op de dinsdag ochtend, ik was vergeten een huurauto te regelen, dus voordat ik in de vlieger zat nog even via expedia een boeking gemaakt. Eenmaal in Seattle bij Sixt, tja, de boeking is pas morgen, we hebben wel een auto, maar dieis in het luxe segment, kost meer, hoeveel? $15.00 per dag, doe maar. Dus vier dagen in een S60 AWD T5 gereden. Op zich een lekkere auto, maar de rolgeluiden waren gewoon niet lekker. Zal grotenndeels de wegen zijn.
Op naar Kirkland, een Toyota dealer bouwt daar een nieuwe toko, liggen circa 3800 m2 tegels van ons, dwz men was aan het installeren. Zeer mooie vloer, en machtig om te zien hoe men de tegels erin gooit, een paar uurtjes aar geweest, toen op naar de Audi in Seattle, beetje waanzinnig, ca 1500m2 werkplaats, aan de straat,ant met rondom glas van vloer tot plafond. Indrukwekkend dat zeker, maar waarom?, ik ken mijzelf, en als de zon schijnt dan kijken we naar buiten, een oliewissel duurt een kwartiertje langer als de zon schijnt.
Ondertussen een belletje gehad van ene Gordon Wolfe, bouwt een Mitsubishi in Langley, BC. Tuurlijk, ik kom morgen wel naar je toe, moet toch in Vancouver zijn. Dus de volgende ochtend om 10 uur op bezoek, samples mee, kleurtje uitzoeken, voordelen vermelden, en drie installateurs benoemd. OK Adrie, we nemen je tegels, even de aantallen bekijken en maandag zie je de opdracht.........Lekker!
Belletje van mijn Chinese vrienden in Vancouver, meneer Tam en Wong, of gewoon Roland en Eric, de Porsche in Langley in opdracht, of we een hapje kunnen eten, nou ik heb altijd trek, dus waarom niet. Tot vanavond! In de middag naar de Audi Terminal in Vacouver, hebben onze vloer, was wat vies, muriatic acid doet wonderen, dus probleem opgelost. Bouwt twee Acura stores, welke mondeling in opdracht gekregen, even de bouwleider bezocht, stuur maar af, wacht liever op de tegelzetter dan op het materiaal.
Red truck beer is een opdracht van vorig jaar, even wezen kijken of er al werd gebrouwt, nog niet helaas, wel een leuk plaatje.
Tijd voor eten, de Porsche in Langley besproken, en jawel mn bouwt nog twee stores. Contact met de FOD en afspraak voor de donderdagmiddag gemaakt. We staan in de tekeningen.....wat gebeurt hier. De Toyota op Vancouver Island en de Volvo in Surrey, het kan niet op.terug naar Kirkland, eten met de installateurs, bier drinken kunnen ze ook. Vrijdag ochtend pallet met spul ingepakt, ontbijt met een leverancier, en als laatste naar Toyota/Honda of Seattle, die bouwen ook, er is een aanbieding van ons, dus op naar de bouw, mooi dat je komt.........kan je in Juli leveren......tuurlijk.....6800 m2 werkplaats.......
Wat een reis, alles bij elkaar opgeteld tegen de 20.000 m2, 10 dealerships, en dan vergeet ik Paul Miller Porsche, Buerkly Honda, Coopersville Dairy en nogmaals een klein beetje voor Leprino Foods,
De komende twee weken zijn we thuis, lekker! Van 1-4 Juni in Toronto.