Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:@fast, klep paste niet helemaal dicht.....
Twix zei:Ik woon inmiddels ruim vier jaar in Texas en mijn Tom Tom is dus al vier jaar en trouwe bondgenoot in mijn auto. Werkt nog steeds prima, dus aan de hitte zal het niet gelegen hebben.
A3-White zei:Ruim een week verder: sinds 01.10 geen acohol genuttigd, de hele maand oktober zullen we het niet aanraken. Moeilijk, niet echt. Waarom, vrouwlief gaf me de uitdaging, ik zei doe je mee, en ze zei ja. Voel ik me beter, merk geen verschil.
A3-White zei:@speed, kan beide, dus maar eens kijken wat E85 doet. Duurde wel erg lang om de tank te vullen, weet niet waarom, kon er ook niets aan doen.
A3-White zei:Het is altijd feest bij de Amerikaanse dealers, maakt niet uit hoe slecht het gaat. Motorkappen open, de borden SALE ertussen, ballonnen, schreeuwende website, https://www.stcharlescdj.com/index.htm, actief bezig, niks geen adviseur, verkoper dat is pas werken.
A3-White zei:Engine light is weer aan, auto weggebracht oor een nieuwe nokkenas sensor en bougies.