Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A3-White zei:Ik hou van de seizoenen hier, en eigenlijk hebben we er maar twee: winter en zomer, of toch drie: Wegwerkzaamheden. Eind maart zal het weer 20 graden zijn tot begin november, weinig regen, geen grouwe dagen. Gewoon lekker.
A3-White zei:We rijden een; Dacia Logan station
Twix zei:Nee, heb Nederland nooit bezocht. Ik ben er vaak langsgereden, heb mensen uit Nederland ontmoet, maar nooit bezocht. Is het wat? Ik had eigenlijk gehoord dat het een beetje achtergesteld gebied is...
Moderator
Volgens mij is Floortje Dessing daar eens geweest voor 3 op reis. Klein dorpje, waar weinig te doen was. Wel een man die een miniatuur spoorbaan op z'n buitenterrein had liggen, dat was wel gaaf. Maar verder niet veel.der Magistrat zei:Twix zei:Nee, heb Nederland nooit bezocht. Ik ben er vaak langsgereden, heb mensen uit Nederland ontmoet, maar nooit bezocht. Is het wat? Ik had eigenlijk gehoord dat het een beetje achtergesteld gebied is...
Het is eigenlijk vrij droevig. Een oudere dame zat in 'De Molen' Duitse schlagers te luisteren, wellicht met het idee dat dat Nederlandse muziek was. Nee, het was leuk om even te bezoeken (we hadden de tijd, want we hadden niet het idee dat er heel veel bezienswaardigheden in Houston zijn?), maar we hebben het (natuurlijk) gecombineerd met andere dingen die we gingen bezoeken/bekijken.
'even'? 730 mijl is een best stukje!Vandaag een mooi ritje in de Durango, even naar Green Bay en Stanley, beide in Wisconsin geweest. 730 mijl, wat is het toch een heerlijke auto!
Doet me denken aan oude Lada's, die hadden daar ook geen lampje, die hadden de binnenverlichting namelijk in de B-stijlen!Wat het meeste stoorde: er is geen plafondverlichting bij de binnenspiegel, een reden om deze auto niet te kopen.
A3-White zei:"de Dacia heeft zich goed gebeuren" en "geen fosters en Bellen"
A3-White zei:Onderweg naar Montreal,
A3-White zei:Volgende trip, Ft Lauderdale in twee weken, grote klant binnenhalen, wie o wie zou het zijn.
Hier vertel je een niet onbelangrijk iets, je kweekt er toch goodwill mee. Verder filosoferend kun je zeggen 'sales' dat ben je zelf!A3-White zei:Audi timmert ook in Canada flink aan de weg, drie mondelinge orders gehad, kijk je moet naar de mensen toe, en als je dat met temperaturen van -20c, daar maak je vrienden mee.
A3-White zei:@Speed - zo heb ik nog 25 Bartjes rond mij heen.