Adinsx: Megane Electric EV60-220 Techno. GT205 de deur uit. Update: Spontane EV-trip naar Cote d'Azur!

@adinsx, als tip wil ik je meegeven het kinderstoeltje uit veiligheidsoverwegingen op de plek achter de passagier te monteren. Mocht je een keer parallel aan de rijbaan parkeren, sta je altijd aan de veilige stoepkant.

@vertmaori, goede tip (y) alleen mevrouw adinsx is hoogzwanger. Ik schat in dat het kinderstoeltje daarom tijdelijk achter de bestuurder staat en dus kan de bijrijdersstoel iets verder naar achteren zie bijvoorbeeld de foto om iets meer ruimte te verstrekken bij het in- en uitstappen.

adinsx zei:
Zoals gezegd is mijn vriendin vrouw bijna uitgeteld. Vrijdag aanstaande als de kleine zich aan de planning houdt.....

@vertmaori
Hadden wij het ook al over gehad samen. Daarom heb ik hem in de Twingo wel alvast verplaatst.
In de Twingo zit echter de nieuwe 2-way-fix. Die is echt enorm qua lengte. Zal daar nog even een foto van maken. De passagiersstoel moet daar dus verder naar voren blijven. En dat ondanks dat de achterstoel in de achterste stand staat...

In de Mégane kan hij nog goed naar de andere kant. Al heb ik het nog niet geprobeerd met de mci erop, maar volgens mij is er voldoende ruimte dat de passagiersstoel op zijn plek kan blijven. Vooral omdat deze Familiyfix niet zo lang is als die andere.

@Altai
Klopt inderdaad. Het is voor haar gemakkelijker omdat ze dan ook aan de B-stijl kan vastpakken. Het is sowieso al lastig. VAnwege de Bose is de vloer aan bijrijderskant 5cm hoger, dus uitstappen is sowieso wat lastig. Soms stapt ze ook wel achterin in, maar al snel was het van: "Dat is toch ook net niks hè".

Tot nu toe alles rustig hier overigens. :)

Rustig blijven en houden is het devies/advies. Binnenkort wordt het druk genoeg. :D
Sterkte, ook voor mevrouw adinsx. (y)

Ze zit lekker op de bank, ook voor het eerst, want ze heeft een hekel aan stilzitten. Maandag heeft ze het huis nog maar van boven tot onder schoongemaakt. (Nesteldrang, pfff... ;) )

Zo meteen nog even naar een controle en inderdaad we tellen af.

Wens jullie alle goeds adinsx. We zien het nieuws wel verschijnen! Mevrouw adinsx moet zich nu eerst maar eens lekker tam houden. ;-)

Zo, de vrijdag is voorbij, de zaterdag vloog voorbij, en ook de zondag zit er alweer bijna op :)

'Uk' zoals we hem/haar al tijden noemen om te voorkomen dat we ons verspreken vind het blijkbaar wel prima bij moeders.
Dus, we wachten geduldig af ;)

Blijft over, een lekkere avondwandeling maken langs de Rijn bij Loo.
10608395_693559144045526_4389891627226001923_o.jpg

Zo...
Van zondag 14 september:
10616055_693559194045521_98487836034458879_n.jpg

Naar een heftige woensdag 17 september.
02:30 begon 'het' thuis.
05:00 richting ziekenhuis en vervolgens samen een achtbaan doorlopen vanwege te heftige pijnen, zenuwpijnen, een klemzittend kind, etc. etc.
23:03 was het echter zo ver, onze gezinsuitbreiding ->

Lynn
10013981_695111633890277_2776270302396388496_n.jpg

3550 gram, 50cm

En vanmorgen was het echt officieel, Nederland heeft er een autoliefhebster in de dop bij ;) (y)
10628543_695111623890278_4962274152184663241_n.jpg

Gefeliciteerd!

Ongetwijfeld een onbetaalbaar moment. Geniet er samen van. (y)

Gefeliciteerd. Ben net zelf vader geworden (dochter is zes maanden) en moet zeggen dat het genieten is.

Van harte gefeliciteerd, ook mevrouw adinsx. Welkom Lynn op AW.
Het is gedaan met de (nacht)rust?
Sterkte, de komende tijd.:D

Bedankt allemaal, ook namens de kersverse moeder.
Morgen mogen beide naar huis. Lynn moest nog even drie dagen blijven voor antibiotica. Moeders kreeg koorts richting het einde.
Alle bloedwaarden waren echter prima in orde van Lynn, dus morgen eind van de middag laden we de gezinsbak vol en lekker naar huis. (y)

En eerlijk is eerlijk, alle clichés zijn waar. Een auto is maar een stuk blik, hoe mooi ook.
Hiervan kun je niets dan smelten...

10612867_695733413828099_7320347462352045025_n.jpg

Het betekent overigens niet dat ik morgen na wat andere klusjes nog best wel even de auto zal gaan wassen. ;)

adinsx zei:
Morgen mogen beide naar huis.
Het betekent overigens niet dat ik morgen na wat andere klusjes nog best wel even de auto zal gaan wassen. ;)

Fijn dat iedereen thuis is. Ik wens jullie veel sterkte.
Met betrekking tot het auto wassen ik denk/schat in dat je te maken krijgt met de kraamvrouw en de tummy tub...
https://www.beslist.nl/products/baby_peuter/r/Standaard_tummy_tub/#zoomview

En dat papa straks in een zeer oncomfortabele houding tracht zijn dochtertje te wassen/boven waten tracht te houden. Dat dit de eerste keren qua tijd enorm uit de pas loopt met de verwachtingen die je vooraf hebt: Kleine baby, weinig gewicht en een klein oppervlak dat moet toch zo klaar zijn.
Vervolgens oppdachten van moeders en kraamvrouw lees boodschappen doen en de kraamvisite die voorbij komt. Bye, bye auto wassen.:D

Ha ha, inderdaad. Bereid je er maar op voor dat je vanaf nu steeds meer geleefd gaat worden ;) En dan moeten de echt slapeloze nachten nog gaan beginnen. Maar daar staat tegenover dat een kleintje echt steeds leuker gaat worden. Zeker als vader, naarmate de tijd vordert worden ze steeds interactiever en dan gaat het pas écht leuk worden.

Terug
Bovenaan