Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Must-have
Station Check
Benzine > 150 pk Check
Sportief onderstel / uitvoering Check
Sportstoelen Check
Mooie (optionele) wielen formaat 18" (wielen maken de auto zeggen ze wel eens) Check
Moderne navigatie Halve check
Fiscaal tot max 40.000,- Check
xenon of ledverlichting Check
Getinte ramen vanaf B-stijl Check
Cruise control, climate control, etc. Check
Afneembare trekhaak als accessoire Check
En de kleur moet bijna zeker metallic blauw worden. Check
Nice to have
Automaat, met flippers als het even kan Check
Panoramadak Check, geen panorama, wel open dak
Stoelverwarming Check
ACC en andere ADAS-systemen Nee, ACC werkt niet goed bij Renault en dealers raden het zelfs af
Is er ook een ander soort verwarming?Elektrisch verwarmbare stoelen
Barri zei:En toch een beetje sportief, zodat je niet een Megane/Clio RS erbij hoeft te kopen big smile smiley
voiture zei:Is er ook een ander soort verwarming?Elektrisch verwarmbare stoelen
British Racing Green afgekort BRG zei:.
Een Superb of Tiguan lijken me zoveel meer auto dan een Megane.
Springbok zei:British Racing Green afgekort BRG zei:.
Wellicht wel. Maar ook zulke zaaddodend emotieloze auto’s..
R-W zei:Springbok zei:British Racing Green afgekort BRG zei:.
Gelukkig is een Megane station wel echt livin' on the edge![]()
R-W zei:Springbok zei:British Racing Green afgekort BRG zei:.
Roder zei:R-W zei:Springbok zei:British Racing Green afgekort BRG zei:.
Haha, spijker op z’n kop! Wat een emotie, zo’n Megane!
adinsx zei:Hij mist echt de tweede uitlaat naar mijn idee(of het komt omdat ik dat gehoopt had omdat het op de hatchback zo lekker staat voor een GT)
W212 zei:Gefeliciteerd! Een slechte keuze zat er ook niet tussen natuurlijk en dat extra vermogen gaat je weer blij maken, heerlijk.
Fijn ook dat je een normaal schuifdak hebt (wist niet dat Renault dat nog had). Maakt veel minder herrie dan een panoramadak als je rijdt met het dak op een kiertje. En ook heb je minder last van de herrie van de skibox.
Succes met wachten!
Malt007 zei:Gefeliciteerd, ben benieuwd of ik hem in real life ga meemaken aangezien ik, zo als het er nu naar uit ziet, tot het eind van het jaar in Doetinchem zit.
(Sta vandaag naast je Megane geparkeerd)
Carfanatic zei:dat zag ik toch niet aankomen![]()
AsconaGT zei:Gefeliciteerd! Ja geweldige keuze! Ben wel benieuwd in hoeverre deze anders rijd dan mijn laguna. Vrijwel exact even groot, beide 4 viel sturing, beide 205 PK, en kleurtje heeft er ook wel wat van wegWel opmerkelijk dat open dak niet icm 18 inch kan. Je ziet wel vaker van die rare eisen met bepaalde combinaties.
schumi1986 zei:Emotie heeft gewonnen? Zoals ik je verhaal lees mocht de talisman het niet worden.
De megane is natuurlijk ook een geweldige wagen,
Gefeliciteerd!
voiture zei:Klinkt als een lichtelijk gedwongen keuze inderdaad. En ik heb goed gestemd :T.
Maar proficiat, lekker dikke en snelle auto!![]()
Jay DoubleYou zei:In jouw gezinssituatie had ik voor de Talisman gekozen, maar de gekozen Megane past beter bij jou.![]()
British Racing Green afgekort BRG zei:Ik begrijp je werkgever niet goed...
Denk dat - bij jouw vertrek - een "normale" Talisman veel beter te slijten valt binnen het bedrijf dan een op het lijf geschreven atypische Megane boordevol opties.
Maar goed, de kogel is door de kerk.
Alles bij mekaar zou ik zelf dan toch de gemakkelijkste Pon-piste gevolgd hebben.
Barri zei:Ik had natuurlijk al wat voorkennis, maar ik zou ook hetzelfde gekozen hebben. Leuk ding! En toch een beetje sportief, zodat je niet een Megane/Clio RS erbij hoeft te kopen![]()
Ton. zei:Verrassend! Maar wat niet verrast is hoe gaaf je de Megane hebt samengesteld! Gaaf hoor! Nu wachten![]()
Nico GTR zei:Moet eigenlijk iedereen hier opletten terwijl je voornamelijk de oogjes gericht op het laptopscherm ziet staan waar de beursberichten overheen vliegen. Toch leuk!
Ik hoop echt voor je dat je onder de PON regeling uit kunt Adinsx
Nico GTR zei:Yes lekker man! Zal ik maar vast een plek reserveren voor je?![]()
JoostM zei:Aha, bij jou 'lost' de rem vanzelf.Dan begrijp ik het meer inderdaad. Ik zit hier te midden van *kuch* Volkswagens *kuch* en voor zover ik weet krijg je deze er alleen af met het pootje op de rem. Tenzij je ''Hill Hold'' hebt, dan doet hij wat jij noemt. Maar dat is een aparte optie/functie naast de elektrische handrem.
En dan werkt zo'n elektrische handrem niet i.m.o.
haarr zei:JoostM zei:Aha, bij jou 'lost' de rem vanzelf.Dan begrijp ik het meer inderdaad. Ik zit hier te midden van *kuch* Volkswagens *kuch* en voor zover ik weet krijg je deze er alleen af met het pootje op de rem. Tenzij je ''Hill Hold'' hebt, dan doet hij wat jij noemt. Maar dat is een aparte optie/functie naast de elektrische handrem.
En dan werkt zo'n elektrische handrem niet i.m.o.
Bij mij (Audi) krijg je de rem er inderdaad alleen af door het pootje op de rem te zetten. TENZIJ je de gordels om hebt: dan gaat het automatisch.
adinsx zei:Edit: ik vergat de vervuilde inlaatkleppen bij 102.000![]()