Adinsx: Megane Electric EV60-220 Techno. GT205 de deur uit. Update: Spontane EV-trip naar Cote d'Azur!

adinsx zei:
(...)

Goed. Tot zover. Op naar het 'ja-woord' op de nieuwe opvolger zal ik maar zeggen. En wie mee wil denken, nog een pitch wil houden voor het kiezen van een kleur. Kom maar op ;). Voor je het weet is de 'zoektocht' voorbij en wordt het weer stiller hier.

Clio RS Trophy? :)

voiture zei:
Wat veel geld voor een C-segmenter zeg.
Lastige keus als ze zo dicht bij elkaar liggen. Aan de andere kant: waarom zou je een grote sloep als een Talisman willen? Zeker als 'ie qua bijtelling ook nog eens duurder is. Ik zou uit deze twee de Mégane kiezen (maar dan met een tammer motor). En je vrouw heeft zelf een auto toch? Haar mening is dus niet echt van belang :).

Klopt, we hebben een prima Clio Estate voor de wederhelft. Waarom de Talisman?
Van de zijkant en achterkant mooier dan de Mégane. Het is een stuk meer auto, en met twee kids (1 en 3) en het hebben van een auto zo'n vijf jaar, is meer ruimte ook echt wel lekker.
Ja, het rijdt anders, en ja ik moet de sportiviteits-eis wat meer laten varen. Zeker de stoelen in een Mégane IV GT zijn subliem.
Kortom, beide auto's hebben zo hun plussen en minnen.
Beide Rlink 2, maar in de Talisman wel de joystick en knoppen bij de armsteun, bij de Mégane niet.
De Mégane heeft echter flippers bij het stuur voor het schakelen met de EDC, de Talisman weer niet.

En zo kan ik nog heel wat plussen en minnen noemen. Misschien hoop ik stiekem wel niet op het antwoord: "Beide auto's mogen, het is aan jou". ;)

Jouw berichten zijn overigens niet lekker leesbaar op een smartphone. Te grote foto's wellicht?

Ja, ik merkte het zo straks ook. De foto's schalen prima, net als via de browser, maar de tekst loopt door. Handig... Opvragen van de desktopversie werkt wel (y). Ik zal eens kijken of ik even wat 'schaaltags' in de [ img] kan zetten.

Springbok zei:
Beide mooie auto's, maar vind een Talisman wel duidelijk meer auto uitstralen. Daarnaast zie je hem minder. Voor paar tientjes netto zou ik het wel weten.

Inderdaad, niets dan eens ;)
Toen ik dat Youtube-filmpje tegenkwam van de blauwe sloeg mijn gevoel van 'de Mégane moet het worden' weer totaal om naar 'wat een gave auto is de Talisman Estate toch zo'.

der Magistrat zei:
adinsx zei:
(...)

Goed. Tot zover. Op naar het 'ja-woord' op de nieuwe opvolger zal ik maar zeggen. En wie mee wil denken, nog een pitch wil houden voor het kiezen van een kleur. Kom maar op ;). Voor je het weet is de 'zoektocht' voorbij en wordt het weer stiller hier.

Clio RS Trophy? :)

Station-eis gemist?
Of bedoelde je Clio RS Trophy voor de wederhelft :)

Bofkont zei:
Wat een wagen die QV, alles wat je daarna nog rijdt valt tegen :)

Oh man, echt hè. Wat dacht je hoe de 120 km huiswaarts waren toen ik de Q achterliet in Lijnden en in de Mégane stapte...
Drie keer checken of de stoel echt niet lager kan. Aanpassen m.b.t. inhalen. Ik heb heel wat dashcambeeld, maar niet alles is geschikt voor het www.
Vooruit deze dan, ter beeldvorming. (y)

De oudste dochter is in ieder geval ook gek van auto's en dan vooral snelle auto's ;)
https://www.youtube.com/watch?v=qr1hSbY5Qas

En een voorbeeldje van 'even invoegen'. Rond 120 besluit ik maar gas te gaan geven om me het invoegen wat makkelijker te maken.
https://www.youtube.com/watch?v=SnQUpU9H2zM

der Magistrat zei:
Pfoh, wat trekt dat zeg. Heerlijk om even in te hebben mogen sturen. (y)

Eerste dag aan elkaar wennen. Tweede dag wen je al aan het vermogen (passagiers daar en tegen niet :)), derde dag: nog even genieten.
Nee, erg gaaf stuk techniek (twee gaskleppen, een per bank. Twee motor-ECU's, een per bank, etc. ). Goede nieuws, in november een week te leen, alleen dan voor op een evenement.

Ontopic: Ik bedenk me net dat ik nog een ding qua update ben vergeten. Heb op de ochtend richting Lijnden even 'tikkertje' gespeeld met een Belgische A4 voor me. Zal dat morgen even plaatsen, inclusief dashcambeeld.

adinsx zei:
Hoe zo'n Serie Signature er uit ziet? Ik heb deze witte veel bekeken om het interieur te zien:

Ze weten 'm wel te verkopen.........
"De Renault Talisman is een prachtige stijlvolle Station met een stijlvolle uitstraling. Deze elegante Renault is van hoogwaardige kwaliteit en heeft alle moderne features welke u mag verwachten in het moderne D-segment. De Renault Talisman valt binnen het gunstige bijtellingstarief van 22 %. en is Leverbaar met diverse diesel en benzinemotoren en veel automaatvarianten. Bovendien heeft deze talisman een maximale trekkracht tot wel 1800 kilo! Uniek in zijn segment"

....stijlvol met een stijlvolle uitstraling.....
.....de Talisman valt binnen het gunstige bijtellingstarief van 22%.........
......trekkracht tot wel 1800 kilo.......

:)

Ik zou trouwens nog steeds voor de Megane gaan.

Megane is groot genoeg voor jullie gezin van 4. Met de lengte van adinsx en mevrouw adinsx passen er achterin passagiers van minimaal 1,85 meter. Dat zullen dochters adinsx niet worden de komende 5 jaar (als ze dat ooit al worden).... dan wil je alleen een kofferbak die loeigroot is i.p.v. groot. Hoe vaak gebruik je dat?

Lekker een Megane GT nemen en dagelijks met een smile achter het stuur zitten. Die mooiere buitenkant van de Talisman zie je niet als je erin zit. Ik denk dat een Megane GT exclusiever is dan welke Talisman dan ook.

Haha. Mooi die filmpjes. Half jaartje geleden een middag in een AMG GTS gereden, samen met jongste zoon. Had dezelfde beelden kunnen maken, inclusief geluid van de kleine. Prachtig.

Over de keuze: Talisman. Groter is altijd beter als het de gezinsauto is. Zeker als het 5 jaar betreft. Meer comfort, meer rust. Ik ben ook een liefhebber van sportief rijden, maar de "werk en gezinsauto" kan me niet comfortabel genoeg. Zoek wel stiekem inmiddels zo nu en dan naar een Clio RS, o.i.d., voor erbij. Lijkt me in jouw geval ook een mooie oplossing.

vertmaori zei:
Die mooiere buitenkant van de Talisman zie je niet als je erin zit. Ik denk dat een Megane GT exclusiever is dan welke Talisman dan ook.

De mooiere binnenkant van de Talisman zie je wel als je erin zit.. ;)

ENTE zei:
Briljant filmpje met je dochtertje op de achtergrond hahaha:)

Inderdaad!:)
Wel bekend commentaar.;) Mijn oudste dochter (7) denkt ook beter verkeersinzicht te hebben dan ik.:)

Je hebt trouwens hetzelfde probleem als ik bij de LS460. Je hoort in het geluid een trilling. De houder (vooral de vaste) heeft iets speling tussen houder en camera. Ik heb zelf wat tape in de camera-aansluiting geplakt, waardoor het minder geworden is.

Rembrandt zei:
adinsx zei:
Hoe zo'n Serie Signature er uit ziet? Ik heb deze witte veel bekeken om het interieur te zien:

Ze weten 'm wel te verkopen.........
....stijlvol met een stijlvolle uitstraling.....
.....de Talisman valt binnen het gunstige bijtellingstarief van 22%.........
......trekkracht tot wel 1800 kilo.......

Ik zou trouwens nog steeds voor de Megane gaan.

Beetje falend marketingbeleid daar inderdaad...

Ok, 0-1 Talisman vs Mégane. Staat genoteerd ;)

vertmaori zei:
Lekker een Megane GT nemen en dagelijks met een smile achter het stuur zitten. Die mooiere buitenkant van de Talisman zie je niet als je erin zit. Ik denk dat een Megane GT exclusiever is dan welke Talisman dan ook.

Eens, we zijn niet lang (1,76 en 1,66), maar ruimte op de achterbank houdt niet over in de huidige III hoor. De oudste zit fijn met de schoenen tegen de bovenzijde stoel te 'trappen'.
Het blijft wel wikken en wegen overigens. Die 'smile' zal in de Mégane zeker meer aanwezig zijn dan in de Talisman.
Bij die laatste is de smile er vooral na het parkeren of naar de auto toe lopen. Lastig hoor.

0-2

W212 zei:
Haha. Mooi die filmpjes. Half jaartje geleden een middag in een AMG GTS gereden, samen met jongste zoon. Had dezelfde beelden kunnen maken, inclusief geluid van de kleine. Prachtig.

Over de keuze: Talisman. Groter is altijd beter als het de gezinsauto is. Zeker als het 5 jaar betreft. Meer comfort, meer rust. Ik ben ook een liefhebber van sportief rijden, maar de "werk en gezinsauto" kan me niet comfortabel genoeg. Zoek wel stiekem inmiddels zo nu en dan naar een Clio RS, o.i.d., voor erbij. Lijkt me in jouw geval ook een mooie oplossing.

Mooi hè hoe kids reageren daar op. GTS ook een blokkie om mee gedaan. Eveneens een ontzettend dikke auto, maar wel minder praktisch. :D

M.b.t. groter is beter. De auto is zeker méér dan de Mégane. In afwerking, in luxe, in ruimte. Ok, niet sportief (al doet vierwielsturing veel i.c.m. 19"), maar wel comfortabel cruisen.
De lLio IV Estate er uit voor een Clio IV RS speelt ook wel in gedachten, maar het geld groeit hier helaas ook niet aan een boom... En met 6000 km / jaar is en blijft het een dure auto achter het huis.

1-2

Springbok zei:
De mooiere binnenkant van de Talisman zie je wel als je erin zit.. ;)

2-2

ENTE zei:
Briljant filmpje met je dochtertje op de achtergrond hahaha:)

Dank je. Ze heeft het nu nog steeds over 'papa, jij had een héééle snelle rode auto hè'. 'Nu niet meer hè, jammer...'
En dat vertelt ze aan iedereen wie maar wil aanhoren.

21150465_1411270938941006_6304373918402861714_n.jpg

Push the button
21105957_1409947065740060_2656236359673385525_n.jpg

En helpen met de auto wassen kan tegenwoordig ook. ;)
21106597_1407454222656011_518045752621938601_n.jpg

Komende zondag wordt ze drie overigens. En nee, ze krijgt geen auto. :)

Rembrandt zei:
Inderdaad!:)
Wel bekend commentaar.;) Mijn oudste dochter (7) denkt ook beter verkeersinzicht te hebben dan ik.:)

Je hebt trouwens hetzelfde probleem als ik bij de LS460. Je hoort in het geluid een trilling. De houder (vooral de vaste) heeft iets speling tussen houder en camera. Ik heb zelf wat tape in de camera-aansluiting geplakt, waardoor het minder geworden is.

In de Mégane heb ik geen last van die trilling. In de Giulia Q inderdaad wel, en vorig jaar in de Subaru WRX ook.
Blijkbaar trilt de Mégane minder? ;)

Adinsx zei:
De lLio IV Estate er uit voor een Clio IV RS speelt ook wel in gedachten, maar het geld groeit hier helaas ook niet aan een boom... En met 6000 km / jaar is en blijft het een dure auto achter het huis.

Zo'n boom heb ik ook niet, het blijft voorlopig ook nog even bij kijken.

Adinsx zei:
Ok, niet sportief (al doet vierwielsturing veel i.c.m. 19"winking smiley, maar wel comfortabel cruisen.
Ik heb nog niet met de Talisman gereden. Maar op de Laguna was 4WS fantastisch, met heel veel plezier 150.000 km in gereden.

Prachtige beelden inderdaad, wat een auto! Overigens ook leuk al die bekende routes, onder dat tunneltje in zevenaar richting doesburgh als er niemand voor je zit de perfecte weg om het gas te vloeren, of een paar km verder in Duitsland natuurlijk:p

2-2?

En omdat het leuk is om na jaren Megane ook eens wat anders te rijden, wordt het 3-2 in het voordeel van de Talisman. Gefeliciteerd. Net voor het weekend beslist!:)

De auto ergens fatsoenlijk kunnen parkeren, gaat stuk makkelijker bij 1,81x4,62m dan 1,87x4,87m vond zelf de Megane III al te lastig te parkeren op sommige lokaties. :)

3-4

MBdoubleyou zei:
Het is nu toch echt 4-3 voor de Talisman :p

? Ik tel 3-4 in voordeel van de Mégane volgens mij.

Ontopic: Nog geen nieuw nieuws, en daarnaast nu een weekje op vakantie dus spreek de CFO ook niet.

Wel moet ik beamen dat je de Mégane nu óntzettend veel op de weg ziet. Kwam op een ritje van 2x 20 km ongeveer alle kleuren tegen, op het mooie Iron Blue na. Wel zet het me aan het denken hoor. Zo'n Talisman is exclusiever, alleen dan weer niet in het blauw...

Verder vertrokken we gistermiddag zo:
WOsyBKr.jpg

Er kon geen tas meer bij in, en dat terwijl we relatief 'weinig' hadden ingepakt voor een weekje weg. Dus de ruimte van een Talisman is toch wel handig. Aan de andere kant, voor die paar keer in het jaar... Met de caravan er achter is de ruimte natuurlijk onnodig.
Ik denk dat het straks aan gaat komen op het financiële plaatje. De Talisman is sowieso duurder als leasebedrag. Als de werkgever dat stukje doorbelast in de eigen bijdrage is de rekensom te maken. Wat heb je er voorover om D-segment te rijden...

Komende week in ieder geval lekker in Limburg op een vakantiepark:
21762070_1470431209715920_1347536090800774081_n.jpg

En met het weer dat beter gaat worden helemaal niet verkeerd. Wellicht tussendoor nog even bij een Renault-dealer hier in de buurt langs, kijken of er wat staat qua overeenkomst met de wensen.

4 - 4 talisman.
Talisman heeft wat mij betreft een chique uitstraling, zeker in donkere kleur.
Die ontbreekt naar mijn gevoel helemaal op een Megane.
Een Megane is een vervoermiddel, een Talisman is een statement.

Ah, de keus van KadettRT voor de Mégane had ik even over het hoofd gezien. Met mijn stem voor de Talisman bracht dat de stand dan van 4-3 naar 4-4 :). Met de stem van BRG erbij is het dus 5-4 voor de Talisman (y).

Het grootste verschil is dat een Talisman gewoon meer auto is. Zowel qua formaat als qua afwerking en isolatie. Op langere ritten ga je vooral die betere isolatie zeker merken (minder geluid in de cabine = beter uitgerust aankomen). Als het verschil zo rond de €50/maand ligt en je kunt het hebben dan zou ik het wel weten.
En ik zou die Talisman ook niet in het blauw bestellen. Zeker Blue Cosmos zie je overal rijden hier in de buurt. Het is een mooie kleur, maar niet echt exclusief.

Talisman in paars met lichte bekleding. Prachtig!
Maarja, je wil ook een sportieve auto dus dan zou ik gaan voor de Megane. Kost minder per maand en je hebt minder snel de behoefte er een Clio RS naast te willen kopen :)

British Racing Green afgekort BRG zei:
Barri zei:
Talisman in paars met lichte bekleding.

Paars?
U bedoelt "Noir Améthyste" ;)
Zwart dus.

Op papier. Basislaag is zwart, maar als je 'm ziet staan of rijden is de auto duidelijk paars. Je hebt ook nog echt zwart (Noir Etoile) en dat is ook echt zwart (zwart op zwart). Doe mij dan maar paars :D

Oei, die is met Nederlands weer wel érg zwart. Net het 'nero etna' van Fiat.
Nee, dan toch liever een sprekender kleurtje.

Ik zou ook voor de Talisman gaan! Veel eleganter. Wat ik trouwens ook een erg mooie auto vind is de nieuwe Scenic. Die vind ik veel mooier als de Megane Scenic. Mag bij mij zo voor de deur!

Kristian zei:
Ik zou ook voor de Talisman gaan! Veel eleganter. Wat ik trouwens ook een erg mooie auto vind is de nieuwe Scenic. Die vind ik veel mooier als de Megane Scenic. Mag bij mij zo voor de deur!

Tsja, dat mag ook wel; zo’n vijftien jaar na de Megane Scenic...

Kristian zei:

MPV achtinge auto’s zijn per definitie verschrikkelijk lelijk, zal er nooit inkomen. Tenzij we een 3-lig krijgen ofzo.

Kristian zei:

Nul toegevoegde waarde. Kunt dan beter voor een gewone station gaan. Kun je tenminste ook nog mensen achterin meenemen.

Zo, het weekje 'aftersummer'-vakantie in Limburg zit er weer op. Mooi gehad, en me niet zoveel met auto's bezig gehouden. Wel nog altijd aan het wikken en wegen, maar dat schiet nog niet hard op. Ene moment mis ik vermogen en speelsheid in de huidige III. Andere moment (het inpakken) mis ik wat meer ruimte en luxe. Ben nog wel even naar de dealer in Weert gereden, daar stond een zilveren Talisman Estate Intens op 19". Die wielen zijn erg gaaf, de Intens uitvoering eveneens. De kleur is natuurlijk absoluut saai. Ik werd wel weer enthousiast van de Talisman.
Morgen maar weer eens een balletje opgooien bij de CFO of er al duidelijkheid is inmiddels.

Een Megane is een vervoermiddel, een Talisman is een statement.

Prachtig verwoord BRG (y).

PauseBreak zei:
Barri zei:
Talisman in paars met lichte bekleding.

Paars?
U bedoelt "Noir Améthyste" ;)
Zwart dus.

Op papier. Basislaag is zwart, maar als je 'm ziet staan of rijden is de auto duidelijk paars. Je hebt ook nog echt zwart (Noir Etoile) en dat is ook echt zwart (zwart op zwart). Doe mij dan maar paars :D

Inderdaad, en héle mooie kleur het Noir Améthyste. Maar... alleen leverbaar op de Initiale Paris :(
https://www.tweedehands.nl/autos/renault/talisman/renault-talisman-estate-tce-200-353113613.html

Noir Etoile komen de chromen details mooi uit, maar de kleur slaat verder alle lijnen dood...
https://www.herwers.nl/occasions/renault/talisman-estate/1-6-tce-200-intens-navi-r-link-8-7-bose-4control-led-v-674668012/

2.jpg

Ik blijf nog op blauw zitten, zeker nadat ik deze foto tegenkwam op een forum. Enige wat er nog op moet qua 'looks' zijn de (standaard) donkere ramen:
DKZdejXX0AAo0Gs.jpg:large

Maar... blauw zie je heel veel dus ik overweg zelfs parelmoerwit weer. Al moet ik dat eerst in het echt zien.
Wit blijft iets sportiefs houden, mits andere details goed naar voren komen. Op de huidige III uitstekend geslaagd naar mijn idee, mede door de donkere ramen en het panoramadak:
21616307_1428105337257566_4626325383044469786_n.jpg

In Zeist staat een Talisman Serie Signature, en een Mégane Estate GT. Even kijken of ik daar binnenkort nog in de buurt kom zodat ik er even binnen wip.

Al met al, nog geen nieuws, dus we blijven filosoferen. Wel ga ik er nog steeds vanuit dat Renault wordt toegestaan.
Tot slot, na 127.000 km waarvan 99% met dimlicht aan sneuvelde afgelopen week een van de achterlichtlampjes:
21767995_1432037153531051_8424808136256274889_n.jpg

Er zijn automerken/modellen *uch, peugeot uch* die dat niet halen ;)

Met name VAG heeft vaak kapotte lampen is mijn ervaring. Talisman is erg gevoelig voor kleur. er zitten weinig sprankelende kleuren in de kleurenwaaier. Rouge carmin had wat roder/helderder gemogen.

He! Leuk, De Leistert, onze standaard uitvalsbasis als we even weg willen uit de randstad! Wij gaan over 2 weekjes naartoe met onze jongens :)

@Ontopic,

Ik ben aan het kijken naar een Talisman Sedan, ik vind deze veuuul mooier dan de Estate en de kinderwagen is toch reeds de deur uit! Vandeweek even langs de dealer gewipt om even te zitten. Wat mij opviel was dat het plastic langs bij de knie hard is en makkelijk 'los' komt zonder al te veel kracht te zetten, zie foto:

uKX9c9W.png

Ook zat de kofferklep van de aanwezige sedan niet helemaal recht en was het verschil links en rechts significant te noemen... Het heeft me toch aan het twijfelen gebracht.. De configuratie zoals ik hem voor ogen heb is ruim 43K.. Dan verwacht ik kwaliteit, geen dealerbezoekjes de eerste weken.

Binnenkort proefrijden.

Naast de Talisman is ook een Passat Highline Business R met DSG nog een optie.. maar die looks van de Talisman Sedan he.. mannnnnn :LOL:

Ik heb hem nu als volgt geconfigureerd:

• Renault Talisman 1.6 energy dCi 96kW Sign.Limousin Sedan (Handbak)
  • Elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif-/kanteldak (TOPAN)
  • Metaallak (QPA$MV)
  • Easy Life Pack (PKIN09)
  • Pack Cruising (PKACA4)
  • Pack Winter (PAKSP3)

Op de 19" velgen na dus full-option, ik kan niet meer extra aankruisen op de toch al complete Serie Signature Limousin uitvoering.

Over de kleur twijfel ik ook nog, ik vind Rouge Carmin het mooist (rij nu ook een rode Fransoos) maar bij Gris Cassiopée komen de lijnen er het beste uit naar mijn mening...

Ben benieuwd wat jij kiest, en waarom. (y)

@Mark
Inderdaad, herkenbaar hè dit vakantiepark. Het was onze derde keer. We wisselen het een beetje af met Texel. Al was dit de laatste keer zo in de derde week van september, want de oudste dochter moet/mag naar school vanaf volgend jaar zomer. Niettemin, heerlijk park en de nieuwbouw (eigen plaza, horeca, speelgelegenheden) op het villapark schiet al lekker op.
Vooral hier ook veel lol gehad met ons 'onderdeurtje' die gek is op klimmen en klauteren net als papa ;)
21767921_1429998497068250_5347966176771631473_n.jpg

M.b.t. de Talisman, check ook vooral het Renaultforum even. Daar staat veel meer informatie, ook over kinderziektes e.d. Ik heb er al flink doorheen gelezen, en ja de Talisman heeft zo zijn gebreken en afwerkingspunten, maar de looks blijven geweldig. Echt iets voor 'de mantel der liefde'. :)
De kleur ben ik nog altijd niet uit. Gisteravond reed er een Blanc Nacré (zelfde kleur als ik nu op de Mégane heb) langzaam voorbij, en daar werd ik wel blij van. Ja, het is een grote auto, maar toch stond het i.r.l. erg goed.

Er staat één rode in Nederland als Estate te koop, vindbaar via gaspedaal.nl. Nee, geen kleur voor mij.

Om ontopic te blijven: De knopen (wel of geen Renault, leaseonderhandelingen bij leasemij's) bij het wagenparkbeheer zijn bijna gehakt. Einde week, uiterlijk volgende week hoor ik of alles 100% rond is, en dan geef ik hier de update ;)

M.b.t. de Talisman, check ook vooral het Renaultforum even. Daar staat veel meer informatie, ook over kinderziektes e.d. Ik heb er al flink doorheen gelezen, en ja de Talisman heeft zo zijn gebreken en afwerkingspunten, maar de looks blijven geweldig. Echt iets voor 'de mantel der liefde'....

Tja, liefde maakt blind. Talisman is een prachtige wagen!

Rij nu tijdelijk in een Passat, best wel fijn om de garage wat minder vaak te zien...(alhoewel deze in korte tijd ook een nieuwe waterpomp en een dimlichtje heeft mogen ontvangen bij VW).

Ik duim voor je... (y)
(Al vind ik een Passat of Superb evenmin een straf).

Ik wel want die gaan me eigenlijk 'boven budget' :)

Ik wacht geduldig af. En als beide mag... dan volgt de afweging ruimte/zakelijk versus emotie.
Als ik goed tel staat het 5:4 in het voordeel van de Talisman.

Ik gluur hier af en toe mee, maar het gevoel bekruipt mij dat je de keuze onbewust al lang hebt gemaakt. Die Talisman gaat er gewoon komen (mits de werkgever Renault als merk toe staat).

Ik vind de Talisman mooier dan de Megane en ik begin, ondanks mijn jongere leeftijd en gebrek aan kinderen tot nu toe, toch steeds meer waardering te krijgen voor grotere auto's. Bij veel kilometers is dat zoveel comfortabeler elke dag. Mijn C-segmenter moet nog even mee maar, als ik t.z.t. nog steeds lease en zoveel kilometers maak dan komt er gewoon iets groters.

Puur op uiterlijk zou ik alleen al vanwege de achterste zijstijl de Mégane laten staan. Wat lelijk is die; eigenlijk alleen te pruimen in het zwart ;).

Zo staat hij bij de dealer bij mij op de hoek.
Weliswaar een Initiale Paris,
maar als ik hem zou nemen, dan zou hij er zo uitzien!!!

21768389_10212837042708229_2884250564802784582_n.jpg

Terug
Bovenaan