Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Fraai
En bij nader inzien is dat wit een heel goede keuze!!!
De wagen ziet er in wit zoveel degelijker uit dan in dat alomtegenwoordige blauw.
Opperchief zei:Inderdaad, roest aan die kenteken-neurose van je....beter staat dat ding asap op de stoep![]()
Gilletti zei:Mooie complete wagen hoor.
Alvast veel plezier ermee!
PauseBreak zei:Als je er inderdaad zo lang op kunt wachten vind ik het knap. Ik zou het niet kunnen. Het is iets nieuws, dat wil je toch zo snel mogelijk gebruiken?![]()
A3-White zei:Erg mooi, mocht zelf drie weken sturenin een dergelijke auto, ergernis was de weerspiegeling van de ventilatieroosters in de buitenspiegels, voor de rest zou ik er mee kunnen leven (en dat voor een persoon die niets met Frankrijk heeft).
PauseBreak zei:Als je er inderdaad zo lang op kunt wachten vind ik het knap. Ik zou het niet kunnen. Het is iets nieuws, dat wil je toch zo snel mogelijk gebruiken?![]()
Bart81 zei:Hahaha een "tussenmodel"!
Typisch weer zo'n Franse Slag actie: hmm we gaan over naar het volgende modeljaar, maar er liggen nog wat lampjes en opbergvakken. Die moeten toch op, dus laten we ze er maar in schroeven (-:
Ik hoor dat wel vaker van vrienden die bij Renault werken, dat ze van die combinaties tegenkomen die officieel nooit geproduceerd zijn.....
I like it! De Fransen zijn daar gewoon wat relaxter in dan Hollanders of zeker Duitsers, en het is toch een leuke verrassing voor Adinsx nu.
adinsx zei:Update'je...
Cmax mag pas vanaf 13 augustus ingeleverd worden anders moet het contract worden afgekocht.
Nu zitten er twee opties in mijn hoofd:
1) 13 augustus ligt 1,5 week voor de overgang naar het S-kenteken. Die tijd toch maar uitzitten?
2) Bij wagenparkbeheer aangeven dat de Mégane 8 of 9 augustus wordt afgeleverd en dat die Cmax maar een paar dagen extra moet stilstaan.
adinsx zei:Update'je...
Cmax mag pas vanaf 13 augustus ingeleverd worden anders moet het contract worden afgekocht.
Nu zitten er twee opties in mijn hoofd:
1) 13 augustus ligt 1,5 week voor de overgang naar het S-kenteken. Die tijd toch maar uitzitten?
2) Bij wagenparkbeheer aangeven dat de Mégane 8 of 9 augustus wordt afgeleverd en dat die Cmax maar een paar dagen extra moet stilstaan.
Durashift zei:Dus is de feitelijke vraag of jouw werkgever 5 dagen aan dubbele kosten over heeft om jou het plezier van 'met de nieuwe auto op vakantie' te gunnen.
Poekoek zei:Bovendien gaan de wisselingen van letters nu zo vreemd dat het zelfs voor kenners van kentekens (daar reken ik mezelf voor het gemak maar even toe) nog maar amper te volgen is.
Poekoek zei:Dat hopen mbt hagel in het oosten doe ik ook![]()
adinsx zei:Was inderdaad wat te veel van het goede. Ik bleef aan het poetsen.
Sowieso moeten die pads nog even flink door de wasmachine.