Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
A3-White zei:Uit ervaring: Een witte auto mag je iedere dag wassen...........en ik doe een gok dat hij na 6 maanden door de wasstraat gaat.
Ivanov zei:A3-White zei:Uit ervaring: Een witte auto mag je iedere dag wassen...........en ik doe een gok dat hij na 6 maanden door de wasstraat gaat.
Of Adinsx volgt de Ivanov-methode...![]()
Elco zei:Ik rijd nu even in de 1.2 TCe 130, dat motorblok bevalt me prima! Lekker soepel en best krachtig. Niet met die heerlijke TSI-duw in je rug, maar 't gaat wat vloeiender. Ook het verbruik is helemaal niet onaardig. Ben benieuwd naar wat jij op termijn gaat 'middelen'.
Je auto ziet er in ieder geval supergoed uit! Erg fraaie wielen die 't goed doen in combinatie met de kleur. Enige wat me zo opvalt is die trekhaak. Afneembaar, hopelijk? Ik vind 't geen porum in combinatie met de diffuser...
schuurmenneke zei:afgelopen dagen in frankrijk geweest, gt line heb ik daar slechts sporadisch gezien, laat staan een witte
De velgen zien er echt super uit, ik ben ook nog benieuwd naar je type trekhaak (is afneembaar toch?), welk type is dat en wat zie je hiervan precies als deze eraf is??
Ik vindt zo'n blokje aan de onderkant altijd zo lelijk, jou zo lezende zul je daar ook wel op gelet hebben?!
Ik kan me overigens ook al verheugen op de reacties van de buren. Ongetwijfeld gaat het roddelen beginnen over 'gezinsuitbreiding', 'gezinsauto' etc. etc.
Uit ervaring kan ik je melden dat die verhalen inderdaad heel gauw gaanIk kan me overigens ook al verheugen op de reacties van de buren. Ongetwijfeld gaat het roddelen beginnen over 'gezinsuitbreiding', 'gezinsauto' etc. etc.
Ook in een Mégane? Of in een Scénic?
Barri zei:Leuk! Wat ik wel apart vind: die stukken om het logo heen. Waren ze soms eerst van plan een groter logo te monteren?![]()
adinsx zei:Home sweet home...
Even een hele korte reactie via de telefoon.
De eerste 80km staan op de klok
![]()
Mooie bak hoor, veel plezier ermee.
Maar uuh, 81 km. en al een lege tank. Misschien maar eens je rijstijl aanpassen![]()
adinsx zei:Andere musthaves die ik nu al niet meer zou willen missen: Elektrische handrem. Werkt gewoon briljant. Automatisch erop bij het afzetten van de motor, en automatisch eraf als je wegrijdt.
Dat heet een motorkap.adinsx zei:En dan nog even een blik onder de motorkap. Nette afdekplaten die er geheel overheen vallen doen ze blijkbaar niet meer aan tegenwoordig.![]()
adinsx zei:maar naast dat de elektrische handrem + hillassist goed werkt