A
Anoniem
Guest
Gelukkig zelf geen last van problemen qua verbruik..Wat moet je ook met zo'n koffiemolentje in een dergelijke "grote" wagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carfanatic zei:
Hey gaaf! In de buurt van Franeker toevallig? Daar zou de nieuwe eigenaar moeten wonen, maar die heb ik nog niet getraceerd. grinning smiley
Joël D. zei:Oh, heeft hij hem verkocht? Het viel mij al op dat ik hem niet meer zag staan. Volgens mij rijdt de vorige eigenaar overigens een 130i, kan dat kloppen?
A3-White zei:Leuk al de reisjes en de zalm die zo goed smaakte. Wanneer haal je de omlijsting van de nummerplaat weg?
adinsx zei:tot je kleingeld ineens op is.![]()
Poekoek zei:Blijft een erg mooie configuratie kerelWat ik me alleen afvraag: waarom de middelste hoofdsteun achter omhoog? Kost aardig wat zicht naar achteren lijkt mij. Ik heb in de DS3 alle drie de hoofdsteunen standaard helemaal omlaag, de middelste is zelfs nog nooit van z'n plek geweest denk ik.
adinsx zei:Ik vertrek zo straks weer een stukje richting het westen. Nieuwegein om precies te zijn. Lekker 100 tokkelen over de A12.
Poekoek zei:Er valt amper oogcontact te maken met de bestuurder voor je
A110-50 zei:adinsx zei:Ik vertrek zo straks weer een stukje richting het westen. Nieuwegein om precies te zijn. Lekker 100 tokkelen over de A12.
Nieuwegein is meer midden dan westen hoor![]()
Poekoek zei:Wat betreft de middelste hoofdsteun: zie het nogal vaak op de snelweg en het is nogal irritant als je er achter rijdt. Er valt amper oogcontact te maken met de bestuurder voor je en je kunt ook amper gebruik maken van de ramen van de auto je
Poekoek zei:Wat betreft de middelste hoofdsteun: zie het nogal vaak op de snelweg en het is nogal irritant als je er achter rijdt. Er valt amper oogcontact te maken met de bestuurder voor je
A3-White zei:Enge gedachte.....
A110 zei:Vreemde 'hobby'...
Poekoek zei:...Er valt amper oogcontact te maken met de bestuurderster voor je

Ik heb het nog nooit gehoord en heb ook nog nooit oogcontact gemaakt met iemand via de binnenspiegel...Poekoek zei:Ik vind het juist vreemd dat het oogcontact maken met je voorligger vreemd gevonden wordt. Dit is iets wat mij expliciet aangeleerd is tijdens rijles, zodat je ook weet dat je voorligger rekening houd met jou bij bijvoorbeeld remacties etc.. En dat is niet enkel voor de snelweg van toepassing, dat geldt natuurlijk ook in de stad etc.
Doe mij toch maar zo'n Focus hoor, als we dan toch mogen kiezen :T. Dat onderstel is, naar mijn idee, nagenoeg perfect! Alleen zitten er bij de Ford wel wat beperkingen aan de 14%'er, mbt aanhangergewicht etc.S-RS zei:Zo, naast die andere Mégane wordt inderdaad direct duidelijk dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Stiekem best een dik ding
Rij voor m'n werk nog wel eens Mégane's, en ze rijden ook echt heerlijk. Zeker in de 14% categorie waar de diesel tot voor kort(of nog steeds?) in viel kun je geen betere keuze maken.
S-RS zei:BC schommelt dan tussen de 1 op 12 en 1 op 13, maar dat zal in de praktijk nog wel wat lager liggen vermoed ik.
Elco zei:Dat ligt helemaal aan 'de praktijk'. Rijd je meestal 120 km/u of sneller is die waarde heel realistisch. Rijd je vaker in de Randstad, met maximumsnelheden van 100 km/u, dan kunnen je praktijkwaarden er een heel stuk gunstiger uitzien.
adinsx zei:Vergat alleen het licht aan te doen, de handrem eraf te zetten, etc. etc.![]()