Zo, tijd voor een klein schopje.
Op autogebied weinig nieuws onder de zon. Twingo loopt weer zoals het hoort, Mégane tikt lekker door qua kilometers. Eind van de week 16k op de klok.
De reden voor de schop is dat Wouter82 doorgaat voor de koelkast.
Yes it is, ik ben door de zwakke knietjes gezakt rond kerst. In maart zijn 'miss adinsx' en ik 10 jaar samen (4 jaar samenwonend), en dat leek me een prima gelegenheid om de volgende stap te maken. Eerlijk is eerlijk, we hadden het er samen al wat langer over, maar nu is er dan ook iets geprikt qua datum.
De afgelopen weken zijn er al veel dingen geregeld, maar moeten nog veel dingen geregeld worden. En het leek me een goed plan eens wat meedenkers te verzamelen op autogebied.
Halverwege april is namelijk 'de dag' en daarvoor moet uiteraard iets speciaals qua vierwieler geregeld worden.
Er van uitgaande dat het stralend weer is halverwege april moet dat een cabriolet zijn, modern en sportief ' with a touch of chique'.
Dus geen oude automobielen zoals hierboven ergens geplaatst. Daar heb ik weinig mee.
Bij deze de vraag, wat zouden jullie kiezen als trouwvervoer?

Uiteraard gaat de auto ook een behoorlijke rol spelen in de fotografie 's morgens.
En onder het mom, help de economie waar kan. Een dag na het huwelijk vertrekken we naar de zon op de Dominicaanse.
Verder gaan we de zolder (4,5m hoog) nog laten verbouwen. Deze wordt voorzien van een vliering en we plaatsen dakramen aan de achterzijde.(voorzijde heeft al een dakkapel).
Hoe meer ruimte je hebt, hoe meer zooi je verzamelt, dat is waar. Maar spullen voor kerst, vakantie, wintersport e.d. kunnen prima op een vliering i.p.v. achter de knieschotten.
Al met al, zeg niet dat wij de economie niet omhoog helpen dit jaar.
Tips? Ik zie ze wel verschijnen