Tjonge wat zijn jullie allemaal lang... Ik ben denk ik te lief geweest vroeger, te weinig een schop onder de kont gehad. Terwijl mijn broertje 1,86 meet, ben ik bij 1,76 blijven steken. De vrouw zelfs bij 1,68. Dus ja, wij passen prima in de Mégane Electric
De Y is absoluut erg ruim en biedt veel voor nagenoeg hetzelfde geld. Dat maakte alle overwegingen zó ontzettend moeilijk. Maar de ruimte is helemaal niet nodig, gezien de GT toch de caravan gaat sleuren. Dakkoffer op de Electric en gaan. Of de dames nemen gewoon maar wat minder mee

.
Nee, die paar euro's hier en daar voor wat benzine (vooruit de wegenbelasting Mégane vs Clio is wel ruim 30,- in de maand meer), kunnen we missen hoor. Laat ik zeggen, de overheid betaald beter dan de huidige baas. Of ik ben gewoon beter in onderhandelen geworden natuurlijk

.
Inmiddels zit de laatste werkdag erop en is de klusjeslijst een haalbare planning geworden. Autogerelateerd:
-Clio verkoop klaar maken (beurtje, apk, waxlaagje)
-Mégane Electric ophalen op groene platen en bepalen waar laadplek komt
-Datum prikken voor compleet 'detailen' van de Electric én de GT
-Aftellen tot half maart, maar eerst tot eind januari voor de voorloper.
@Rembrandt
Ik kwam de Austral in donkergrijs tegen bij een dealer. Toch even in gaan zitten, eveneens een prachtige auto inderdaad.