Adinsx: Megane Electric EV60-220 Techno. GT205 de deur uit. Update: Spontane EV-trip naar Cote d'Azur!

Nee joh, deze Mégane is niet over één nacht ijs gereden. Een mooi ding is het! (y)

Eens kijken wanneer Nico en Elco tijd hebben drinking smiley

Nu nog voldoende, in ieder geval. Wil je niet eens een echte coating proberen? :cool:

Door de prijsverlagingen bij Tesla zul je die auto’s nog veel vaker gaan zien en wordt de MY RWD in het wit echt de hedendaagse Kadett. Met zo’n rode E-Tech rijd je denk ik net iets exclusiever en is het ook zeker de knappere auto.

Kristian2 zei:
Door de prijsverlagingen bij Tesla zul je die auto’s nog veel vaker gaan zien en wordt de MY RWD in het wit echt de hedendaagse Kadett. Met zo’n rode E-Tech rijd je denk ik net iets exclusiever en is het ook zeker de knappere auto.

Het is wat mij betreft vooral veel meer auto......De MY is een snelladend vervoermiddel vol met gadgets, dat ook nog erg snel is, maar veel minder auto dan de Megane.
Ik heb ook proefgereden met een MY, maar de stoelen zaten voor mij matig, veercomfort was matig en binnenin heeft de auto voor mij de uitstraling van een driesterren vrieskist.
Daar kunnen de snellere laadtijden en acceleratie voor mij echt niet tegenop. Dat ik persoonlijk een Megane ook nog veel mooier vind komt daar nog bovenop. Dus ik denk persoonlijk dat, ondanks de kortingen bij Tesla, de Megane nog steeds de betere keuze is....

Gelukkig, het wereldbeeld klopt nog, er blijft een Renault. :) Mooie keuze, ik had hetzelfde gedaan!

Nogmaals dank allemaal. Laat het maar snel half maart worden ;).
Nog even wat aandacht voor rood, want ik krijg net een belletje van mijn neefje dat hij héél graag de Clio van ons overneemt. Net wat eerder dan eigenlijk zijn planning was om een auto te kopen, maar deze kon hij niet laten staan.

RmeDZyel.jpg

Paar klusjes erbij dus op de inmiddels lange kluslijst:
- Nieuwe APK voor de Clio (verloopt 27-2)
- Jaarlijkse beurt
- Nieuwe frontspoiler (woensdag ophalen in Oldenzaal) i.v.m. wat lichte schade nadat een boomstronk in de weg lag (aldus de vrouw).

Mooi handwasje, verse wax erop en dan kan hij begin februari overgeschreven worden. Altijd fijn als iets moois binnen de familie blijft én in de wijk iets verderop vanaf de zomer.

Ik zag in Dld een muisgrijze met gouden accenten staan. Verschrikkelijk, dan is dit rode veeel mooier.
Veel plezier met de auto.

Mooi dat de gt naar privé doorschuift (y). En je hebt echt de juiste kleur voor de etech, staat op ieder Renault model erg goed

Schitterende wagen; hier in het kantoorgebouw is inmiddels ook de eerste EV in gebruik genomen, een muizengrijze e-Megane.

Ik ga er trouwens van uit dat eerder dan de veel te dure en veel te grote Tesla 3 en Y, en VW ID 3 of 4 (om van EV6, Ioniq, e-tron en Taycans nog te zwijgen), de e-Megane met zijn vrij normale afmetingen en betaalbare catalogusprijs voortaan de nieuwe norm wordt in het EV-segment.

brg zei:
Ik ga er trouwens van uit dat eerder dan de veel te dure en veel te grote Tesla 3 en Y, en VW ID 3 of 4 (om van EV6, Ioniq, e-tron en Taycans nog te zwijgen), de e-Megane met zijn vrij normale afmetingen en betaalbare catalogusprijs voortaan de nieuwe norm wordt in het EV-segment.

Duur is het issue niet meer zo met Tesla.....zeker niet na de korting die er nu gegeven wordt vanwege de "ahum" overcapaciteit.
Volgens de Tesla fans was de Tesla al met afstand het beste product op de markt, maar om onverklaarbare redenen hadden ze toch problemen ze te slijten. Dat kwam volgens deze "gelovigen" (sommige Tesla rijders lijken immers bij een sekte te horen....;)) omdat mensen die niet voor een Tesla EV kiezen het niet willen begrijpen. Ik denk dat veel mensen (net zoals ikzelf) het uiterlijk, de rijeigenschappen en het interieur niet te pruimen vinden. Dat het de snelst ladende computer op wielen is, zal deze mensen nog steeds niet voor een Tesla laten kiezen......

Bovendien is er volgens mij nooit één norm in het benzine/diesel segment geweest, dus waarom zou er één norm in het EV segment moeten zijn. Mensen kiezen vanuit smaak, behoefte en budget. Dus voor al die andere merken, afmetingen en voorkeuren komt er steeds meer keuze. Dat laat onverlet dat in zijn klasse de Megane een heel mooi alternatief is.....

Twee onvergelijkbare auto’s.
Heb vandaag in beide auto’s kunnen zitten. Voor mij wint de Model Y.

De Megane is veruit het mooiste, laat dat duidelijk zijn. Maar ik kan er niet in. Ik moet de stoel zó ver omlaag zetten, dat ik meer lig dan zit. En dat vind ik niet prettig. Die hele dikke dakrand bij mijn hoofd vind ik niet fijn.
Gelukkig is Tom een stukkie kleiner.:)
En zijn keuze is erg mooi.

Model Y is heel ruim. En in het grijsmetallic, zoals ie op de Salon staat, vind ik m mooier dan in het wit. Al was dit volgens mij niet het “Berlijn-grijs”. (Stom, vergeten te checken).
Zevenzitter moeten we te zijner tijd even passsen.
Austral was ook erg mooi trouwens. Even de verlengde versie afwachten. ;)

Hoe lang ben je dan wel niet Rembrandt? :eek: Ik zit met mijn 1,86m prima in de Mégane en heb de stoel vrij hoog staan en nog 7-8 cm over tot het dak.

Rembrandt zei:
Model Y is heel ruim. En in het grijsmetallic, zoals ie op de Salon staat, vind ik m mooier dan in het wit. Al was dit volgens mij niet het “Berlijn-grijs”. (Stom, vergeten te checken).
Zevenzitter moeten we te zijner tijd even passsen.
Austral was ook erg mooi trouwens. Even de verlengde versie afwachten. ;)

Niet het Berlijn grijs? Ik dacht dat het een Performance was die er stond, dus dan is het automatisch het Berlijn grijs volgens mij.
Ik ben ook zeer positief verrast door de MY vandaag. Met name ruimte en afwerking. Ook zat ik ondanks de korte stoelzitting verrassend lekker.

De Megane vind ik ook wel de mooiere. Al paar keer zien rijden nu, de drl vind ik ook erg mooi. Maar ook ik vind hem krapjes voelen met mijn 1.88m al pas ik er prima in.

Renault15 17 zei:
Hoe lang ben je dan wel niet Rembrandt? :eek: Ik zit met mijn 1,86m prima in de Mégane en heb de stoel vrij hoog staan en nog 7-8 cm over tot het dak.

In mijn paspoort staat 1.92m.
Komt ook hóe ik zit, denk ik. Hoog en ver naar voren (voor mijn lengte). Dat lukt in de Megane niet lekker, vooral omdat ik dan die hele dikke dakstijl links naast mijn hoofd heb. En dat vond ik niet prettig.

Dat ik een aparte zit heb zag ik bij de Audi E-tron GT. Voor mij stapte een man in met dezelfde lengte, maar toen ik instapte, moest ik alles (naar voren) verzetten om lekker te zitten. Daarna zat ik trouwens héél lekker.:cool: (Mooie optie……)

Grijs van de Y leek wat donker, dus ik vermoed dat het het “oude” grijs was.

Rembrandt zei:
Gelukkig is Tom een stukkie kleiner.:)
En zijn keuze is erg mooi.

Tom is inderdaad een stuk(kie) kleiner met zijn 1,82....
Dat was in zijn jeugd best lang....(heel lang geleden:p)....Daar was hij in zijn 12 jaar bij defensie ook best blij mee, want dan stoot je je harses veel minder snel in pantservoertuigen, helikopters en allerlei andere behoorlijk weinig ruimtelijke locaties waar je jezelf terugvind.....:p Mijn soms flink langere collega's liepen behoorlijk vaak flinke schade aan de "dakbedekking" op.
Ik kan inderdaad begrijpen dat Rembrandt dan in de Model Y beter zit, want ruim is die zeker en smaak en comfortgevoel zijn (gelukkig) voor iedereen heel persoonlijk. In de Ariya waarin ik proefgereden heb (en uiteindelijk ook voor gekozen heb) en die zijn platform deelt met de Megane, was de hoofdruimte ook niet over bemeten.

En hier op het forum wordt individuele keuze gelukkig meestal gewoon gerespecteerd en dat is top!(y)

Mégane is gewoon dé keuze voor adinsx.
Als hij de Y had gekozen, zou me dat echt tegengevallen zijn.:)

Ariya heb ik ook in gezeten. Erg mooi. Jij ook proficiat met je keus.

Ik snap die merkentrouw ook wel .....
Omdat ik mijn studententijd een bijbaantje had in een garage, ben ik toen vrij veel geswitched. Zelfs nog een Renault gereden;(helaas was mijn 2 jaar oude Safrane geen voorbeeld van betrouwbaarheid....). Maar wel maar liefst 7 Italiaanse schonen (meestal dan....;)) met al hun nukken gereden. Toen ik in auto's van de zaak terecht kwam was Italiaans rijden na een tijdje geen optie meer, maar uiteindelijk wel 3 opeenvolgende Volvo's naar volle tevredenheid gereden (en gelijktijdig ook nog 3 privé), ook vanuit tevredenheid met de dealer. Nu geen optie meer omdat de EV's van Volvo mij niet bekoren of niet in het leasetarief vallen...(EX 90...o_O)

Ik begrijp dat Adinsx ook bijzonder tevreden is met zijn dealer en altijd heel gelukkig geweest is met zijn Renaults....als dan een geslaagde auto als de E-Megane voorbij komt, ligt de keuze absoluut voor de hand. Ik heb de E-Megane nog niet in real life gezien, maar op de foto's die ik gezien heb, vind ik hem bijzonder geslaagd.

Tjonge wat zijn jullie allemaal lang... Ik ben denk ik te lief geweest vroeger, te weinig een schop onder de kont gehad. Terwijl mijn broertje 1,86 meet, ben ik bij 1,76 blijven steken. De vrouw zelfs bij 1,68. Dus ja, wij passen prima in de Mégane Electric :)

De Y is absoluut erg ruim en biedt veel voor nagenoeg hetzelfde geld. Dat maakte alle overwegingen zó ontzettend moeilijk. Maar de ruimte is helemaal niet nodig, gezien de GT toch de caravan gaat sleuren. Dakkoffer op de Electric en gaan. Of de dames nemen gewoon maar wat minder mee ;).
Nee, die paar euro's hier en daar voor wat benzine (vooruit de wegenbelasting Mégane vs Clio is wel ruim 30,- in de maand meer), kunnen we missen hoor. Laat ik zeggen, de overheid betaald beter dan de huidige baas. Of ik ben gewoon beter in onderhandelen geworden natuurlijk (y).

Inmiddels zit de laatste werkdag erop en is de klusjeslijst een haalbare planning geworden. Autogerelateerd:
-Clio verkoop klaar maken (beurtje, apk, waxlaagje)
-Mégane Electric ophalen op groene platen en bepalen waar laadplek komt
-Datum prikken voor compleet 'detailen' van de Electric én de GT
-Aftellen tot half maart, maar eerst tot eind januari voor de voorloper.

@Rembrandt
Ik kwam de Austral in donkergrijs tegen bij een dealer. Toch even in gaan zitten, eveneens een prachtige auto inderdaad.

Leuk dat de Clio in de familie blijft en je deze zo snel kwijt bent.
Daar heeft je neef een prima auto aan de komende jaren!

Heerlijk dat je nu even wat tijd hebt voor je aan je nieuwe baan begint, even van genieten!
Misschien heb ik het gemist, weet je al wat je voorloper wordt of blijft dat tot het einde een verrassing?

Ik ga zo heerlijk beginnen aan wat schilderwerk op de zolderkamer van de oudste. Heerlijk inderdaad even vrij.
Het wordt ook weer koud in Winterberg, dus daar wil ik ook nog een dagje naar heen en weer.

Voorloopauto wordt C segment, dus: focus, golf, megane, ceed, etc. Wat het wordt kunnen ze nog niet zeggen. Dus ja, een verrassing, net als wanneer ze bellen om een en ander definitief af te stemmen.

De rode megane is nog niet bevestigd via LeaseLink aan de dealer, maar de verwachting is dat dit deze week wel rond is.

Het sneeuwt weer daar inderdaad!
Wij zaten de eerste week van januari in Willingen, treurige bedoening daar met alleen maar wind en regen.
Nog een dagje kunnen skiën maar daarna was het echt op.

Springbok zei:
Reken maar op een kale C segmenter met 1.0 turbo en handbak dan kan het alleen maar meevallen :LOL:

Haha, dat denk ik ook. En mij prima voor die zes weken. Als het zes maanden was geweest had ik toch automaat en ACC gewenst. We gaan het zien.

Joel 1987 zei:
Het sneeuwt weer daar inderdaad!
Wij zaten de eerste week van januari in Willingen, treurige bedoening daar met alleen maar wind en regen.
Nog een dagje kunnen skiën maar daarna was het echt op.

Wij wilden rond kerst naar Landal Winterberg. Dat was 1) niet te betalen, en 2) gelukkig vonden we het niet te betalen :)

Winterberg....dat roept veel herinneringen op......Ik ging daar 30 jaar geleden ook regelmatig skiën en langlaufen.....en nog volledig gratis ook.....lag je wel met 40 minder fris ruikende mannen in de kelder van een chalet dat Defensie daar had....Zelfs nog eens midden in de winter in lange groene onderbroek door het riviertje gelopen dat onder het centrum dan de stad loopt. Toen we er vanwege de kou midden in de stad uitkwamen wisten de toeristen niet wat ze zagen....ik krijg het er nu nog spontaan koud van....o_O:)

Maar wel supermooie omgeving, zeker als er sneeuw ligt.....

Haha, mooie herinneringen.

Hier inmiddels vrije dag twee. Vanmorgen een nieuwe voorspoiler voor de Clio opgehaald in Oldenzaal. Eens kijken wanneer ik de Clio ga voorzien van een beurtje, apk en de nieuwe lip.

Verder staat vrijdag de Electric klaar om mee naar huis te nemen om te bekijken waar de laadpaal/wallbox moet komen.
Mits geen sneeuw, want hij staat op zomerbanden. Levering half maart gaat afhankelijk zijn van de snelheid van de importpapieren en dealer in Duitsland.
11 maart of 25 maart staat met pen in de agenda voor het betere poetswerk;).

fPMUERS.jpg

Mooi hè (en wat ouderwets oogt de IV meteen...)

Ik wil de feestvreugde niet ontnemen......... maar dat vind ik oprecht onzin :)

De Mégane IV ligt na 7 jaar nog altijd goed op het netvlies als je het mij vraagt!

ClioRougeflamme zei:

De Mégane IV ligt na 7 jaar nog altijd goed op het netvlies als je het mij vraagt!
Hij zegt nergens dat hij niet goed op het netvlies ligt, maar ouderwets oogt hij naast de nieuwe inderdaad wel.

Ouderwets betekent natuurlijk niet per definitie minder mooi. En dat geldt wat mij betreft ook voor het rijden in zo’n nieuwerwetse EV. Indrukwekkend hoe soepel, vlot en stil een EV versnelt, maar het blijft ook/vooral heerlijk om een brandstofmotor lekker de sporen te geven. Gebrek aan pure power wordt meer dan goedgemaakt met de beleving die zo’n motor biedt.
Ik ben echt heel benieuwd of jij dat zo ook gaat ervaren.

ClioRougeflamme zei:

De rest is me voor. Ik vind dat de IV nog zéker een heel mooi design heeft.
Als ie schoon is (nu totáál niet) en op zomerschoeisel kijk ik er nog graag naar van een afstandje.
Het verschil tussen de III en de IV (3 februari 2018) was wat dat betreft heftiger:
KnSsZRjl.jpg

Kristian2 zei:
Ouderwets betekent natuurlijk niet per definitie minder mooi. En dat geldt wat mij betreft ook voor het rijden in zo’n nieuwerwetse EV. Indrukwekkend hoe soepel, vlot en stil een EV versnelt, maar het blijft ook/vooral heerlijk om een brandstofmotor lekker de sporen te geven. Gebrek aan pure power wordt meer dan goedgemaakt met de beleving die zo’n motor biedt.
Ik ben echt heel benieuwd of jij dat zo ook gaat ervaren.

Nou ik ook. Gebrek aan pure power zal het niet zijn, want ze zijn gewaagd aan elkaar.
Code:
Mégane GT vs Megane Electric
205 pk versus 220 pk
280 Nm versus 300 Nm
7,4s naar 100 versus 7,4s naar de 100
10,4m draaicirkel versus 10,4m draaicirkel 
(lang leve 4Control op de GT)

Wat ik wel aan mezelf merk is dat ik stiekem verlang naar de EV. Geruisloos, zonder geschakel. Maar ik vermoed dat ik als ik hem eenmaal heb óók weer graag in de GT stap.
Een hele tijd terug bracht en haalde ik de buren op bij een feestje met hun Kia Niro EV. Geweldig die stilte. Kort erna stapte ik de GT in en dacht ik: geweldig dat schakelen (flippers) en het aanhoren van de toeren. De beleving is ook wat waard.

Kortom: Ik ga het meemaken. Ik kijk er sowieso naar uit om EV-ervaring op te gaan doen met deze rode rakker
ozZaSFul.jpg

Eens kijken of het vrijdag redelijk weer is om, naast het testen op de oprit, nog wat mooie foto's te maken (y)
PS: Hoe zou dat gaan met de verzonken portiergrepen en vorst :)

PS: Hoe zou dat gaan met de verzonken portiergrepen en vorst grinning smiley

De auto voorverwarmen lijkt me een must, anders zouden ze best eens dicht kunnen blijven...

Die 'ouderdom' van de GT laat zich trouwens deels verklaren door het volgende:

RN729Hs.jpg

Ik moest ook minimaal 3 keer kijken, maar ook een 'oud' model kan het prima hebben!
Blijft overigens een prachtige auto, zeker in deze kleur!!

Straks wel even een foto maken van de Clio en de Megane E-tech! Dat is toch degene die 'vervangen' gaat worden :)

Zo, de pre-keuring van de Clio even gedaan samen met de ouwe heer.

DuIEyUEl.jpg

Alleen het ruitenwisserblad rechtsvoor zit een scheurtje in. Dat wordt dus een nieuw setje.
Morgenochtend de remmentest en viergas-meting bij de huisdealer en natuurlijk nog officieel nalopen door een wél gecertificeerd keurmeester en dan kan ie afgemeld worden.

Daarna neem ik de Electric mee, en pik ik einde middag de Clio wel weer op (y). Klinkt als een plan :T

Ik heb nog geen andere foto's, want naast een rondje door het dorp (lekkere nekkendraaier is het nu je hem nog maar weinig ziet op de weg), vooral op de oprit aan het puzzelen en een werkoverleg met een nieuwe collega.

Vooruit, wat puzzelfoto's. Ik denk dat achter de regenpijp de beste plek is, ondanks loze leiding op de zijkant van de garage. De schutting zal wel pas herfst worden voor daar iets staat.

k1MfD0V.jpg

k3wqsx4.jpg

9MOp3Ds.jpg

Haha bij die ene foto kon je toch even rondje om de auto maken en paar foto's maken? Is secondenwerk :)

Bij regenpijp lijkt mij ook beste plek ja. Schitterende auto.

Weer lekker veel bij te lezen ;)
Bij de lokale dealer staat een grijze met gouden details; brrrr....

Mooie keuze dit, kleur staat 'm goed! Op de oprit gaat het ook prima zo te zien op de foto; nog genoeg ruimte voor de fietsen? ;)

Ik heb een hekel aan vooruit inparkeren, maar ik zou de EV vooruit inparkeren tegen het huis aan. Dan zou ik de laadvoorziening wel tegen de voorgevel doen, want dan kan je de bumper strak tegen de regenpijp aan parkeren. Nadeel: je moet om de auto heenlopen voor het aansluiten en vervolgens het huis in lopen.

Of toch gewoon aan de voorkant van de achterste geparkeerde auto, langs de schutting. Dan de schuttingplannen maar iets naar voren halen. Tot waar is de grond van jullie? Bestrating, of nog iets erbij?

"Je kunt het maar één keer fout doen", schreef iemand hier al :)

@Barri
Naast de bestrating zit nog een 10cm betonband, en dan nog 5cm ernaast eindigt de kavel zodat de schutting/afscheiding op de grens komt te staan.
Plaatsen van iets gaan we niet naar voren halen. Ze zijn net begonnen met de kalkzandsteenblokken, maar oplevering zou voor de zomer moeten zijn.

Voorwaarts op de oprit dan zit de laadklep toch redelijk klem ben ik achter. Zo kort mogelijk op de oprit wil ook niet heel handig.

Sanoma zei:
Weer lekker veel bij te lezen ;)
Bij de lokale dealer staat een grijze met gouden details; brrrr....

Mooie keuze dit, kleur staat 'm goed! Op de oprit gaat het ook prima zo te zien op de foto; nog genoeg ruimte voor de fietsen? ;)

Ja hoor, dat kan prima. De Electric is wat korter dan de Clio dus ruimte blijft er genoeg.

Ik kwam een blauwe tegen zonder gouden details. Nehhh, das toch niks.

Nog wel een dingetje: de caravan staat tegen het huis aan in het voorjaar en zomer gedurende een week of twee voor en na de vakantie. Niet bepaald praktisch :p

Op een paal op het betonbandje bij kavelgrens dan maar?

W212 zei:
Langere kabel gebruiken voor die paar weken?

Een kabel is ook best prijzig.
En als je een vaste kabel hebt werkt dat ook niet.

Je kan een langere vaste kabel nemen evt. Maar ook met een 5m kabel moet daar wel omheen te werken zijn voor die paar weken lijkt me. Kabel gewoon onder de caravan door.

Ik zou zelf obv de foto's voor de optie naast de regenpijp tegen het huis gaan. Mooi wordt het nooit, maar ik denk dat dat me minder zou storen dan op een losse paal bij de schutting.

Wat betreft de loze leiding. Als dit een normale loze leiding is dan is dat niet ruim genoeg voor 3 fase aansluiting. Er moest bij mij een grotere diameter leiding geplaatst worden dan de standaard. Heb de maten even niet paraat.

adinsx zei:
Nog wel een dingetje: de caravan staat tegen het huis aan in het voorjaar en zomer gedurende een week of twee voor en na de vakantie. Niet bepaald praktisch :p

Dat zou ik doen denk ik, bij het plaatsen van de schutting kun je het mooi definitief oplossen, en zo nodig het laadpunt nog iets naar voren of achter plaatsen.
Ideaal om beide auto's achteruit neer te kunnen zetten.

Joel 1987 zei:
adinsx zei:

Dat zou ik doen denk ik, bij het plaatsen van de schutting kun je het mooi definitief oplossen, en zo nodig het laadpunt nog iets naar voren of achter plaatsen.
Ideaal om beide auto's achteruit neer te kunnen zetten.
Helemaal eens, rechtsvoor de auto aan de schutting is het mooist. Alleen even goed opletten dat je er niet tegenaan rijdt bij het parkeren of wegrijden, omdat je steeds om je paal heen moet. Wat dat betreft is rechtsachter daar ook niet gek, dus aan/langs de schutting meer naar de garage toe zeg maar.

Zo, hij is weer terug bij de dealer, en de Clio weer mee terug. APK goedkeur overigens, alleen setje nieuwe ruitenwissers erop.

Ik ga komende week nog wat belletjes plegen mbt het thuislaadpakket. Wat zit er wel of niet in? Welke mogelijkheden zijn er? Etc. Dan de puzzel nog eens goed leggen.

Algehele indruk van de auto na zo'n dagje. Wat een lekkere dynamische EV. Met 1680kg relatief licht, instant koppel, sportief onderstel. Dikke prima, en ook de wat hogere zit al snel aan gewend. De looks, ik vind ze geweldig. Net als Android Automotive wat een verademing is ten opzichte van Rlink2 en vele andere systemen.

Wat foto's:
gNU6N2l.jpg

Best handig die 360* camera, vooral omdat je ook de camera's kan kiezen onderin. Een van de zij-camera's om even de stoep te checken, of juist de frontcamera bij geen zicht om een parkeervak uit te rijden.

twK6WP2.jpg

PV6SkGE.jpg

Stof in plaats van leer. Ga ik er spijt van krijgen? Hmm nee dat denk ik niet wetende dat het 80,- in de maand meer zou kosten.

40IZvoz.jpg

Ruim genoeg opbergruimte inclusief sfeerverlichting. Ik greep zo nu en dan in het luchtledige opzoek naar de automaatpook :)

Oj3D0QA.jpg

56iTuiv.jpg

Twee korte video's om mee af te sluiten:
https://youtu.be/BAnnHc6Cdys

https://youtu.be/r9z-U8sCqX0

Ik zou het woord dynamisch gebruiken. Sportief vind ik hem niet daar duikt die net te makkelijk voor rechtdoor.

Als die nu de achterkant om zou zetten a Renault Sport.....

Wel mooi dat je de optie hebt om parkeercamera's te kiezen en vooral ook combineren.

Bij de P2 kan dit helaas niet. Ik zou zelf graag de 360 graden gecombineerd zien met de achteruitrijcamera. Verder veel herkenning qua systeem - iets andere invulling aan gegeven door Renault. Mij bevalt het erg goed om met Maps te navigeren. Flitsmeister op schermpje ernaast en ik heb alle info die ik nodig heb.

Terug
Bovenaan