R W D zei:
Rob0032 zei:
R W D zei:
Pas met deze nieuwe Giulia zet Alfa Romeo weer een echte liefhebbersauto op de markt in het middenklasse segment, zoals destijds de 75.
Wat een onzin dit zeg.
Wat een onzin zeg dat jij dat onzin vindt

. Is namelijk geen onzin, want voor mijzelf gaat het ook op. En wedden dat er veul meer zijn die er zo over denken?
Het is geen onzin, want het gaat voor jou op... Last van grootheidswaanzin? Wie ben jij om te bepalen wat liefhebbersauto's zijn en wat niet? En waarom zou dit ineens afhankelijk zijn van de aandrijving? En wat waren de Spider, Brera en GT dan? Gewoon willekeurige money makers?
Voor jou is de aandrijving misschien heel belangrijk, maar er zijn genoeg liefhebbers die dat minder belangrijk vinden, zoals ik. Jij legt nu gewoon een standaard op voor wanneer iemand een (Alfa-)liefhebber is en wanneer niet, aan de hand van een - voor jou belangrijke - factor. Ooit erbij stilgestaan dat er veel meer factoren voor zijn?
P. Klieder zei:
Valt mee lijkt me. FWD of RWD is totaal anders qua rij- en stuurgevoel. Zeker voor liefhebbers (waar ik Alfa rijders onder schaar). Dus dat verschil moet wel even overkomen worden door de berijders. En dan komt de vraag op of je als liefhebber van de Guilia (oh wat fijn weer dat ie rwd is..)voorheen in je 156/159 niet tegen je zin in een FWD auto gereden hebt..
Ook voor jou geldt: ooit erbij stilgestaan dat het voor een hoop liefhebbers veel minder belangrijk is?
Je dwingt iemand om een keuze te moeten maken tussen FWD en RWD, maar waarom? Ik heb ze allebei in de garage staan hier en het maakt me echt geen moer uit. Maar ik zal vast geen liefhebber zijn...