MBdoubleyou
Wegverkenner
Geweldig al die kleuren! Nu nog een flink aantal kleuren leer en je kan echt een unieke Alpine samenstellen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Renault15 17 zei:Eindelijk kun je de A110 nu ook personaliseren en in andere kleuren dan wit, zwart en blauw kiezen.Met 29 historisch verantwoorde kleuren, velgen en remklauwen in meerdere kleuren, kan je echt naar eigen smaak je A110 samenstellen.
![]()
Nico GTR zei:Ik zie een uitdaging, in het introductiejaar is het ons gelukt om alle op dat moment geleverde Alpine A110's in Nederland bij elkaar te krijgen. Zelfs het exemplaar dat destijds nog geen kenteken had gekregen was er!
Afgelopen jaar waren er zeker 15! Als we dit jaar een verdubbeling hebben zie ik het nog wel gebeuren dat het lukt om die kleuren ooit eens bij elkaar te krijgen.
Anders gaat het op een van de grote Franse evenementen ook zeker weten wel lukken!
MBdoubleyou zei:en deze is 791 Rouge Rubis. Met gouden velden![]()
MBdoubleyou zei:en deze is 791 Rouge Rubis. Met gouden velgen
![]()
Renault15 17 zei:Toch jammer dat we deze auto niet vaker op de (Nederlandse) wegen zien rijden. Al die uitermate positieve reviews zijn blijkbaar geen garantie op verkoopsucces.![]()
iDS zei:Ik ben blij dat ik geen goede smaak heb: ziet er erg mooi uit deze combinatie, toch beter dan die zwarte velgen van Renault 15.17 hierbovern.
Joris 6091088 zei:iDS zei:Ik ben blij dat ik geen goede smaak heb: ziet er erg mooi uit deze combinatie, toch beter dan die zwarte velgen van Renault 15.17 hierbovern.
Dan heb ik bij deze ook geen smaak! Vind hem heel mooi. Letters nog even in zwart en gaan.
Joop 5528328 zei:Bestel een A110 S, en dat is opgelost![]()
MCW zei:Met foto's erbij is het wat leuker..
JFR zei:Hier in Friesland heb ik nog niet 1 zien rijden, jammer want een erg mooie auto om te zien.
JFR zei:Hier in Friesland heb ik nog niet 1 zien rijden, jammer want een erg mooie auto om te zien.
Moderator
Engineer2 zei:Is er nu niemand die dit bijwerkt?Toch best wat nieuws geweest rondom de A110.
![]()
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/alpine-a110-tour-de-corse-75-retro-en-gelimiteerd/
De Tour de Corse is een van de vele actiemodellen. Dit geel staat wel erg goed al doet het me ook denken aan Opel DTM tijden.