L P Dijkstra
Net ingestapt
Foie Gras zei:Nico GTR zei:Wij hebben er 2 staan volgende week! En een rijdende demo....dus als je hem wilt horen.
![]()
In Soestdijk hoef je daar voor niet tot de 8e te wachten, daar staan ze al.
In Hengelo bij ons ook al
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Foie Gras zei:Nico GTR zei:Wij hebben er 2 staan volgende week! En een rijdende demo....dus als je hem wilt horen.
![]()
In Soestdijk hoef je daar voor niet tot de 8e te wachten, daar staan ze al.
straatos zei:Carfanatic zei:![]()
Top Gear stars escape burning £50,000 sports car after it bursts into flames during filming
https://www.telegraph.co.uk/news/2018/02/03/top-gear-stars-escape-burning-50000-sports-car-bursts-flames/
Volgens mij is dit vanavond op TV, op de BBC. Kaike dus.
haarr zei:Gewoon volgens goede Renault traditie dus...................![]()
haarr zei:straatos zei:Carfanatic zei:![]()
Top Gear stars escape burning £50,000 sports car after it bursts into flames during filming
https://www.telegraph.co.uk/news/2018/02/03/top-gear-stars-escape-burning-50000-sports-car-bursts-flames/
Volgens mij is dit vanavond op TV, op de BBC. Kaike dus.
Gewoon volgens goede Renault traditie dus...................![]()
speedtouch zei:Ik kijk er niet naar, teveel show.
dca492 zei:speedtouch zei:Ik kijk er niet naar, teveel show.
Gelijk heb je. Ik was aan het zappen, vandaar. Onvoorstelbaar hoe de wagens gemold werden. En dan ook nog beweren dat de aluminium ophanging oid van de Volvo niet zo deugdelijk is..... . Over en uit voor mij.
straatos zei:dca492 zei:speedtouch zei:Ik kijk er niet naar, teveel show.
Gelijk heb je. Ik was aan het zappen, vandaar. Onvoorstelbaar hoe de wagens gemold werden. En dan ook nog beweren dat de aluminium ophanging oid van de Volvo niet zo deugdelijk is..... . Over en uit voor mij.
Des te mooier dat de Stelvio won. Wordt ook wel afgezaagd dat Alfa een onbetrouwbaar merk is als inleiding van de Stelvio bij TG. kHeb vier Alfa's gehad... Geen centje pijn.
straatos zei:Overal zie je de nieuwe Alpine met 18" wielen afgebeeld. Hiero (eindelijk) een ploatje van de A110 met (standaard) 17" wielen. Plat zat m.i.
![]()
Hier met 18" wielen, ter vergl.
![]()
adinsx zei:Volgens mij stond op Autosalon van Genève 2017 de A110 op 17", zal die foto's eens terugzoeken.
Overal zie je de nieuwe Alpine met 18" wielen afgebeeld. Hiero (eindelijk) een ploatje van de A110 met (standaard) 17" wielen.
Jay DoubleYou zei:Vanmiddag voor het eerst eentje "in het wild" gezien. Helaas geen foto kunnen maken, maar mooie auto!
D. Elzinga zei:Jay DoubleYou zei:Vanmiddag voor het eerst eentje "in het wild" gezien. Helaas geen foto kunnen maken, maar mooie auto!
Dat is toevallig, idem.
Ik vind het een schitterende auto.![]()
MattCurlew zei:Tja we zijn niet helderziend als je alleen maar foto's plaatst, passchier.. uh.. Foie Gras