EN dan gaan we verder, zoals gezegd het was een familie-dag..

En zo ziet het resultaat eruit! Netjes toch?

De wielbouten konden ook wel een kleurtje gebruiken
Mijn moeder werd ook niet vergeten:

Vol overgave ging zij het plastic te lijf.

Stiekem vond ze het heel leuk dat de doppen die zij had gedaan veel beter gelukt waren dan die ene die pap had gedaan! (die dop kon dus nog een keer)
Jammer dat de verf op de doppen hun kleur door de jaren heen een beetje aan het verliezen zijn. Maar qua staat zijn ze verder wel fraai.

De andere wielkuip, ook een achterste! Netjes toch?

De voorste, geheel roestvrij! EN schoon nu.

Oei nog een slipperdragende medewerker!
Wel leuk overigens dat mijn moeder de Y inmiddels ook wat kan waarderen, dit soort klusjes vind ze wel leuk.
(volgende toevoeging in het team word Ayo de poes, wat zij gaat doen weet ik nog niet precies)

Duidelijk te zien welk deel gedaan is en welke niet!

Onder het reservewiel ook maar even met een lapje over.

De bladeren van 5 hectare loofboos eronderuit gezogen, en een beetje properder gemaakt, maar hier moet nog meer aan gedaan worden.

Nog een klein stillevenfoto zo

De voorste bumper zit niet helemaal jofel, maar inmiddels een beetje beter, handige man, die vader van me!

Het resultaat van een dag hard werken!
Uiteindelijk bleek het allemaal een beetje tegen te lopen, veel minder gedaan als gehoopt. De auto is dus niet gewassen ofzo.
Helaas was het allemaal meer werk dus. EN rond 17uur was ik dan ook gesloopt.
In eerste instantie baalde ik gigantisch, maar later dacht ik oké, wees trots op je verrichte werk! Hij staat er al veel netter bij..En ik moet natuurlijk niet vergeten dat ik fysiek gezien niet helemaal 100 % ben, en dat mijn vader niet de jongste meer is, en moeder ook niet.
Eigenlijk hebben we best wel veel gedaan, ondanks dat het misschien niet zo lijkt.
En dan tot slot, nog een klein probeerseltje..
Zoals Rob terecht opmerkte, op het portier zit een lelijke plek. Dit is al eens behandeld.. Laatst was ik bij de Automat om iets te halen, en daar hadden ze spuitbussen, met ook ééntje in mijn kleur.
Die hebben we dus meegenomen. Vrijdag heb ik even gekeken hoeveel kleurverschil er is, en dus de de plek gespoten.. Dit is puur voor de kleur gedaan, en behalve vetvrij heb ik er niets aan gedaan.
Deze keer wel afplakken!

Het resultaat valt me enigszins mee, en de plek valt nu al veel minder op!
Zijn er trouwens mensen die het leuk vinden als ik soort rijtest maak van de auto? Ik heb al paar keer de vraag gehoord, "hoe rijdt dat nou?"