Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Bofkont zei:....Haha de ideale man , in de praktijk valt dat hard tegen volgens mij vriendin![]()

Frederiksen zei:Ik zag 'm vandaag staan in al zijn Italiaanse glorie op het grote veld in Ruinerwold. Ben er eens rustig omheen gewandeld want wanneer zag u er eentje voor het laatst "live?" Erg leuk Y-tje Pjötr; ik zou zeggen een 8 uit 10. Na een poosje met je vader gesproken te hebben (die op je zat te wachten trouwens) weer verder gehobbeld.
Met de groeten van Bofkont (sprak ik vandaag ook nog) wens ik je nog veel plezier met dit zeldzame ei eh... Y.
Gewoon Dirk zei:Wat prettig dat de Y weer helemaal lekker is voor het komende jaar Peter. Zo te horen ook niets geks bij de APK, gewoon normale slijtagedelen.
Dat kamp Salaspils klinkt erg indrukwekkend, sowieso word ik steeds weer blij van je reisavonturen dus keep them coming!![]()
Mach1 zei:Gefeliciteerd met de APK! Blijft een geweldig leuke auto.
Wat een gave foto trouwens van de standbeelden bij Salaspils.![]()
Zeker, een hele opluchting! Nee, daar was niets mee aan de hand.Nico GTR zei:Altijd leuk een nieuwe APKGeen probleem met de lambda waarde?

Bofkont zei:Gefeliciteerd met de APK
Leuk die Foto van de Lancia en rode 500.
Ah Frederiksen mijn gewaardeerde collega heeft dit topic ook gevonden![]()

Pjötr zei:Bedankt Bossinkje! Het is wel een mooi park vind ik, staan erg leuke huisjes!

Diante zei:Waren je koplampen niet meer te redden door ze te polijsten?
De aanslag lijkt op zich mee te vallen.
Nico GTR zei:Toch apart dat je moet boren in de auto om een spoiler erop te zetten. Maar ja.
Nu de originele koplampen terugschuren en laten voorzien van een nieuwe laklaag.Dan heb je pas echt fabrieksnieuwe lampen.
Pjötr zei:Bedankt Danny! EN ook voor de tip! Ik heb eigenlijk niet gezien of de diesel minder Km's had, hij was sowieso roestvrij, misschien toch nog eens kijken of ik misschien t.z.t het spatbord ook ga halen, op mijne zit inmiddels een blaasje... en oplappen, spuiten is misschien duurder dan een sloop-exemplaar monteren.
Heb jij ook doffe lampen dan? Ze hadden ook een mooie blauwe Polo staan zeg, oh ja, heb jij ook GTI velgen? ik zag op FB een advertentie voorbij komen waarin GTI-velgen werden aangeboden voor (volgens mij) weinig. Als je wilt kan ik de advertentie even weer zoeken voor je.
Pjötr zei:Volgorde van aanpakken lijkt nu te zijn, deze buit monteren, winterwielen grijs spuiten, dan bezig gaan met de roest, dan het laatste handbediende ruitje vervangen door een elektrische en dan misschien (ooit) de spiegels elektrisch maken.

Pjötr zei:maar deze maand begint mijn WW-periode, dus ik moet qua financiën het een beetje rustiger aan doen.