Diante
Kilometervreter
Bofkont zei:Netjes hoor
Spuitnevel kun je vrij simpel verwijderen met thinner/ terpentine.
Volgens mij is dat slecht voor de band, wasbenzine is denk ik beter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Netjes hoor
Spuitnevel kun je vrij simpel verwijderen met thinner/ terpentine.

Pjötr zei:De binnenkant van de Getz is inderdaad minimalistisch, zeker de oerversie. Dat is in de modernere Hyundai's beter voor elkaar vind ik
omniradius zei:Pjötr zei:De binnenkant van de Getz is inderdaad minimalistisch, zeker de oerversie. Dat is in de modernere Hyundai's beter voor elkaar vind ik
Nou, mijn Coupé is ook echt een primitief beest wat dat betreft. Ik heb geeneens een boordcomputer (zelfs mijn '99 astra had dat, terwijl de Coupé uit '04 komt). Ik kan basically rijden en ehm, kwa verbruik moet ik maar gewoon naar mijn tank-metertje kijken en als die richting rood gaat dan gooi ik 'm maar weer vol![]()
Daar moet ik nog over nadenken, het beste zou het laten doen zijn, dus maar even kijken "naar een goedkoop adresje". Als ik mijn rekening van de vorige keer erbij pak, die door de verzekering is vergoed, vond ik 400 euro vrij fors. Dus naar dat bedrijf zal ik sowieso niet gaan.Nico GTR zei:Tsja zonde Peter....ga je zelf spuiten of doe je dat ook goed? Want dat zal wel het duurste zijn van de hele operatie jammer genoeg.
Mechanix zei:Hmm, tape over roest is ook niet zo handig. Onder de tape rot het lekker door. Dan beter kaal maken en de plekken in de roestomvormer zetten.
Maar goed dat de auto gewoon netjes gerepareerd gaat worden!![]()

@PM zei:Volgens zomoto is die Punto nu weer van een particulier, dus wie weet.
cabriorob zei:Fijn je verhaal weer eens bij te lezen. Ook goed dat je de Getz grondig aanpakt. De roest wordt alleen maar erger en een nieuw stuk plaat er in zal 'm zeker goed doen. Wel goed beschermen tegen nieuwe roest en dan gelijk ook de andere zijde doen. Succes verder ermee![]()

Zeg treurkont, jij dacht natuurlijk dat ik dit niet zou lezen hè? Mis! Een beetje meer repsect voor de oudere medemens graag, snotneus.Bofkont zei:Ja mijn gewaardeerde collega Frederiksen weet nog wel eens wat, op zijn dubieuze auto keuze na een prima vent![]()
Kijk bofkont, zo kan het ook, Pjötr weet hoe het hoort.Pjötr zei:Inderdaad Bofkont, slimme man die Frederiksen!
Frederiksen zei:En met mijn autokeuze is al 38 jaar niks mis; ik rij in allemaal lekkere, probleemloze waggies maar vertel dat niet door anders wil iedereen van die Italiaanse S.H.I.T. en wordt het te mooi op de weg. Dat leidt maar af...

rzasa zei:Leuk ding die Forza. Goeie naam ook voor een Fiat, euh Dodge.